מה ההבדל בין הלח"י לחמאס?

אובייקטיבי לחלוטין

1. אתה מתעלם מכל ההבדלים שציינתי בתגובה הראשונה שלי לכל הפרשה, כי אינך מסוגל להתמודד איתם כנראה. הדברים שכתבת דומים לזה שאכתוב: 2. "שפעת וסרטן- תסתכל מבחינה אובייקטיבית: שתי מחלות, שתיהן גורמות לאדם להיות חלש, שתיהן מטופלות בחומרים כימיים, בשתיהן טיפול נאות עשוי לגרום להחלמה". אכן, השפעת דומה לסרטן כמו שהאצ"ל דומה לחמאס. 3. ואחרי זה מתפלאים שבעולם משווים את צה"ל לנאצים. אתם יודעים מה? אני בכלל לא מתפלא. אם יהודים משווים את האצ"ל לחמאס, אז אין לנו בכלל על מה להתלונן על הגויים. 4. בפעם הארחונה אני מבקש: טיפת כבוד לאלה שנהרגו ונתלו. טיפת כבוד!!!!
 
מצטער, אבל לא הבנתי את המטאפורה

של הסרטן והשפעת... ובקשר להערה שלך. יש לי כבוד גדול לאותם אנשים שעשו פיגועים כנגד הבריטים. כמו שלפלאשתינאי יש כבוד לאלה שעשו פיגועים כנגד ישראלים. תגיד לי למה שלא יהיה לו?
 
הנה ההסבר- המטאפורה היא להשוואה

1. אתה השווית את האצ"ל לפלשתינאים כי בשני המקרים היה מדובר במאפינים מסוימים שהעלית. אך לא התיחסת להבדלים המהותיים שאני ציינתי. באותה מידה שלמאבק הלאומי של האצ"ל ולטרור הנפשע של הערבים יש מאפינים משותפים, כך יש גם מאפינים דומים לשפעת ולסרטן. ציינתי אותם בתגובה שלי. למרות אותם מאפינים, תסכים איתי שסרטן ושפעת זה שני דברים שונים לגמרי, נכון? וזאת מדוע? כי ההבדלים שלא ציינתי, כה גדולים, עד שהם מונעים כל אפשרות לראות במחלות "אותו דבר". כך גם בנושא המחתרות והפלשתינאים: יש מאפינים דומים, אך השוני גובר על הדומה, ואת השוני כבר צינתי. 2. איש מהכותבים השמאלנים פה לא הצליח להפריך עובדתית את ההבדלים שצינתי. כולם המשיכו להיצמד ולמחזר את הטיעון הראשוני שלהם, שאתה הבאת אותו בצורה הקלאסית שלו (שני עמים, שני כובשים וכו´). 3. רוצה עוד דוגמא? בבקשה! "צה"ל והצבא הנאצי הם אותו דבר: שני צבאות סדירים, שני צבאות כובשים, שני צבאות שמקפחים זכויות אדם, שני מאבקים שיגמרו בכישלון (כל הנ"ל לגישת השמאל כמובן)". מתאים לך שאקרא לך (אני מניח שעשית צבא) נאצי על סמך ההשוואה הזו? זו אותה השוואה שאתה עשית! ציון הדומה, בלי להביא את השונה, שהוא רב מהדומה. 4. לגבי הכבוד, שוב אתה מתעלם מכך שהאצ"ל נלחם נגד צבא. הוא לא פוצץ שום דיסקוטק. אין לי בעיה עם פלשתינאי שיש לו כבוד לארגון פלשתינאי שפוגע רק בחילים. שיבושם לו. 5. אם אתה כל כך מעוניין בהשוואה, למה שלא נשווה עד הסוף? בוא נהיה כמו הבריטים: נגרש אלפי פלשתינאים לאפריקה, נתלה פלשתינאים על ימין ועל שמאל. מתאים לך? הרי רצית לעשות השוואות לא?
 

שמאלני

New member
בגיניסט צדקת...

