מה כדאי לי לעשות עם הJUSTICE POINTS לפני 85?

מה כדאי לי לעשות עם הJUSTICE POINTS לפני 85?

אני LVL 80 ויש לי כבר 4K JUSTICE POINTS שהומרו מאמבלמים. השאלה מה כדאי לי לעשות איתם(או עם חלקם) עד שאגיע לLVL 85 כי בינתיים אני יכול להשיג עוד ובגלל שיש לי 4K אני מפסיד אותם. אם אני אקנה עכשיו ציוד מ http://www.wowhead.com/npc=44246#sells, יש סיכוי שעד LVL 85 הוא כבר לא יהיה רלוונטי?(יהיה יותר קל להשיג ציוד יותר חזק?) במידה וכן כדאי לקנות משהו, איזה חפץ אתם חושבים ישמש אותי כARCANE MAGE והכי פחות סביר שאני אחליף אותו מהר? וראיתי שאפשר גם לקנות חומרים למקצועות אבל המחירים בשמיים אז בינתיים אני מוותר על זה.
 

מירטל

New member
אתה עדיין יכול לקנות ציוד לדרגות נמוכות יותר

אפשר עדיין לבזבז את זה על מוצרים מהרחבות קודמות....
 
אני רוצה לחסוך עם זה זמן של הצטיידות לריידים

זו העדיפות הראשונה שלי. אבל אם בהרואיקים אני כבר אשיג ציוד יותר טוב בקלות ועם ציוד שכבר יש לי אז אין לי טעם לבזבז את זה על ציוד(השאלה אם זה באמת המצב, אין לי מושג) אני חושב על לבזבז רק 2000 ועד שאני אגיע ל85 אני אשלים ל 4K.
 

zrikman

New member
לדעתי

דבר ראשון גם החפצים שאתה קונה ב JP הם רחוקים מלהיות האידאלים בשבילך אלה חפצי מעבר שיתנו לך את ה ILVL שאתה צריך בשביל הירואיקים הצטיידות לריידים הירואיקים רגילים ואז ZA ZG (אפיקים של 353 יותר טובים מכחולים של 346) לדעתי תקנה בנקודות כרגע היירלומס, אין ממש מה לעשות איתם בלבל 80 חוץ מזה.. ועד רמה 85 אתה כבר תחזיר את מה שביזבזת
 
למעלה