מה הבעיה שלו?

אבל זה לא ככה.

דווקא אני קיבלתי ממנו את הרושם שהוא רוצה לנסות בהתחלה והוא גם קיבל את אותו הרושם ממני, מסתבר. הוא כן מצא חן בעיניי בהכרות מקדימה כי אחרת לא הייתי מסכימה לצאת איתו וכן ריגש אותי באותו ערב וכן השאיר טעם של עוד... וזה היה נראה כאילו גם הוא מרגיש ככה (שוב, אחרת לא היה מציע להיפגש). וכל הערב לא עלתה מילה על אקסים. הראש שלי נקי מהמחשבות על האקס. כנראה שלא התנסחתי טוב כאן... חבל... פשוט זרקתי כאן את כל ה"חרא" ברגע הכי מגעיל של הכעס. ולא חשבתי בכלל על לזרום בקטע של להשלות אותו. הרי איך מתקדמים בחיים? מנסים. הולך? סבבה. לא הולך? אז לא הולך. אני כועסת בגלל שאני לא מבינה מה לא הלך פה. היה לי דייט טוב, עם פוטנציאל לדייט שני וזה השתקף מההתנהגות של שנינו, עד שהוא פשוט חתך אותי. וזהו.
 

Survivor Man

New member
זה מה שקורה כשמבקשים עצה אובייקטיבית

על דברים שנכתבו מתוך תחושות סובייקטיביות לחלוטין
 

kalorya

New member
אני חושבת שנסחפת לגמרי

התסריט שלך ממש מופרך (ואז ב-ד-י-ו-ק הוא מגלה... דרך חברה...), וגם איך זה רלוונטי למה שהיא שאלה? כל התאוריות של "חסימה רגשית" ו"את לא מכבדת"... אין שום דבר במה שהיא כתבה שמעיד שהיא לא כיבדה אותו. מותר לצאת לדייטים גם אחרי שנפרדים מאנשים. לדעתי זה לא הכי סביר שהוא חתך ממנה כ"כ מוקדם על סמך "רמזים שהיא חסומה רגשית", ועוד אחרי שיש להם הכרות מוקדמת לפי מה שהבנתי... (זה יתכן, אבל זה לא סביר לדעתי) יותר סביר שהוא גילה שזה לא מתאים לו מאיזה סיבה, או שבאמת אופציה יותר טובה עלתה כמו שהוא אמר.
 

Survivor Man

New member
זה פחות או יותר התסריט שהצטייר לי בראש

אחרי שקראתי את ההודעות הראשונות שלה. ברור שנסחפתי, היא עיוותה את כל הסיפור מתוך כעס! וסתם הערה: מותר ורצוי לצאת לדייטים כשבאמת רוצים ומוכנים לזה אחרי פרידה (ראי את ההודעה שלי בתחילת השרשור), נוצר לי רושם שהיא לא באמת רצתה אלא ניסתה בכוח.
 

kalorya

New member
חמודה

אין לדעת. פשוט אי אפשר לדעת למה. את יכולה לנסות לשאול אותו שוב אבל סביר לניח שהוא ייתן את התשובה שהוא כבר נתן לך (אגב היא לא כזאת מופרכת... ואם יעשה לך טוב לאגו להאמין שהוא פשוט הכיר מישהי שיותר מתאימה לו אז תאמיני בזה!) יכול להיות שהרתיעה אותו היוזמה שלך ויכול להיות שזה משהו במראה שלך או שהוא שקרן ממש טוב ולא באמת היה לו כיף כמו שהוא אמר או עוד מליון סיבות. אז מה? תהפכי לפחות יוזמת? תעשי ניתוח פלסטי? וגם... יכול להיות שהוא באמת הכיר מישהי אחרת שמתאימה לו יותר יכול להיות אפילו שהוא שם עליה עין כבר מזמן אבל היה לה חבר ואתמול הם נפרדו אז הוא קפץ על המציאה פשוט אין לדעת. את נשמעת בחורה אינטליגנטית ומקסימה. אין לך מה לעשות אלא להישאר כמו שאת ולחפש מישהו אחר שיאהב אותך כמו שאת.
 