טוב לאחר שבדקתי צדקת באמת האצ"ל פוצצו את הכפסת. ואל תגיד לי שהם לא רצו לפוצץ את הכפסת כי הם ועוד איזה רצו. בתוך הכספת היו מסמכים סודיים של "השבת השחורה" הם רצו לפוצץ אותה. ויחד איתה התפוצצו עוד 90 בריטים. דבר שני איך אי אפשר להשוות אני שואל אותך,זה דומה לאללה. אז הבריטים שלטו בארץ וארגוני המחתרת היו נגד השלטון של הבריטים והפעילו טרור. אותו דבר הפלסטינים הם נגד השלטון של צה"ל בשטחים ובצדק,ולכן מפעילים טרור שלא בצדק.
 
מה שאני לא מבין,

הוא איך אתם, השמאלנים יפי-הנפש ורכי הלבב הקוראים השכם וערב לשכוח את העבר ולהסתכל יחדיו אל העתיד, מתעקשים להדבק לפרט הסטורי עתיק כמו האצ"ל. האם אתם טוענים, בעצם, שמעשי האצ"ל נותנים לגיטימציה לפלשתינאים במעשי הטרור שלהם? נבלים שכמותכם! אם כך לעולם אל תעזו לבקר את צה"ל על פעולות התגמול שהוא מבצע לאחר רצח של יהודים! אתם צבועים, והנסיון הזה להכפיש את שם ארגון האצ"ל הנערץ הוא פשוט תרגיל דמגוגי בזוי. נסו, מדי פעם, להצמד לאמות המידה שאתם מתיימרים להטיף.
 

byron

New member
צודק בהחלט

אם השמאלנים מתיחסים לעבר הרחוק אז גם לימין מותר ולהלן תגובתי: 1. שמאלנים שתמכו בעות´מנים ותרמו להסגרת ניל"י 2. הסיזון 3. אלטלנה (אם כבר אז עד הסוף) 4. מפגשי אנשי שמאל עם טרוריסטים לאורך כל השנים 5. הצעתו הנדיבה של פרופסור שטרנהל לחמאס לרצוח אנשי ימין. אם האצ"ל דומה לחמאס, אז זה עדיף מההשוואה שמשתמעת מהרשימה לעיל, כזו שינאה על פני מאה שנה לכל מי שנלחם לשיחרור העם היהודי, כזו תמיכה לאויבי ושונאי ורוצחי ישראל אני לא ארד לרמה של קריאה בשמות, אבל לדעתי רשימה זו מהווה תעודת אישום חמורה בניגוד להערה מקניטה שמשווה בין הלח"י לחמאס.
 

שמאלני

New member
ליאור...

אתה סנוב ודפוק,אתה חושב שאתה יודע הכול אבל אתה לא יודע כלום. למה כי הם ימנים אז אתה אומר את זה,וההם ערבים. תסתכל על כל התמונה זה בדיוק אותו דבר אין הבדל בין האצ"ל הלח"י לחמאס והתנזים. אתה מדבר בדיוק כמו הפלסטינים,הם אומרים שארגוני הטרור הם אמצעי לסלק את צה"ל מהשטחים. האצ"ל היה בעצם ארגון טרור אבל כמובן שאנחנו יהודים אז נכתוב בספר ההיסטוריה ארגון מחתרתי. אבל לחמאס נקרא ארגון טרור. והם פועלים אותו דבר. מופצצים אנשים.
 
בשלב מסויים...

בחיינו אנו עוברים תהליך שמכונה בפי כל: "תהליך ההתבגרות". לתהליך זה מס´ מאפיינים, ביניהם הגעה לבשלות גופנית, מינית, ואינטלקטואלית. כפי הנראה, הפחדן האלמוני המכנה עצמו "שמאלני" נמצא שלב אחד או יותר לפני סוף התהליך הזה. מכיוון שאיני יכול לשפוט בכל הנודע לבשלות גופנית, לא אתייחס לעניין זה, אבל בכל הנוגע לרצינות אינטלקטואלית - אין ספק באשר לחסך העצום שהילד הנ"ל סובל ממנו בתחום הזה. שמאלני יקר, ראשית, לא זכור לי כי פניתי אליך. ההודעה שלי כוונה לאנשי השמאל האינטיליגנטים, המסוגלים לענות לשאלה (או שאלת האשמה, במקרה הזה) לגופו של עניין. חוסר היכולת שלך לעשות זאת היה אמור למנוע ממך לענות לי, אך לצערי בכל זאת בחרת לעשות זאת ולהביך את עצמך מול כל משתתפי הפורום. אודה לך אם בעתיד תפגין קצת בגרות (מהסוג שהזכרתי מעלה), ותחשוב פעמיים, ואף שלוש, לפני שתענה לי. למעשה, אשמח אם לא תענה לי בכלל, אלא אם אפנה אליך ישירות. תודה.
 

