מה לגבי משחק פה בפורום ?

Ergil

New member
שאלה

הניסיון היחיד שלי במשחקי תפקידים הוא במשחקי מחשב, ועד כמה שהבנתי זה לא ממש נחשב. למרות זאת, אני *חושב* שאני יכול לשחק את הדמות הראשית של Baldur´s Gate(כולל רקע והכל) במשחק תפקידים אמיתי, או לפחות כאן, אם זה אפשרי. זה אפשרי?
 

Rid

New member
עזוב

גם אני אף פעם לא שיחקתי ודי בטוחה שהניסיון שלי במשחקי מחשב לא ממש יועיל פה במשהו, לפחות בהתחלה אני פשוט מחכה שהם יכנסו למשחק ואז אני אשב בשורה ראשונה ואולי אפילו אצליח ללמוד משהו... אתה מוזמן להצטרף (...פופקורן...?)
 

Master Boo

New member
מתי הפורום הזה נפתח?!?!?!?!?

אני חדש כאן (כמו שאתם רואים). אף פעם לא שמתי לב שהפורום הזה קיים... בכל אופן- אם מנהלים כאן משחק, אני רוצה להשתתף!!! דמות- ------ שם- Jimmy גזע- ענק כפור סוג- לוחם גובה- 9 מ´ מיומנות (אָשַף) בנשקים כהים (כמו פטיש מלחמה דו-ידני !!!)
 

hsotrt

New member
אני הייתי מעדיף בסגנון סייבר פאנק!

והנה הדמות שלי לסייבר פאנק/פיוז´ן: שם: golden ice מקצוע: האקר גובה: 189 ס"מ משקל: 78 ק"ג גזע: אדם-לטאה סיבירית מיומנויות: פריצת DataWall שימוש במערכות מידע (אשף) סכין/פיגיון שימוש בנשק קל ציוד בסיסי: CPU נייד פיגיון +3 קולט 20 (מחסנית=20) חליפת עור שחורה סם ממריץ
 

Master Boo

New member
סייבר פאנק?!

אני שונא את כל החרא העתידני הזה! כמו ה"סייבר פאנק" הזה ושדוו ראן וכל זה... מה רע בדנ"ד המקורי? ימי הביניים וכל זה? לאן נעלמו הימים הטובים, שאדם היה אדם, אלף היה אלף, גובלין היה גובלין, ושיא הטכנולוגיה היה חתיכת מתכת חדה שמחוברת לידית?...
 

snift

New member
הכל מקובל. ../images/Emo11.gif

נחליט באיזה עולם משחקים לפי מה שאנשים ירצו.
 

Raistlin

New member
ואם זה Storytelling ???

אין בעיה לשלב בין "חרא עתידני" לפנטסיה ואני לא מאמין שאפשר לשחק בתקופה או סגנון מסוים כי עד שנחליט על זמן או תקופה נתייבש, הרגע נזכרתי שחבר שלי בנה תוכנה למשחקי תפקידים שהיא צאט וקוביות אני יעלה את זה אם עוד יש לי את זה
 

hsotrt

New member
סייבר פאנק ושאר ירקות...

מה יש לך נגד סייבר פאנק?? סייבר פאנק זה דבר נהדר, זה כמו שאני אתחיל ללכלך על מהדורה שלישית של מוד"מ...ואתה אוליי מתכוון לתוכנה ששמה" AD&D און-ליין??
 

Master Boo

New member
עקרונית

מהדורה שלישית גם לא משהו... לא יודע למה, אבל אני פשוט אוהב לשחק במוד"מ הראשון... בלי יותר מדי סיבוכים...
 

snift

New member
יש אנשים שלא אוהבים ../images/Emo11.gif

סייבר פאנק. אז מה, אתה לא צריך ללכך על מהדורה שלישית רק כי מישהו אחר כן אוהב את זה. בכלל אני מבקש שלא יהיו פה הודעות בסגנון "מרוצללים שולת !!1" או "זה וזה זה חרא". בואו ניצמד למה שאנחנו כן אוהבים. המשחק שיהיה פה יהיה כנראה, לפחות בהתחלה, משהו קלאסי בסגנון ימי הביניים, כדי שנוכל להכנס לעניינים.
 

Master Boo

New member
הקלאסה עדיפה...

ולדעתי עדיף השמשחק יהיה בצ´ט, לא? יזוז הרבה יותר מהר
 

The Wraith

New member
על דמויות ואוסף סטטיסטיקות

הבטתי בדמויות שרשמתם כאן והן היו רק אוסף סטטיסטיקות- איפה החיים שלהן?! אני לא יכול להסיק דבר מאיך X חושב ע"י מבט ב"יכולות המיוחדות" שלו או בסטטיסטיקות. ואיזה יופי שאני רואה את כל הסטריאוטיפים מתגשמים: אלף הוא קוסם וסנוב, גמד הוא לוחם עם גישה שלילית ביותר, בן-אדם הוא פאלאדין אמיץ ואורק הוא ברברי מטומטם. ונטיות. הכי גרוע זה הנטיות. אתם מסווגים הכל בשחור ולבן, "סדר טוב, קאוס רע", זה מגביל מאוד. הדבר שהכי חשוב כשיוצרים דמות הוא הרקע, אני ממליץ לכם לקרוא את המאמרים באתר הזה לפני שתכתבו דמויות.
 