תודה


אני לא אשאל, הוא יחשוב שאכפת לי ממנו. ובאמת שלא אכפת לי ממנו. אם הרתיעה אותו היוזמה, אז כנראה שהוא תינוק מפגר. לא נראה לי שהמראה שלי הפריע לו, הוא הרי מכיר אותי מלא זמן וזרק לי רמזים ללא הפסקה. מן הסתם שנמשך אליי. הלוואי שהוא הכיר מישהי, באמת שזה יגרום לי להרגיש יותר טוב... פשוט שונאת את העובדה שיצאתי איתו, עכשיו זה יהיה ממש מביך. ושוב, תודה רבה על התגובה!
 
נו מה את רוצה

יש גברים שנתקעו בשלב אבולוציוני של ציידים פלרטט פלרטט פלרטט יצא לדייט זהו, נגמר המשחק, עכשיו הוא עובר לטרף הבא. מוזר, בד"כ הם מחכים עד הסקס כדי לעשות "דפוק וזרוק"... ממש יצור. וצר לי מאד שעד שנפתחת אחרי האקס נפלת על אחד כזה :( מקווה שזה לא יחזיר אותך להסתגרות.
 
תודה...

תכלס. אוף, מעצבן כל כך. לא חשבתי שזה מה שיקרה... הדייט הזה הלך מדהים לפי דברי שנינו... אני לא חושבת שהוא שיקר. אבל די, עבר... אני לא שבורה ולא כלום, פשוט לא אחזור על הטעות הזאת של לצאת עם מישהו מהסביבה המוכרת שלי. אני גם מקווה שזה לא יחזיר אותי להסתגרות... יש לי ממש בעיות של בטחון עצמי משום מה, אין לזה סיבה ברורה, אבל זה המצב.
 
הרצון לדעת מהי הסיבה האמיתית -

הנה בעיה מוכרת בהחלט.
גם הפגיעה באגו (פאק, זה עוד ילווה אותך הרבה זמן, צר לי להגיד לך). אבל למדתי (בדרך הקשה) שלפעמים אין ברירה אלא להשלים עם זה שאו שהוא דובר אמת (מה שבהחלט ייתכן, וזה גם לא פחות פוגע באגו שהעדיפו מישהי אחרת על פנייך) או שלעולם לא תדעי בדיוק מה קרה. אני יודעת היטב שזה בטח מעסיק אותך כל הזמן עכשיו, אבל באמת שאין טעם. קל להגיד וקשה לבצע, אני יודעת. פשוט קחי את הזמן ותעסיקי את מוחך בדברים אחרים, וזה יעבור, זה רק עניין של זמן.
 
תודה על הכנות, חחח

אם לא הייתי רואה אותו יותר בחיים זה היה הרבה יותר פשוט. לצערי, זה לא ממש אפשרי. יהיה קצת מביך לראות אותו כי אני בטוחה שהוא חי בסרט של "היא רצתה אותי והעפתי אותה". איך לעזאזל אתגבר על הפגיעה באגו כשהפרצוף שלו מול הפרצוף שלי?! עשיתי טעות פטאלית... הלוואי שיכולתי להחזיר את הגלגל לאחור. נשבעת שלא היה לי שום דבר אליו אף פעם. הדייט איתו היה בגלל שהוא נראה לי חמוד ורציתי לבחון לאן זה זורם כי באמת שכבר הייתי יותר מדי זמן סגורה בתוך עצמי... מבאס שזה מה שקרה.
 
אין שליטה בדברים האלה ולא תיהיה לעולם.

אחרי דייט אחד על אחת כמה וכמה. אם את יכולה להסתפק בנחמה שזה ממש לא את,ולא היה בך שום דבר שגרם לו להיכבות אלא פשוט היתה מישהי נוספת בסביבה (יעני,כוח עליון,נגדיר את זה ככה) עדיף לך. באמת,השתדלי לא לעשות מזה יותר ממה שזה-דייט אחד חביב.
 
למעלה