שמאלני

New member
בשלב מסוים....

בחיינו אנחנו נתקלים באנשים קצת מפגרים שלא מבינים כלום מהחיים שלהם,אך אותם אנשים לא מסתפקים בזה שהם מפגרים אלא מראים את הפגיור שלהם דרך הודעות בפורומים למיניהם. ולפניכם הודעה של ילד מפגר משהו,קוראים לו ליאור לפחות כך הוא טוען. לתהליך הזה קוראים פיגורציה. הוא עדין שקוע בתהליך הזה ולא יכול להשתחחר ממנו אך בעתיד הרחוק יותר הוא ישתחרר. ליאור יקר,ראשית,אם לא שמת לב אתה הגבת להודעה שלי בפורום הליכוד,אם לא שמת לב אז פנית אלי. אבל אני אסלח לך כי אתה עדין שקוע במלחמה שלך פיגורציה. למחלה הזאת יש כל מיני תופעות לוואי,כמו זאת למשל שאתה מגיב להודעה שלי ואתה לא שם לב למי אתה בכלל מגיב. אך אני ימנע מלרדת עליך עוד יותר כי אני לא רוצה להביך אותך מפני חבריך הימנים בפורום זה. אני אשמח בעתיד הרחוק {אחרי שתשתחרר מהפיגור שלך} תגיב להודעות שלי בצורה מכובדת. אבל זה יקרה בעוד 6 7 שנים אבל לא נורא יש לי זמן לחכות.
 

byron

New member
למה אתה מקלל כל הזמן?

ובות שלך לא יכולות לבייש את ליאור. א´ כי הן מתובלות בקללות ברמה נמוכה וב´ כי העיברית שלך עדיין בשלב של כיתות נמוכות (אני ימנע? אני אמנע - שים לב להבא כשאתה יורד על אנשהם מפגרים שלא תשמע כבלתי בוגר בעצמך) ולמה אתה לא מגיב לשאלות שלי על התנהגות השמאל? קשה לך להגיב אלא רק בקללות? אני מבין שיניסט משאיר את ההערות האלו כאן כי הן מוכיחות את מה שכולנו חושבים על השמאלנים אבל זו כבר פעם שניה ולדעתי כדי שתצנן את עצמך או משהו
 

שמאלני

New member
לא אני לא מקלל אני אומר את האמת...

זה שאתה בור לא אומר שאני מקלל אני אומר את האמת. אני יכול להגיד לך מפגר אבל זה לא נכון אתה כותב לפחות דברים הגיונים,אך ליאור מפגר ואתה בור. יש הבדל גדול,אתה לפחות כותב דברים הגיונים אך אני לא מסכים איתך. זה שאתה מסכן ובור לא אומר שאתה צריך לרדת עלי. דבר שני למה לי להגיב להודעות שלך? אם זה מעניין אני אגיב,ותראה את שגיאות הכתיב שלך לפני שאתה מדבר. מה זה לעזאזל שיניסט?
 

HOF

New member
תקשיב....

1. באמת קוראים לו ליאור-הבחור לא מסתר מאחורי שם בדוי כשהוא אומר את דעותיו ואם אתה היית בסופו של תהליך הבגרות שהוא דיבר עליו ובמידה והיית בטוח ושלם בדעותיך אז גם אתה היית אומר את שמך המלא. אבל לא נכנס לזה אני משתדלת לא להאשים אנשים בחוסר ביטחון עצמי-אינטלקטואלי משום שגם אני הייתי מתישהו בחיים בתקופה הזו וגם אני כתבתי שטויות תחת שמות בדוים אז יש בי טיפת הבנה. 2. אם היית מכיר אותו היית מוריד את הכובע ולא משתמש במילים כמו מפגר, טיפש וכדומה- סמוך עלי. 3. אני לא אכנס לסוגייה המדוברת בשל כך שראיתי שנענת תשובות משכנעות למדי, אבל מה שכן- שים לב שאתה חוזר על אותן טענות השכם וערב ולא עונה בצורה אמיתית על הטענות המושמעות כאן. ניתנו לך עובדות מוכחות וברורות ואתה מתעקש להישאר בראש קטן ולא לקבל את מה שהוכח לך-אני לא מכירה אותך- אבל זה חבל שבן אדם (בכלליות) לא מסוגל לפעמים להשתכנע-אחרת כל הדיון כאן בפורום הוא חסר משמעות ואידיוטי. חומר קטן למחשבה-חופית לוי-נוער הליכוד הוד השרון.
 

