מה זה באזז?

khamala

New member
מה זה באזז?../images/Emo190.gif

הבנתי שזה תוכן מספיק אטרקטיבי כדיי שיווצרו הרבה כניסות לאתר, או לבלוג וזה מתורגם לכסף ( כנראה פרסומות). השאלה איך זה בדיוק עובד? האם באמת מרוויחים הרבה כסף מבאזז? ואיך זה עובד? תודה...
 

דנטל

New member
בשביל להרויח הרבה כסף מבאזז

צריך שכל הזמן יהיה באזז סביב הבלוג שלך. להשיג מצב כזה בבלוגוספירה זה קשה מאוד ורק מעטים מצליחים.
 

gesus

New member
באזז זה ההדף שנוצר מאירוע מסוים

אם אנחנו מדברים על בלוג, אז זה יכול להיות פוסט יוצא דופן שמופץ וזה למעשה הבאזז, אותה הפצה מטורפת. באזז מטיבעו הוא דבר חד פעמי ומדברים חד פעמיים רק זונות מרוויחות (זו ההשוואה שקופצת לי לראש בשעות כאלו). כדי שיהיו כאלו שירצו לפרסם אצלך בבלוג אתה צריך תוכן שימשוך כמות רצינית של כניסות (אין מספר אבסולוטי כי זה גם תלוי באיפיון של אלו שנכנסו לבלוג). זה על רגל אחת.
 

khamala

New member
תודה, ושאלה...

במידה ואני מתכננת באזז רציני, מאחר ואני לא יודעת אם אכן זה יהיה חד פעמי ( כלומר, בפעם אחת הרבה כניסות ולאחר ירידה), האם זה יהיה רעיון לפני כן, לעניין חברות שונות לפרסם באתר שלי, כאשר אני חושפת בפניהם את הבאזז שאני עומדת ליצור. כך, גם באופן חד פעמי, אני אוכל להרוויח כמה בוכטות... ועוד דבר, האם יש לך דוגמאות או לינקים לאנשים שאכן יצרו באזז?
 

gesus

New member
מציע לך לרדת מהשימוש במילה באזז

לא יודע מה את מתכננת, אבל המילה באזז שחוקה ומהניסיון שלי אלו שנוהגים להשתמש בה הם אלו שלא מבינים מה המשמעות שלה. את יכולה לקרוא כאן פוסטים שכתבתי על כל מיני קמפיינים או לחפש בלוג ישן שלי בשם שטיפת מוח ששם פרסמתי מאמרים על פרסום במדיה חברתית (שם נוצר ה"באזז" שאת מחפשת).
 
למעלה