מה אתם אומרים? נכון או לא נכון?

TheNightcrawler

New member
כתב אידיוט

חנון ומחונן זה לא אותו דבר בכלל, הכתב כנראה לא סיים כיתה א' ומנסה "להוציא את זעמו" כמו שהוא מתאר בכתבה על האנשים "החנונים" הכתבה הזו היא דבר טיפשי ביותר, כל המחקרים האלה יכולים להיות סובייקטיבים. אם תקח המון אנשים שאוהבים מטאל, תתן להם מבחן היגיון מטורף, ואז תשאל אותם אם הם אוהבים מטאל ותקח את אלה אם תוצאה טובה תגיע לאותן מסקנות. סוגים אחרים של מוזיקה זה דבר שלעולם לא נוכל לדעת אם אנחנו אוהבים אלא אם כן גדלנו על אי בודד או בבית בלי דעות פוליטיות ובלי תובנות על החיים ובלי רקע חוץ שיגידו לנו ויכתיבו לנו מה זה נכון, טוב, רע או לא טוב. כדי להוציא תוצאות מירביות אתה צריך לקחת קבוצה של אנשים שגדלו על אי בודד ואז לנגן להם מוזיקה ואז לשאול אותם מה הם הכי אוהבים, זה יהיה המחקר הכי אובייקטבי, כל השאר שווה לזבל. תתן לאחמידניג'אד לשמוע מטאל נראה לך שהוא יקשיב ? הוא יקרא לזה מוזיקה מערבית שוטפת מוח. לסיכום: כתבה מטומטמת, כתב אידיוט, מחקר טיפשי ו"מדען" עוד יותר טיפשי.
 

RoieL

New member
בולשיט

זה הכל לפי החינוך שהילדים קיבלו וטעם אישי. אני למשל עברתי תמבחנים האלה שעוברים משהו כמו אחוז וחצי מהאוכלוסיה ואני לא סובל את מטאליקה.
 

jazzisco

New member
חחח

שאומרים מטאל אומרים מטאליקה? אז אתה לא אוהב מטאליקה. אני בטוח שיש גם חובבי מטאל אשר לא אוהבים את מטאליקה. מחונן מחונן, אבל תחשוב על מה שאתה מעלה על כתב.
 

RoieL

New member
אתה יודע, דביל ומחונן זה לא סותר../images/Emo3.gif

סתם. בכל מקרה, אני לא סובל מוזיקה כבדה מדי ומצטער שכתבתי ספציפית מטאליקה, זו הלהקת מטאל הראשונה ששמעתי ולא סבלתי [גאב זו לא היחידה, מאז ניסיתי את וואן הלן, איירון מיידן וכד']
 

sheepeH

New member
נכון זה באמת לא סותר

אגב לגבי האחוז וחצי זה בולשיט גם לי אמרו את זה אבל אני מכיר ים אנשים שעשו אותו P:
 

RoieL

New member
חחח

לא זו הצלבה, עברתי שני מבחנים של בר אילן ואת הזה של הנרייטה סאלד
 

The Walrus

New member
אני מוצא איזשהו היגיון במסקנה

אני מכיר כמה מחוננים באופן אישי (לא אני, לפני שתשאלו), וזה ילדים שיש עליהם הרבה לחץ - לרוב הם במסלולים הכי קשים בכל המקצועות, והם צריכים לשמור על קו... המורים מצפים מהם להשיג מאה כל מבחן, וזה קשה לשמור על רמה כזאת, זה מאוד מתסכל. ובנוסף ילדים אחרים לעתים צוחקים עליהם, מתוך סטיגמה או מתוך קנאה או משהו כזה, והם צוברים הרבה מאוד לחצים... לא מפתיע אותי שהם מנסים להשתחרר בעזרת מוזיקה. וכן, למרות מה שזה נשמע, התיאור למעלה לא מתייחס אלי... נשבע לכם
!
 

