מה אתם אומרים? נכון או לא נכון?

nemoalive

New member
ובחזרה לנושא

תשמעו. כודם כל כאחד שעוסק במוסיקה קלאסית, אני מפציר בך שלעולם על תשווה אפילו בסיוטים שלך את מלמסטין וסימפוני איכס למוסיקה קלאסית כי אין בזה שום דבר או חצי דבר שהוא קלאסי. זה מטאל על עקרונות של מטאל שבסך הכל לוקח כמה מוטיבים מהקלאסי ולא משנה מה תגיד או איך תנסה ליפה את זה, זה לא מתקרב אפילו למחשבה על קלאסי, וזה לא בא סתם כדי להטיף. זה באמת גורם לי לבחילה שעושים השוואה כזו. עכשיו , ג'אז זה כן מוסיקה יותר מתוחכמת (מה לעשות). יש ביצירה אחת של ג'אז מהלכים יותר מורכבים מבכל האלבום scens from a mammory ונגני ג'אז יודעים בדיוק מה הם עושים לא כמו רוב המנסרים שסתם גולשים על סולמות בלי מחשבה (פטרוצי לא עושה את זה אז לא להרוג אותי על המשפט הזה). מישהו אמר שהמחוננים שומעים מטאל כי יש אליהם הרבה לחצים (מגיע לו מחיאות כפיים אנשים). בדרך כלל אנשים מתחילים לשמוע מטאל (ודגש על מתחילים) כי : א המוסיקה הזו עוזרת לפרוק אנרגיות ועצבים (כשאני נוסע אני חייב מוסיקה ושתיהיה כמה שיותר מטומטמת ורועשת כך שמטאל זו בחירה נבונה או אפילו פאנק) בכך שהם ממשיכים לשמוע את זה, זה מהסיבה הפשוטה שהם התחברו לזה והם אוהבים את זה. ב. בדרך כלל האנשים ה"חנונים" לא נמצאים עם הקבוצה הגדולה ה"מקובלת" אז הם פונים לדברים שייחדו אותם מהקבוצה ההיא והם יוכלו למצוא קבוצה משלהם אז מוסיקת מטאל זה אחד הדברים הללו. ג. מטאל זה כמו כל סגנון אחר, יש כאלו שמתחברים לזה ויש כאלו שלא. מי שמוכן לנסות דברים חדשים יגלה שהוא אוהב לא רק מטאל או לא רק מזרחית וטראנסים. השאלה היא למה התחברת יותר כשהתחלת לפתח טעם עצמאי במוסיקה.
 

TheNightcrawler

New member
זה חתיכת דבר מטומטמם להגיד

כי ההשוואה שאסור לעשות נעשתה על ידי ועוד כמה כמוני, ועם תבדוק תמצא שמטאל "קלאסי" זה בדיוק אותו דבר כמו מוזיקה קלאסית, אותו פראזינג, אותם סולמות הכל. ורק בגלל שאתה שומע מוזיקה מטומטמת שאתה נוסע לא אומר שכולם עושים את זה, אז אתה נכלל במחקר הזה של המדענים, השאר לא.
 

nemoalive

New member
זה לא אותו דבר

זה לא משתמש בכל אותם כלים כי מוסיקה קלאסית בנויה על הרבה מאוד כלים ובגלל שהם משתמשים בשני כלים מתוך נגיד 10 זה לא הופך את זה למוסיקה קלאסית כמו שדיסטורשן לא הופך שיר של בריטני ספירס לרוק וכמו שלשיר בספרדית לא הופך שיר לסגנון ספרדי. חוץ מזה זה לא משנה את העובדה שמלמסטין וסימפוני איכס מעצבנים משהו פחד (לפחות אותי) הם לא משתמשים בהרמוניות או במהלכים קלאסים אמיתיים. לקחת פראזה של באך זה לא לנגן קלאסי כי אם אתה תעבור על הקוראלים של באך אתה תגלה בטעות שכל מוסיקה מערבית אפשרית מתבססת עליו. הוא כתב הכל בין אם זה מהלך ג'אז או מטאל. ואין כזה דבר אותם סולמות, שום סגנון מוסיקה לא מוגבל בסולם. אני מציע שתתעמק קצת בקלאסי לפני שאתה מלכלך על המוסיקה הזו. ובקשר לזה שאני נוסע ונכלל במחקר לא הבנתי מה אתה מנסה להביע!?
 

nemoalive

New member
ועוד דבר

כל פעם שאתה אומר שמלמסטין וסימפוני מנגנים קלאסי אז אתה מעליב את השניים האלה. http://www.youtube.com/watch?v=28ksrjwn2ew&mode=related&search= והשניים האלה הם מהגיטריסטים הגדולים בעולם. וצריך רק לשאוף ללמוד מהם.
 
