מה בין מיוז לרדיוהד

POET-

New member
מה בין מיוז לרדיוהד

אנשים יקרים... תחילה הנימוס מחייב אותי לאחל שפע ברכות ואיחולים על הפורום החדש בלה בלה בלה... אז איפה היינו? רדיוהד... כן... שאלה לי אליכם ובזאת אשמח לפתוח דיון סוחף! (תסחפו אנשים תסחפו!) הלהקה מיוז מזכירה בסגנונה את עידן תור הזהב של רדיוהד ובמילים אחרות העידן הטרום- אלקטרוני מבקרי מוזיקה מנסים ליצור מלחמה סמויה בין 2 הלהקות (וכולנו יודעים מי לוקחת בגדול!) אבל יש שטוענים שמיוז שנשמעת כמושפעת מראשי הרדיו (כמה אידיוטי זה נשמע בעברית!) עושה את מה שרדיוהד עשו פעם רק באופן יותר מוצלח האמנם? תרגישו חופשי להביע את דעתכם.. אבל בלי פאנטיות! קנאות קיצונית זה איכסה אפילו אם זה לרדיוהד :) דנה.
 

POET-

New member
כמה אופייני לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

רק אני מסוגלת לפתוח דיון ואז לגלות שחרשו אותו בהודעות אחרות.... טוב נו שיהיה.. עמכם הסליחה..
 

truelovewaits

New member
היי

אממ תאמת שממש מאסה עלי ההשוואה בןי מיוז לרדיוהד, תעזבו אותם בשקט, מיוז להקה מצויינת...ולכל להקה יש את הלהקות שהיא הושפעה מהן וכו´. בכל מקרה, לא הצגת את עצמך, מי את ?
אני שי-לי, מרמת השרון, נעים מאד
 

Her Circulation

New member
שי-לי ודנה

שי-לי - ממתי יש לך משקפיים ? :) דנה - ברוכה הבאה! אני לא רואה שום קשר בין מיוז ורדיוהד. אני גם לא חושב שיש תחרות בין הלהקות, זהו רק מן טרנד כזה שצמח ואנשים מסויימים אוהבים לטפח. ועוד משהו, מדברים כל הזמן על העדין הטרום אלקטרוני כמול האלקטרוני. בבקשה לא להסחף - בשני האלבומים האחרונים משהו כמו מחצית השירים הם לא אלקטורניים הרבה יותר מבאוקיי קומפיוטר. והנה רשימה קצרה OPTIMISTIC MORNING BELL יOW TO גISAPPEAR MOTION PICTURE IN LIMBO גOLLARS AND CENTS PYRAMID SONG KNIVES OUT I MIGHT BE WRONG YOU AND WHOSE ARMY LIFE IN A GLASSHOUSE
 
אני עייף מדי.

הייתה לי ריצה מעייפת ודי מעצבנת (יותר מדי אנשים)... אני אפרוש לטובת המיטה... לילה טוב כולם!
 

POET-

New member
הכלב שלי מתפגר!

הוא על ערש דווי... ואני לא יכולה להציל אותו... בימים כאלה בא לי לעבוד ברשות הדואר...
 
למעלה