מה התמונה הזו משדרת לכם?

מה התמונה הזו משדרת לכם?

עקב ויכוח קטנטן עם כמה בנות בפייסבוק (שאינני מכירה) אני מעוניינת לשמוע את דעתכם.. לפי דעתי, חלק משיווק ומכירה זה להכיר את קהל היעד שלך בדברים שאתה מפרסם בעסק שלך, העסק שעליו אני הולכת לדבר הוא "פאות לילי מכירות און-ליין" בפייסבוק. (יש לציין שהפאות מהממות! ואין לי שום דבר נגד העסק או המפרסמת באופן אישי, וכן למצולמת אין שום קשר לכתבה) אני טענתי שהתמונה הזו משדרת סקס, פיתוי מיני, או כל המשתמע מהנושא.. ואף ציינתי שזה טמטום לבקש מהבחורה להצטלם באופן הזה. מה אתם חושבים?
 

Silly Wisdom

New member
בהחלט את צודקת.

אם היא מפרסת פאות למגזר החרדי אז זה מיותר. אבל מאידך- אם בבחורות חילוניות עסקינן- אז מי שרוכשת פיאה זה בטח בשביל היופי ועל כך רוצים למכור לה "סקס ופיתוי מיני".
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

הם עדיין מתכווחות איתי שם.. אחת חושבת שזה מקנאה.. שאני מקנאה ביופי של הבחורה..
 

Silly Wisdom

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

מה אכפת לך? שתמות!
 

בקהם1

New member
זה לציבור החרדי?!

אם כן זה כבר גבול! זה גבול שרואים שיש את החרדית המורדת המודרנית ששמה פס על הרבנים לזה היא מגיעה, יש מוכרת פיאות ברמות אחת הטובות, היא לא תמכור פאה ארוכה למשל ויש לה פיאות הכי טובות כמע. זה גבול מגעיל, זה משדר "בא אליי אני יפה, אתה רואה את הלק?! את השרשרת? אני בכלל רוסיה ששמו עלי בגדים של הטמבלים האלה מבני ברק".
 

aint mindless

New member
מה את עושה ../images/Emo45.gif? מה?

איך את יכולה להסכים עם המשפט - "אני בכלל רוסיה ששמו עלי בגדים של הטמבלים האלה מבני ברק"? זו גזענות מלוכלכת שלא משתמעת ל-2 פנים. נשים רוסיות לא עובדות בזנות, בדיוק כמו שיהודים הם לא גנבים, נוכלים ורמאים עם אף ארוך.
unlike.
 
דווקא למשפט הזה שמת לב שהסכמתי איתו?

לא, לא התייחסתי לחלק של הגזענות בתגובה הזו, התייחסתי לחלק שהוא מסכים איתי שתמונה משדרת מיניות מסויימת. איף, איזה מלחיץ אתה.
 
טוב, אז הסכמתי...

אני גזענית. כוסומו !! אני לא גזענית!! בטעות הסכמתי עם החלק הזה טוב?!? טוב?!?!? טוב!???! בוא תהרוג אותי ודי.
 

בקהם1

New member
היי

אם אני גזען את צנצנת. אני רוסי, אז לא אדבר נגד העם שלי רק אמרתי איך זה נראה. זה גועל נפש על חשבון הציבור היקר שלנו.
 
למעלה