מה הולך פה?!?..

1dana1

New member
חח... ידעתי !! ../images/Emo15.gif

אז מה ככה..??... עוד שני פרקים נגמרר
ועוד שבועיים יש לי מומולדת
 
גור! מה קורה? תגיב למה שאני כותבת..

היי גור!! מה קורה? הכל טוף? אני מקווה שכן!! חחחח רציתי להגיד לך שאני מאוד מבואסת שהסידרה ניגמרת!! (50 פרקים... זה הכל?) אני רוצה לאחל לך שיהיה לך בהצלחה בהמשך הדרך!!!! "ראש גדול" זו ה---------------סידרה!!!!!!
 
מזל"ט דנה! ל"אוהבת את אדם1"

הכל בסדר והודעות כאלה צריך בד"כ לשרשר לאוף אני חושב או לכתוב במסרים... ותודה רבה!
 

shaharee7

New member
גורר

גוררר לא כזה יפה אבל אם את באמת אוהבת אותו יש לי את הטלפון שלו!!
 

mikmik000

New member
1. הוא כןן... הוא מושלםם!..

טוב אף בן אדם לא מושלם אבל הוא הכי קרוב למושלמות! חח סתם.. אבל הוא כן.. הוא חמוד! ו2. די להעביר אייסי וטלפונים של שחקנים! מסכן גור מה הוא עשה לכם שאתם צריכים להטריד אותו? רציני! יש לו ולשאר השחקנים חיים! אם הם היו רוצים שיתקשרואליהם\ישלחו להם הודעות כול היום הם היו מביאים לכם את הטלפון\איסיי\מסן שלהם בעצמם!
 

lilo the sexit

New member
גור פה והוא רואה את זה!

זה ממש לא יפה מותק! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ תראי כמה מעריצות יש לו וכמה הרבה כותבים לו וכמה הרבה מעריצות ומעריצים והמעריצות אומרות שהוא חתיך חמוד וכל זה אז זהוו!!! גור הוא ממש ילד יפההה וממש חתיךך והוא כוסוןן ולפי דעתי הוא המושלם מי שחושב שלא אז לא איכפת לי!!! אבל רק תדעי שזה לא יפה מה שכתבת שלפי דעתך גור לא כזה מושלם כי הוא רואה את זה וזה ממש פוגע והוא יכול איזשהו יום להסתכל במרא ולהגיד אולי היא צודקת וזה יכול לפגוע לו בבטיחון עצמי שהוא בטוח בעצמו!! נירא לי שגור צריך לחשוב שאנחנו צודקים מה שאנחנו אומרים עליו(שהוא חתיך כוסון יפה וכל זה..!!!) אז להירגע בבקשה או.קיי?
 
אן?!

אתה יודע רק אתה ניכנס לפה אבל יש עוד שחקנים אנחנו רוצים לדבר איתם גם... ואני ממש רוצה להגיד לכולם שגור ניכנס כול יום.... ותראו אפילו הוא עונה לנו... גור תוה.. (תכנס לאי סי קיו שלי יש לי משהו להגיד לך בפרטי... 288092649... ביי ותודה..)
 
תראו...

גם אני נכנסת כמעט כל יום ואני עונה למסרים (אם זה טיפה באיחור אני בסוף עונה..) אני לא חושבת שזה נכון השירשור הזה כי כולם משתדלים להכנס לפורום ולענות לכולם...
 

mikmik000

New member
גור הוא השחקן הכי חמוד לדעתיייי!

חח.. חנפנית אני.. סתם.. אבל הוא נכנס הכי הרבה! חמודדד..
 

ayeltush1

New member
גורוש חולה עלייך!!!

יאאאאאאאא מחר ניגמר הסידרה לאאאאאאאאאאאאאאאא גור עם אתה פה כנס לצאט פליזזזזזזזזזזז
 
../images/Emo7.gifשיואו אני לא מצליחה לעכל

שזה באמת נגמר מחר. אני רוצה את יונן ואדם וגור עוד לא מעניין אותי אני אלך עד ראש הממשלה בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע....
 
למעלה