אצלנו המדריכים הם ראשי הצוותים
וגם לי זה נראה טבעי, שכן יש להם ניסיון רב וידע נרחב לגבי דרכי פעולה. לפעמים, כשיש מדריך מבחוץ, הוא לא מעורב בעבודה ולכן לא תמיד יודע דברים בסיסיים (כמו למי לפנות במצבים מסויימים, מהי אוכלוסיית היעד ואיפיוניה), אלא תפקידו לאפשר ונטילציה לעובד ולעבוד עימו על האני המקצועי שלו. המנהלת שלי, שהיא גם המדריכה, מאפשרת לי להיות פתוחה ולדבר גם על תסכולים שיש לי מהפונים או מהמערכת, כך שהשאלה שנשאלה ניראית לי מאוד תלויה ביחסי עובד-מעביד ולא תמיד יהיה ניגוד אינטרסים.