אוי נו באמת

אני מבין את הרעיון הכללי שלך אבל ההכללות הסגנוניות שלך הן מוטעות ומטעות. לא כל יצירת ג'אז היא נורא מתוחכמת, במיוחד היצירות מהreal book. זאת אומרת, תסתכל על Black Orpheus..זאת יצירה כל כך פשוטה הרמונית שזה כמעט פופ (חחח סתם אני מפריז). אבל בגדול יש הרבה ג'אז שהוא מתוחכם ומגניב ומצליח לחדש כמו שצריך ויש גם דברים בנאליים מאוד שהולכים על קדנצות קבועות וטריקים רגילים ולא שזה לא טוב, בדרך כלל זה הרבה יותר נעים לאוזן (לדעתי). בכל אופן מה שהדליק אותי זה מה שאמרת על scenes, כי זה פשוט שטויות. תקשיב לאלבום הזה עוד פעם ותבין שמבחינה מלודית בעיקר וגם הרמונית יש שם דברים נפלאים שלא נופלים ברמת הקומפוזיציה מיצירות ג'אז איכותיות. אין סיבה לחשוב שבגלל שהתזמור הוא של להקה (בס-תופים-גיטרות) אז המוסיקה בהכרח פחות מתוחכמת.
 

nemoalive

New member
שמע

סתם הבאתי את scenes כדוגמה, אני יודע שהאלבום הזה מטורף לגמרי, ופטרוצי ופורטנוי מבינים במוסיקה ומלחינים מעולה, זה מטורף איך שהם עוברים בסולמות וסגנונות (הקטע דיקסי בדאנס אוף איטרניטי, הסולמות הערביים בהום והסולם היהודי בפאטל טרדגי הם דוגמאות מעולות). אבל מלמסטין וסימפוני מנסים כאילו להחזיר את הבארוק. הסגנון הבארוקי מאופיין בהרמוניה של שלושה או ארבעה קולות ובפוליפוניה מורכבת (רוב הזמן) המוסיקה בתקופה הייתה נורא טכנית ועדיין לא שברה מוסכמות דתיות ומוסיקאליות (באך לא נחשב). הדבר היחידי מהרשימה הזו שמלמסטין ורומאו ממלאים זה הטכניות. אין פוליפוניה אין הולכת קולות ואין שום דבר קלאסי, ואני באמת מחשיב את זה כעלבון. זה עושה לי רע כשמישהו אומר שזה כמו מוסיקה קלאסית וגם שמעתי שאנשים אומרים שזה אפילו יותר טוב ממוסיקה קלאסית. כשאני שומע כאלו דברים ואני יודע שהדבר היחידי שהאנשים האלו שמעו זה החמישית של בטהובן כצלצול בפלאפון זה עושה בחילה. אנשים מכירים רק את ויואלדי ובאך וזה רק בגלל שהם רואים חשמלטורים שמנגנים איזה קטע של המלחינים האלו. אני מציע לכל אותם אנשים להקשיב לשופן ובטהובן ואז נראה אותם אומרים שמלמסטין עדיף, זה פשוט עושה בחילה. אין שום דבר רע בהשפעות למשל, אני סתם לא אוהב את מלמסטין ורומאו אבל זו העדפה שלי ואין לי שום בעיה שאנשים ישמעו אותם כל עוד זה עושה להם טוב, אבל אי אפשר לטעון שזה קלאסי. יש גם דוגמא טובה, יש את הלהקה פלוגינג מולי. למי שלא מכיר זו להקה שלקחה פולק קלטי (סקוטי לא אירי) והפכה אותו למטאל. פלוגינג מולי זו להקת מטאל ולא להקת פולק. בגלל שיש כמה מהמאפיינים של הפולק זה לא אומר שזה פולק סקוטי, ואתו דבר על ה"ניו קלאסי", זה לא קלאסי לא משנה מה.
 
כן מצאתי אותו

אבל אני לא יודע אם הוא לא יעשה לי רעשים, יש למישהו בפורום פדאל ווליום טוב שאפשר לקנות בארץ?
 

new blood

New member
אני מכיר כמה אנשים שיש להם אותו

ועד כמה שאני יודע הוא לא עושה להם בעיות.
 

grassus

New member
פדאל ווליום

יש כל מיני פדאלי ווליום זולים תחפשו במיוזיק גייט יש איזה אחד של בקספו או משהו כזה שעושה אחלה עבודה אל תשלמו 400 שקל על פדאל ווליום עם TB כי זה לא ייתן לכם כלום
 
למעלה