מה דעתכם על הBMW F650GS הישן?

vmisha

New member


 

בועז בר

New member
165 ב-7000 סל"ד, ו-120 קמ"ש ב-3500 סל"ד?

לא מסתדר לי כל כך...
&nbsp
חצי מהסל"ד צריך לתת חצי מהמהירות, אם מדובר באותו הילוך (אחרון מן הסתם).
 

strelok89

New member
אם יש לך "הילוכים קצרים" כן

פה הגיר הוא יותר דומה לאוטו, הילוכים ארוכים שמנצלים את המומנט הגובהה של המנוע.
 
אין קשר לאורך ההילוכים

בכל הילוך נתון הכפלת הסלד תכפיל את המהירות
זה יחס ישר
לדוגמא אם בהילוך ראשון האופנוע נוסע בסלד של 2000 במהירות 20 קמש אז ב4000 הוא יסע 40 קמש
ואם בהילוך האחרון בסלד של 2000 המהירות היא 50 קמש אז ב4000 המהירות תהיה 100 קמ"ש
 

strelok89

New member
יש וויברציות , אבל לא משהוא נוראי

בערך מעל 3,5-4 אלף סלד המנוע מרגיש חלק יחסית ומווברץ לא יותר ממנוע טוין טיפוסי

שיוט על 120 זה 3,5 אלף סלד
7 אלף זה בערך 165 קמ"ש
 

Yemeth

New member
היה לי F650 ישן יותר

המנוע לאחר מעל 130K ק"מ היה חדש לגמרי וכל האופנוע הרגיש ברמה אחרת מ-KLE. מתלים, בלמים, נוחות, הכל.
הוא כן מווברץ קצת, לא כזה נורא.
*לא* מתאים לשיוט ב-130-140 לדעתי. אתה מדבר על משהו די שונה משיוט ב-100-120 לדוגמה, אל תשכח שאתה לא על הורנט אלא משמש כמפרש והמנוע בסה"כ לא כזה חזק.
אם לא קריטי לך לרכב ממש מהר זה אחלה אופנוע (וחסכוני בדלק!).
 

vmisha

New member
השאלה היא

האם ב120-130 נשאר לו עוד כוח לעקיפה, אם צריך?
 

vmisha

New member
צודק

אבקש ממנהלי הפורום למחוק את ההודעה האחרונה שלי
 

strelok89

New member
כן נשאר לו כוח והרבה

פה הכוח לא נגמר, אין דבר כזה שתפתח והוא לא מאיץ, פשוט בשלב מסויים מגיע המנתק.
 

vmisha

New member
נסיעות בית-עבודה, טיולים פה ושם

מי שמכיר אותי יודע שאני לא רוכב מהר ולא משייף רגליות.
יש כמה סיבות שחשבתי על הדגם הזה. אחת מהן היא שבארבעת החודשים האחרונים אני מתנייד על אופנועים של עד 200 סמק, והאמת היא שדי התרגלתי אליהם
כך שאני מאמין שאופנוע כזה יהיה מספיק בשבילי.
מה שחשוב לי זה נוחות, אמינות, חסכון בדלק ויכולת לשייט ב130-140 (ק"מ בשבוע)
 

aaronc76

New member
אני חושב שיש אופנועים

אחרים שיהיו לך הרבה יותר נעימים ונוחים למשימה הזו.
כמו הKLE שהיה לך.
 

vmisha

New member
לי דווקא הkle לא היה כזה נוח

טרם יצא לי לרכב על הב.מ.וו כדי להשוות
 

strelok89

New member
אתה בכיוון הנכון

למעט בלת"מים האופנוע מאוד פשוט וזול לתחזוקה.
סדר גודל של תחזוקת אופנוע 250 , וקצת פחות או בערך כמו קטנוע 250.

נוחות מעולה
 
למעלה