למה לא?יש הצעה ברמלה לקרוא לרחוב על שם זהר ארגוב והדבר מעורר וויכוח גדול
ים של דמעות יתאים בול, לאחר שנחווה את הסגר השלישי ורק דמעות תישארנה במקרר כתחליפי מזון שאותו כבר לא נוכל לרכוש.למה לא?
מה? בגלל שהוא היה נרקומן שהתאבד?
גם חנה סנש כמעט התאבדה כשהיא צנחה מהמטוס.
ותראו כמה רחובות יש על שמה.
ואותו ראש עיר של אור יהודה שקרא לרחוב על שם המאהבת שלו.
יותר נכון הוא קרא לרחוב בשם של מה שהוא רוצה לעשות לה: "בא לי..."
זוהר ארגוב הוא המלך של הזמר המזרח י ם תיכוני.
ומלך הוא תמיד יישאר מלך.
אולי כדאי גם להחליף את ההמנון הלאומי בשיר, "ים של דמעות".
"ים של דמעות", בשל המפגינים המסכנים ברחוב בלפור שעושים ימים כלילות כדי להפיל ראש ממשלה מכהן.ים של דמעות יתאים בול, לאחר שנחווה את הסגר השלישי ורק דמעות תישארנה במקרר כתחליפי מזון שאותו כבר לא נוכל לרכוש.
הרי גם לפני הגעת הקורונה הייתם בטוחים שישראל עומדת להתמוטט כל רגע חחחחחים של דמעות יתאים בול, לאחר שנחווה את הסגר השלישי ורק דמעות תישארנה במקרר כתחליפי מזון שאותו כבר לא נוכל לרכוש.
אין לי בעיה עם הנצחת שמו. רק שלעתים צורם לי באוזן המבטא המוזר שלו... (מאיפה זה בא לו)?יש הצעה ברמלה לקרוא לרחוב על שם זהר ארגוב והדבר מעורר וויכוח גדול
זוהר ארגוב הוא זמר קסטות שאמנותו מדברת אל קהל מסוג מסוים, שזכותו ליהנות לא מוטלת בספק. אך צריך לזכור שזוהר ארגוב הורשע בניסיון אונס ואף נשלח לשנת מאסר. בשיא הצלחתו התמכר לסמים קשים ביותר, הפסיד את כל רכושו בשל ההתמכרות והסתבך פעמים רבות עם החוק באלימותו. בקיצור, דמות טראגית ובהחלט לא חינוכית. ולכן לדעתי לא ראוי לקרוא רחוב על שמו.יש הצעה ברמלה לקרוא לרחוב על שם זהר ארגוב והדבר מעורר וויכוח גדול
חינוכית/לא חינוכית אינו הענין כאן. קריאת רחובות על שמם של בני אדם לא נועדה לצרכי חינוך אלא לצרכי זכרון תרבותי-קבוצתי. במובן הזה, ארגוב הוא מכלול בעייתי מאוד.זוהר ארגוב הוא זמר קסטות שאמנותו מדברת אל קהל מסוג מסוים, שזכותו ליהנות לא מוטלת בספק. אך צריך לזכור שזוהר ארגוב הורשע בניסיון אונס ואף נשלח לשנת מאסר. בשיא הצלחתו התמכר לסמים קשים ביותר, הפסיד את כל רכושו בשל ההתמכרות והסתבך פעמים רבות עם החוק באלימותו. בקיצור, דמות טראגית ובהחלט לא חינוכית. ולכן לדעתי לא ראוי לקרוא רחוב על שמו.
האמת, זו בעיה גדולה ב- 2020 לקרוא רחוב על שמו של גבר שהתעלל בנשים.יש הצעה ברמלה לקרוא לרחוב על שם זהר ארגוב והדבר מעורר וויכוח גדול
א. מה חרמלה וזוהר ארגוב?!יש הצעה ברמלה לקרוא לרחוב על שם זהר ארגוב והדבר מעורר וויכוח גדול
לרמלה?א. מה לרמלה וזוהר ארגוב?!
ב. מתנגדת, אין סיבה לתת שם לרחוב לדמות שלילית.
מעדיפה זמר חי בכבטד, מאשר מלך שמת ממנת סם בזמן שהותו בכלא בגלל מעשה מגונה באשה.
לקרוא רחוב על שמו של זוהר ארגוב - אני מתנגד לחלוטין , מסיבות מובנות.יש הצעה ברמלה לקרוא לרחוב על שם זהר ארגוב והדבר מעורר וויכוח גדול
אני בעד. איך שלא נהפוך את זה, מדובר באייקון תרבותי בתקופתו/דורו. אחד ששינה את פני המוסיקה הישראלית באותה תקופה, אולי לדורות, והשפיע על מאות אלפי אנשים (לטובה) עם המוסיקה שלו.יש הצעה ברמלה לקרוא לרחוב על שם זהר ארגוב והדבר מעורר וויכוח גדול
לרמלה?
