מה לדעתכם צילמתי?

מצב
הנושא נעול.

GLSRA

Active member
אגב מעניין למה בשרטוט יש גשר 1, וגשר 4

תשובה של בועז (עם שרטוט) מ 2012.....
אגב מעניין למה בשרטוט יש גשר 1, וגשר 4
החל מגשר 4, שאר הגשרים ממוספרים בסדר עולה.
למה "דילגו" המתכננים על גשר 2 ו- 3 ?
הייתכן שאלו קשורים לחיבור העתידי עם המסילה לכיוון 431 ?
 

amit1270

New member
לא דילגו. יש עוד שני גשרים קטנים

אגב מעניין למה בשרטוט יש גשר 1, וגשר 4
החל מגשר 4, שאר הגשרים ממוספרים בסדר עולה.
למה "דילגו" המתכננים על גשר 2 ו- 3 ?
הייתכן שאלו קשורים לחיבור העתידי עם המסילה לכיוון 431 ?
לא דילגו. יש עוד שני גשרים קטנים
 

yybar

New member
מנהרה 2B- תשובה של בועז מ 2012 (עם שרטוט)

רכבת לירושלים- מחלף ענבה
על פי זיכרוני - יש גשר שמחבר מקצה אחד של מחלף ענבה (מהגשר מתחת לכביש 1) מלצד השני (בנוסף לגשר למתחבר לתחנת פאתי מודיעין) שמיועד לרכבת. אם כך- למה יש גםמנהרה ?
&nbsp
מנהרה 2B- תשובה של בועז מ 2012 (עם שרטוט)
מעניין....
 

GLSRA

Active member
קצת מערבה מהגשר שבועז צילם

מה לדעתכם צילמתי?
טוב, אז אין לי ספק שזיהוי המקום אינו מהווה כלל בעיה, אבל האם תוכלו לנחש מהן העבודות שמתבצעות סמוך לגשר?
קצת מערבה מהגשר שבועז צילם
מיקמו שם מספר קראוונים וכל הציוד המכאני הנדסי שעובד על הקטע הזה.
לא תמונות איכותיות, אך עדכניות להיום בבוקר





 

GLSRA

Active member
ניחוש פראי

מה לדעתכם צילמתי?
טוב, אז אין לי ספק שזיהוי המקום אינו מהווה כלל בעיה, אבל האם תוכלו לנחש מהן העבודות שמתבצעות סמוך לגשר?
ניחוש פראי
הכנת תשתית לפיצול המסילה מהקו הראשי (ירושלים תל-אביב) לכיוון כביש 431 לכיוון תחנת הראשונים והתחנה העתידית רמלה - דרום ?
 

בועז ל

New member
למה פראי?


ניחוש פראי
הכנת תשתית לפיצול המסילה מהקו הראשי (ירושלים תל-אביב) לכיוון כביש 431 לכיוון תחנת הראשונים והתחנה העתידית רמלה - דרום ?
למה פראי?

ניחושך מוצלח. כזכור, לא מכבר פרסמתי את הודעת הוועדה המחוזית על אישור התכנית למסילת ראשונים-מודיעין. מה שנראה כעת בתמונה שצירפתי הוא עבודות קידוח למבנה 2A - מנהרת החיבור למסילה העתידית. עדיין אין לי מספיק פרטים על המבנה, וגם המידות שברשותי יכולות להשתנות, אך ידוע לי כי הקבלן הנוכחי של קטע א' (י.ד עשוש) אינו מקים את המבנה אלא רק את תקרתו.
 

GLSRA

Active member
לא היו לי תימוכים לניחוש

למה פראי?

ניחושך מוצלח. כזכור, לא מכבר פרסמתי את הודעת הוועדה המחוזית על אישור התכנית למסילת ראשונים-מודיעין. מה שנראה כעת בתמונה שצירפתי הוא עבודות קידוח למבנה 2A - מנהרת החיבור למסילה העתידית. עדיין אין לי מספיק פרטים על המבנה, וגם המידות שברשותי יכולות להשתנות, אך ידוע לי כי הקבלן הנוכחי של קטע א' (י.ד עשוש) אינו מקים את המבנה אלא רק את תקרתו.
לא היו לי תימוכים לניחוש
כשקראתי שהועדה המחוזית אישרה את התוכנית שאלת את עצמי איך יחברו את המסילה החדשה לכיוון ראשון. שאלתי את עצמי אז אם לא יהיה חכם לבנות ולהכין את מנהרת החיבור מראש כפי שעשו את ההכנה לכיוון מודיעים עם מנהרה 2B. על כן, כשראיתי את המקדחים עובדים שם זה מה שעלה לי לראש. זו השקעה קטנה יחסית ונכון לעשותה לפני הנחת המסילות ובוודאי הרבה לפני הפעחת הקו.
כך, שבעוד מספר שנים, אם יתקצבו את הקו ירושלים לכיוון ראשונים לאורך כביש 431 לא יהיה צורך "להשבית את תנועת הרכבות מכיוון ירושלים
 

GLSRA

Active member
גם הפרות מתבוננות בעבודות על הציר בתמיהה


מה לדעתכם צילמתי?
טוב, אז אין לי ספק שזיהוי המקום אינו מהווה כלל בעיה, אבל האם תוכלו לנחש מהן העבודות שמתבצעות סמוך לגשר?
גם הפרות מתבוננות בעבודות על הציר בתמיהה


 
מצב
הנושא נעול.
למעלה