Boba Smith

New member
אני לא מבין

על סמך זה "יותר משליש מתוך הנשאלים מעדיפים להאזין לרוק כבד יותר מאשר לסגנונות מוסיקה אחרים" הם מבססים את כל הממצאים שלהם? אם הם היו מגיעים לתוצאה של יותר מחצי אז ניחא, אבל אפילו זה לא. חבל, חבל על אותם חוקרים מאוניברסיטת וורויק.
 

jazzisco

New member
לא ממש אכפת לי

מהסקרים האלה. יכול להיות שבאמת מחוננים נמשכים יותר לכיוון המטאל, אנא אערף? רק מה שמעצבן אותי, זה שבכתבה כאילו מצפים שמחוננים ישמעו ז'אנרים איטלקטואלים. אז דבר ראשון: מטאל זה ז'אנר רחב- אין להקת מטאל שעושה מוסיקה 'חכמה'? זה שמשהו מחונן לא אומר שהשמיעה המוסיקלית שלו גבוהה יותר. אז למה מצפים ממנו לשמוע קלאסי וג'אז? זה לא נראה לי קשור. יכול להיות שאותו המחונן יכול לשמוע מקסימום את הביטים של סאבלימינל. קיצור, ynet מפרסמים בולשיט רק כי אנחנו מתעצבנים על זה.
 

Just Sleep

New member
הא? ../images/Emo122.gif

"זה שמשהו מחונן לא אומר שהשמיעה המוסיקלית שלו גבוהה יותר. אז למה מצפים ממנו לשמוע קלאסי וג'אז?" ממתי צריך שמיעה מוזיקלית גבוהה או בכלל כדי להקשיב ולג'אז או קלאסית?
 

jazzisco

New member
צריך..

לא יודע אם שמיעה מוזיקלית גבוהה זה המונח הנכון, אבל בהחלט צריך יכולת שמיעה מוסיקלית גבוהה יחסית. וזה דבר מוכח. ג'אז וקלאסי אלו שני ז'אנרים שנחשבים אינטלקטואלים, ולא כל אחד יכול לשמוע אותם. ועבודה גם שמה ששולט ברדיו אלא סגנונות ממש פשוטים וקליטים. אומרים אפילו שהאזנה למוסיקה קלאסית מעלה את האינטילגנציה באופן זמני. לא יודע, לא חקרתי את העניין ולכן לא אוכל להתווכח. אבל כן, בהחלט יש משהו חכם בז'אנרים האלה. לא כל אחד יכול להתחבר וצריך רמה מסוימת של הבנה מוסיקלית (שוב, אני לא יודע להגדיר מה בדיוק צריך, אבל צריך משהו בשביל לשמוע את הז'אנרים האלה)
 

TheNightcrawler

New member
גם בולשיט

אוהבים מה שנשמע טוב לאוזן, חכם יותר ? ממש לא, שונה ממטאל או רוק כן. גם מטאל אין ברדיו אז מה ? זה יותר אינטלקטואלי ? יש המון מטאל שהוא בעצם סגנון קלאסי, כמו מלמסטין וסימפוני איקס. ג'אז זה יותר חכם ? ממש לא, אולי זאת מוזיקה יותר "מסובכת" אבל בסוף בסך הכל כל כלי נגינה הוא סוג של ביטוי אישי שהיית עושה דרך השירה אם לא דרך הגיטרה, כמובן שאפשר להשתפר בזה אבל אני לא מסכים עם ה"יותר חכם" ו"פחות חכם"
 
הכוונה היא

שז'אנרים כגון ג'אז וקלאסי -בגדול- כוללים יותר מורכבות מבחינת קומפוזיציה. אם זה מוטיבים פחות קליטים, לעתים חבויים וכו'. הרעיון הוא שהרוב הגדול בז'אנרים הללו כולל מוסיקה שדרושה האזנה רצינית על מנת להצליח להבין אותה ולהינות ממנה. רוב שירי הרוק והמטאל בנויים כך שיהיה קל להתחבר אליהם ומשם צומחת לרוב הפופולריות שלהם. דוגמה טובה היא רוק מתקדם - ז'אנר שמחבר את הקצב, התזמור והסחף של הרוק עם המורכבות החשיבתית, התבניתית והטכניקות של המוסיקה הקלאסית.. מקווה שהייתי ברור.
 
../images/Emo207.gif../images/Emo41.gif בקשר לפדאל ווליום

רציתי לדעת על איזה פדאלי ווליום אתם ממליצים, אני רוצה משהו שלא ירעיש לי,שיעשה את העבודה ואם אפשר שלא יהיה יקר.
 
למעלה