אני בעד. איך שלא נהפוך את זה, מדובר באייקון תרבותי בתקופתו/דורו. אחד ששינה את פני המוסיקה הישראלית באותה תקופה, אולי לדורות, והשפיע על מאות אלפי אנשים (לטובה) עם המוסיקה שלו.
אז נכון, היו גם צדדים פחות יפים בחייו. אבל האחד לא מאיין את השני בעיני. אני לא קורא לרחוב על שמו בגלל שאני רוצה שילדיי ייקחו דוגמה ממנו בכל דבר ועניין, אלא כפי שנאמר כאן למעלה, בגלל לצורך זכרון תרבותי-קבוצתי.
לגבי השאלה מה אסביר לילדי, ראשית אסביר להם מדוע הוא נבחר לקבל רחוב. זה כאמור, קשור להיותו אייקון תרבותי-מוסיקלי ולא לשום דבר אחר. אם נרחיב את השיחה, בהחלט אסביר להם גם את צדדיו הפחות יפים ונדבר עליהם, תוך שננסה ללמוד מהם ולהפיק לקחים.
כל אחד יכול ליפול. אין לנו עניין להעלים את זה. להיפך, צריך לדבר על זה ולהפיק לקחים כדי שאחרים לא יפלו.
לקרוא לרחוב ע"ש אחד שהבטיח קבל עם ועדה שהוא נקי ונפל לתהום?
היום אתה לא ריאלי כלל.כל אחד יכול ליפול. אין לנו עניין להעלים את זה. להיפך, צריך לדבר על זה ולהפיק לקחים כדי שאחרים לא יפלו.
אמנם בוודאי שלא הייתי קורא לרחוב לכתחילה על מקרה כזה. אבל זאת לא סיבה בעיני שלא לעשות זאת, אם יש הצדקה לעניין מכיוון אחר.
אגב תאמרי לי, היית מעדיפה שהתנ"ך לא היה מספר לנו על ה'נפילות' של אבותינו? היה מתאר אותם כמעין אלים שרק עושים טוב ולא נופלים אף פעם? האם זה היה יותר חינוכי בדרך כלשהי? דווקא מהמקרא אנחנו יכולים ללמוד על כך שאין כל עניין להסתיר דברים כאלו ולהיפך, יש חשיבות דווקא לדבר גם עליהם וללמוד גם אותם.
קורה.היום אתה לא ריאלי כלל.
משווה את העקרון. אדם שאפשר ללמוד ממנו הרבה (או לענייננו, שיש הצדקה תרבותית להנציחו) אבל שאינו מושלם.משווה את אבותינו עם ארגוב?!.
התנ"ך ואזכוריו מלמדים אותי יותר מששמות רחובות עושים זאת .יודע מה, לא מכירה רחוב בשם אברהם אבינו. או משה רבנו.
אז הבה נכניס את זוהר לתנ"ך, מה 'תה אומר? גם יקצר את הדרך מאוד לספר הזוהר, לא?!קורה.
משווה את העקרון. אדם שאפשר ללמוד ממנו הרבה (או לענייננו, שיש הצדקה תרבותית להנציחו) אבל שאינו מושלם.
התנ"ך ואזכוריו מלמדים אותי יותר מששמות רחובות עושים זאת .
אני אמור לצחוק עכשיו? אם כן, עדכן בבקשה.אז הבה נכניס את זוהר לתנ"ך, מה 'תה אומר? גם יקצר את הדרך מאוד לספר הזוהר, לא?!
מה היה תרבותי בזוהר ארגוב?!אני בעד. איך שלא נהפוך את זה, מדובר באייקון תרבותי בתקופתו/דורו. אחד ששינה את פני המוסיקה הישראלית באותה תקופה, אולי לדורות, והשפיע על מאות אלפי אנשים (לטובה) עם המוסיקה שלו.
אז נכון, היו גם צדדים פחות יפים בחייו. אבל האחד לא מאיין את השני בעיני. אני לא קורא לרחוב על שמו בגלל שאני רוצה שילדיי ייקחו דוגמה ממנו בכל דבר ועניין, אלא כפי שנאמר כאן למעלה, בגלל לצורך זכרון תרבותי-קבוצתי.
לגבי השאלה מה אסביר לילדי, ראשית אסביר להם מדוע הוא נבחר לקבל רחוב. זה כאמור, קשור להיותו אייקון תרבותי-מוסיקלי ולא לשום דבר אחר. אם נרחיב את השיחה, בהחלט אסביר להם גם את צדדיו הפחות יפים ונדבר עליהם, תוך שננסה ללמוד מהם ולהפיק לקחים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.