שמאלני

New member
חופית מה לעשות שאנשים לא קולטים...

אני חוזר על דברי כי אנשים לא קולטים פה. לכן אני חוזר על דברי כמה וכמה פעמים שהם יקלטו מה שאני אומר.
 
חבל

לצערי, הודעת מנהל הפורום אינה כוללת מפורשות את האיסור להשתמש במילים גסות ובקללות מהסוג שבו השתמשת. אם היה איסור כזה, הייתי מבקש מהבגיניסט להסיר את דברי ההשמצה שלך מעל-גבי הפורום. אולם, אני מאמין שהבגיניסט היה מחליט להשאיר את דבריך אלו בפורום, על מנת שכל אדם שיכנס לכאן יוכל לראות את ההתדרדרות האינטלקטואלית והאידיאולוגית של מי שמכנה עצמו השמאל הישראלי. אני אומר "מכנה עצמו", דרך אגב, על מנת לא לבצע הכללות ולומר שכל השמאלנים כמוך. אני דוקא מכיר אנשי שמאל נאורים מאוד - נאורים, אבל טועים.
 

שמאלני

New member
חחחחח :)

אתה נורא מצחיק. למזלי יש לי זכרון טוב לא כמו שלך,ולפני כמה ימים כתבת,"השמלאנים יפי נפש". ועכשיו אתה כותב,"דרך אגב על מנת לא לבצע הכללות ולומר שכל השמאלנים כמוך". "אני דווקא מכיר אנשי שמאל נאורים מאוד,אבל טועים". תגיד לי אתה לא שם לב שאתה סותר את עצמך? מצד אחד אתה קורא לנו יפי נפש מצד שני הם פתאום נהפכו לנאורים. ילד תחליט לאיזה כיוון אתה הולך ואל תבלבל את המוח יותר מדי. עכשיו כמובן שהקללות שלי הם לא קללות אני פשוט מראה לך את המציאות. ותראה בנתיים לא ראיתי שום דבר חכם שכתבת בפורום הזה חוץ מלזין את המוח בשטויות. שיהיה לך כל טוב ימני טיפש.
 

Ergil

New member
איזה אידיוט

ילד, אני אתן לך עצה. כשאתה לא יודע מה המשמעות של מילה מסויימת, רוץ לאחים הקטנים שלך או למילון, ועל תפלוט שטויות.
 

שמאלני

New member
הנה המפגר...

"האצ"ל והלח"י הם אותו דבר מה זה משנה". נכון מפגר,לך תלמד היסטוריה תחזור ואז תשקר לי שהוצאת תעודת בגרות,טמבל.
 

Ergil

New member
יצור עלוב

אני באמת מרגיש צורך לשקר לילד בן 9 ולומר לו שיש לי תעודת בגרות. צודק לגמרי. הנה עוד שקר: לא רק שיש לי תעודת בגרות, אני הולך ללמוד בטכניון עוד חודשיים, פיסיקה. כן כן, גם ליכודניקים הולכים ללמוד בטכניון, אם אתה בכלל יודע מה זה.
 

שמאלני

New member
חחחחחחחח איזה מכוער....

יוו אתה כזה מסכן עכשיו אתה חולם לי על טכניון. יאללה ילד לך לעבוד על הימנים לא על שמאלני חכם כמוני :). תגיד לי מפגר עלה בדעתך שיש לך איי סי קיו? ואולי כתוב לך בפרטים שאתה בן 14. תפעיל את המוח שלך קצת יא טמבל,הרי אתה הולך לטכניון לא? חחחחחחחח איזה מכוער אתה אלוהים ישמור. אהה רגע ברור שכחתי לספר לך אני הולך לעשות תואר ראשון בכלכלה.
 

Ergil

New member
אתה ממש גאון

לא רשום בן כמה אניף לא בICQ ולא בפרטים. "שמאלני חכם כמוני". איזה אידיוט.
 
למעלה