מה אתם מצפים ממפלגת העבודה עכשיו?

מה אתם מצפים ממפלגת העבודה עכשיו?

לאחר הבחירות, לאחר ששלי יחימוביץ נבחרה ליו"ר, מה אתם מצפים ממנה לעשות? איך היא יכולה להתחיל כבר עכשיו להביא את האנשים להתפקד למפלגה, ולהצביע בבחירות הבאות "עבודה". האם זה חסר סיכוי לגמרי? האם הציבור איבד את אמונו בשמאל המרכזי?
 
../images/Emo20.gif אני לא חוששת לפתח ציפיות לגבי העבודה

בהנהגתה של שלי. לדעתי, מה שחשוב זה לקחת את ההמלצות היישומיות דו"ח טרכטנברג + אלו של ועדת ספיבק-יונה ולתרגם אותם לחקיקה. קודם כל - חקיקת יסוד - בדגש על ביטולו של חוק ההסדרים, כמו גם חוקי "עבודה" (פרקטיקה). מדובר בעבודה סיזיפית, קשה ומייגעת - אבל שלי אלופה בזה ויש לה צוות נהדר.
 

Mishkafofer

New member
להקים קרטלים כמו בימי מפא"י

אחח, רק תנו לי תפקיד בפוליטביורו
 

GIOVANINI

New member
שתבטיח שאם תבחר אין אצלה כסף חינם לפרזיטים

שיצאו לעבוד כבר!
 

denur1

New member
חייבים לצאת במסרים ברורים וחדים

לא לנסות לרצות את כולם, לומר מה התוכניות ומה הקווים האדומים של המפלגה, לא לשכוח ששלי עדיין לא הייתה בשום תפקיד ביצועי ולכן היא עדיין חידה לחלק גדול מהציבור. בלי אמירות ברורות מעבר לסיסמאות אין למפלגה סיכוי של ממש לצמוח, והאופוריה של הימים האחרונים תשקע מהר.
 
לסמן יעד: קבלת מקסימום מנדטים בבחירות לכנסת

ובשביל זה: א. כפי שכתבה למעלה גובלינית, המשך עבודת חקיקה, וכפי שגובלינית ציינה גם, שלי אלופה בזה, אך זה לא מספיק, לא להשאיר אותה לבד במערכה, לעזור לה איפה שרק אפשר, גם בכנסת וגם מחוצה לה. ב. להמשיך ולערוך מפקד, להביא חברים חדשים למפלגת העבודה, לא מספיק לתמוך מבחוץ, יש להצטרף ולצרף. שכל חבר מפלגה ייפקוד את חבריו, את בני המשפחה. מפלגת העבודה חייבת לחזור ולהיות מפלגה גדולה. ג. לנסות ולצרף את מנהיגי המחאה החברתית של הקיץ האחרון למפלגה. ד. המפלגה צריכה להקים מסגרות לדיונים רעיוניים, מין "שולחנות עגולים" שכאלו, ולשתף ציבור רחב.
 
למעלה