מה דעתכן/ם?

מי אגם

New member
מה דעתכן/ם?

בתור מישהי עם תקציב מוגבל, אני מפשפשת מדי פעם במוזלים של סטימצקי כדי למצוא משהו מעניין - ומדי פעם אני מוצאת פנינים! והנה לפני מספר שבועות נתקלתי בספר "בטבעת זו" מאת כליל זיסאפל, שבכריכה האחורית כתוב כך: "בטבעת זו מגולל את סיפור אהבתן הלא צפויה של דני ועמית, שתי נשים הטרוסקסואליות באמצע שנות העשרים לחייהן..." בכל אופן, קראתי את הספר. הוא כתוב בצורה לא כל כך קונבנציונלית, אבל אחרי שמתרגלים לסגנון הכתיבה מתחילים להינות ממנו, ואפילו רוצים עוד קצת
מה שהפריע לי בסיפור עצמו, הוא ששתי הנשים, למרות כל האהבה, הסקס והרומנטיקה בין שתיהן - טורחות לציין כל הזמן שהן לא לסביות, לא מכירות לסביות ולא רוצות להיות לסביות. סוג חדש של "לסבית נעלמת"? ספויילר: ראוי לציין שבסוף אחת הנשים חוזרת לאהוב שלה מהתיכון, כאילו מודה בטעותה, בעוד שהשנייה מתה.
 

מורן א

New member
בטבעת זו

ספר מקסים וכתוב נפלא לטעמי. ישנה התעקשות, מצד גיבורות הסיפור לטעון שהן אינן לסביות. o.k! נכון הן אהב וקיימו יחסים במלוא מובן המילה וחייו כזוג. אבל האם זה אומר שהן לסביות? וכאן באה השאלה הגדולה, מהי ההגדרה של לסבית? והאם ההגדרה היא אחת? לדעתי, לא בטוח שהן היו לסביות, אבל זה לא משנה. רק חבל שגילית את הסוף עבור מי שעדיין לא קרא. יש עוד המון פנינים בסטימצקי, אם יש עניין אוכל להביא את הרשימה המלאה.
 
למעלה