לא ברורה לי הטענה שלך אבל נראה שאין טעם להמשיך.ההשפעה של המנהל מצומצמת יחסית.
בעולם העסקים אומרים שאם שמת מנהל בינוני
בעסק טוב זה מספיק.
ז"א מערכת חינוך לא אמורה להסתמך על כוח אדם מצטיין בשביל להצליח.
לא ברורה לי הטענה שלך אבל נראה שאין טעם להמשיך.ההשפעה של המנהל מצומצמת יחסית.
בעולם העסקים אומרים שאם שמת מנהל בינוני
בעסק טוב זה מספיק.
ז"א מערכת חינוך לא אמורה להסתמך על כוח אדם מצטיין בשביל להצליח.
אתה אומר שצריך אנשים טובים יותר,לא ברורה לי הטענה שלך אבל נראה שאין טעם להמשיך.
הכל תלוי באנשים. מורה בינוני יתן תוצאות בינוניות בלי קשר לשיטה.אתה אומר שצריך אנשים טובים יותר,
אני אומר שאם יש שיטה טובה מספיק אנשים בינוניים.
למה לנסות להשיג אנשים טובים שהם יקרים ונדירים?
זה מה שהמדינה מוכרת לך,הכל תלוי באנשים. מורה בינוני יתן תוצאות בינוניות בלי קשר לשיטה.
קשקוש ירוק.זה מה שהמדינה מוכרת לך,
"אם רק היו אנשים טובים יותר"...
אבל אין כסף ויש הסכמים עם ועדי עובדים שאי אפשר לפטר עובדים לא טובים במע' החינוך...
שזה נכון אבל בצורה חלקית.
זה נכון רק אם השיטה נשארת כמו שהיא.
לעומת זאת בידיים פרטיות:
בית ספר א',ב',ג',ד'.
לילד לא טוב באחד?
הולך לשני,עד שמוצא את הטוב מה 4
אתה לא צריך לשבור את הראש עם טיב המורים,מנהלים,מפקחים,יועצי התוכן,אלוהים יודע מי!
זה הבעיה של היזם/מפעיל.
אין דבר כזה,המדינה השתלטה בכל העולם על מע' החינוך.קשקוש ירוק.
תראה לי מדינה שבה מערכת החינוך מופרטת והיא מוציאה תוצאות טובות במדדים של לימודים.
נו??..אין דבר כזה,המדינה השתלטה בכל העולם על מע' החינוך.
רק היכן שהמדינה קרסה אין מע' חינוך ציבורית.
מסתירים מהם רעיונות אחרים,כמו שלי.נו??..
מדינה היא סך כל הרצונות של אזרחיה והם רוצים מערכת חינוך ציבורית טובה.
מסתירים?? יודעים על האפשרות הזאת ומבינים שהיא מטומטמת.מסתירים מהם רעיונות אחרים,כמו שלי.
ככה היה תמיד,מע' חינוך של הממשלה זה רעיון חדש יחסית.מסתירים?? יודעים על האפשרות הזאת ומבינים שהיא מטומטמת.
אתה צודק. הוא מקשקש בלי טעם, ובכל יום בתחום אחר שאינו מבין בו...לא ברורה לי הטענה שלך אבל נראה שאין טעם להמשיך.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.