Master Boo

New member
נטיות זה מגביל, נכון. אבל

אתה משחק בלי נטיות?... נטיות זה דבר די חובה במשחק... הנטייה זה מה שמראה לך איך הדמות שלך מתנהגת! וחוצמזה, אם הולך להיות כאן משחק, רוב הסיכויים שהוא יהיה FreeStyle, ככה שהרקע הוא לא דבר כל-כך הכרחי...
 

The Wraith

New member
נטיות

נטיות זה דבר טיפשי ביותר. הן מגבילות את המחשבה ובכלל הן נקבעו ע"י הנצרות. כמו שד"ר. לה-ויי אמר פעם: "הפרוטסטנטים הם השטנים של הקתולים, הקתולים הם השטנים של הפרוטסטנטים והיהודים הם השטנים של שניהם; הסינים הם השטנים של האדם הלבן והאדם הלבן הוא השטן של האינדיאנים. מי השטן באמת? מהו טוב ומהו רוע ומי יכול לקבוע מהו טוב ומהו רוע?" אתה לא יכול לסווג אדם מסויים כרשע. אז נכון שX הוא אגואיסט אבל זה אומר שהוא רשע? לאורך כל החיים שלו רק הוא דאג לעצמו, אף אחד אחר לא דאג לו אז למה שהוא יבזבז את עצמו על אחרים? ומה זה טוב? איך תגדיר מצב בו טוב לאדם אחד ורע לאדם אחר? אם תשנה את המצב יהיה רע לאחד האחד וטוב לאדם האחר? אז מה זה? נייטרלי?! "טוב" ו"רע", "שחור" ו"לבן" הם מושגים שהומצאו ע"י פחדנים לפני כמה אלפי שנים. אין טוב מוחלט ואין רוע מוחלט. יש סיפור מאחורי כל אחד מהם. הרקולס עזר לג´ייסון להשיג את גיזת הזהב כדי להרשים את אביו, הוא עשה מעשה "לבן" מתוך כוונה "שחורה", אז מה זה? נייטרלי? אבל המעשה "לבן"! אז זה טוב. אבל הכוונה "שחורה!" אז זה רע? מה זה טוב? מה זה רע?
 

Ga-Ga

New member
לא מסכים איתך..

רע-בן אדם נטרלי שרוב הזמן נוטה לרע בגלל סיבה כלשהי. נטרלי-נטרלי בהחלטותיו נוטה לטוב ולרע תלוי בזמן במקום בשעה ביום וכ´ו וכ´ו טוב-נוטה לטוב. בגלל מחויבות למקצועו או שהוא עצמו החליט ככה דוגמא: כהן וחבורתו משוטטים ביער רואים הם יצור קטן מכוער ירוק וכ´ו וכ´ו(שמסתבר יותר מאוחר שהו גובלין מסריח) ויותר מאוחר מסתבר שהוא שוכב מתחת לעץ וצורח מכאבים הכהן שיראה שהגובלין פצוע ובגלל הנטיה שלו לטוב יחליט לעזור לגובלין אבל במקרה אחר והגובלין יתקוף את הכהן הכהן יעשה לו מה שהוא צריך לעשות. אז זה לא תמיד קשור לנטיה עם אתה טוב אז זה לא אומר שאתה טוב! זה אומר שאתה נותן להיות טוב.. מקווה שהבנת משהו
 

The Wraith

New member
מו"ד השפיע עליך יותר מדי

"טוב" ו"רע" הם מושגים שמקומם היחיד נמצא בסימן שאלה. אדם שאומר "אני רע! אני רע!" הוא אדם שמחפש תשומת לב או שיש לו בעיות (או שניהם). אין דבר כזה נייטרלי. "טוב" ו"רוע" הם מושגים אובסולוטיים, או שאתה "טוב" או שאתה "רע". או שאתה "צדיק" או שאתה "רשע". אני אתן עוד דוגמא, כל הקרדיטים של הדוגמא הולכים לג´סטין אנג´יל: נגיד וריפאת חבר שלך מסרטן. יום למחרת חבר שלך דורס מישהו. אשמת מי זה? אשמתו שלא נהג טוב? אשמתך שריפאת חבר שלך או אולי זו אשמתו של הולך הרגל המרושל? זה "רע" נכון? מה אם ידעת שאותו הולך רגל עתיד לבצע רצח עם? אז המעשה הוא טוב? אבל אתה מעניש אותו על משהו שהוא לא עשה! זה יכול להימשך נצח.
 
למעלה