מה לדעתכם קורה שאנחנו מתים?

פיגמיסט

New member
מה לדעתכם קורה שאנחנו מתים?

זה ממש מסכרן אותי לדעת. 1. האם פשוט כבר לא מרגישים את עצמנו? האם באמת יש מקום שבו מחליטים אם אני אלך לגן עדן או לגיהינום לפי מעשי? האם אני נולד מחדש? מה קורה?
 

morobo

New member
אני כבר מת לדעת XD

אני לא מקדיש לזה הרבה מחשבה בגלל שאני דיי מחכה לזה במובן מסויים. אפשר לעלות השארות עד יום מותנו... אני מעדיף שלבזבז את הזמן שלי על החיים ולא על המוות. רק מקווה שזה לא משהו מבאס כמו להיות לבד בחלל ריק =\
 

asmati

New member
כל אחד ואמונתו.

לדעתי יש כלום. שינה נצחית בלי חלומות..
 

pilpelmemule

New member
אני מניחה שנדע רק כשנמות

בינתיים נהנה מהחיים
 

ל נ צ ח

New member
שאנחנו מתים אנחנו מתייסרים בנוראות הגיהינום.

סוד-האמת על ארץ מצרים והארץ-המובטחת מאת: ל נ צ ח ו 13/04/06 | 13:32 יציאת מצרים = שחרור כל הנשמה משיעבוד הגיהינום
כל הנשמה תמיד במצבי מציאות שבמציאות מאז ומתמיד ולתמיד כל-הנשמה נצחית כאלוהים הוא ה מציאות - המציאות האחת שבה כל המציאויות כולן, לא ראשית ולא אחרית לנשמה - אלא המשך... ישנם אינספור מצבי-מציאות במציאות עולם-החיים ובמציאות עולם-המוות. כל הנשמה נצחית, היא מתקיימת תמיד במצב מציאות מסויים כזה או אחר שבמציאות האלוהים(באינסוף) כך היא מתקיימת במצבי מציאות שבמציאות החיים, וכך במצבים של מציאות נוראית עבורה כאשר היא נמצאת במציאות עולם המוות הוא הגיהינום. זה מצב נורא ואיום שבבוא העת לכולם הוא מציאות. לאחר המון זמן זעקות נשמתנו נשמעת וכך בעתה (בעתה אחישנה אומר לנו אלוהים בתנ"ך), הוא אותנו מושיע מהתוהו-ובוהו (מהגיהינום) מעינויי-התופת הנוראיים ששם, הוא אותנו משחרר מ"התשלום" הנורא, תשלום שבדין-צדק כולם אותו מחוייבים לשלם עבור חייהם עבור החיים לכולם. אחת היא המציאות בה כולן המציאויות דרכן ובהן שבאחת המציאות שהיא האלוהים מתרחשים כל המאורעות כולם. וכך בכל מחזוריות מחדש באופן מושלם חוזר התהליך על עצמו כשהיה. מחזוריות חדשה מתחילה מהחורבן של קודמתה. ראשיתה מהתוהו-ובוהו לקראת הבריאה מחדש של הארץ-המובטחת היא עולם-החיים שכמנהגו נוהג (גלגול) ועד סוף אחריתו שחל מייד כאשר גם הוא נחרב. וכך שוב נברא עולם שמתקיים עד לסוף אחריתו ושוב ושוב באופן דטרמיניסטי חוזרים על עצמם אותם התהליכים שעברו כל העולמות שכבר היו ובדיוק מדהים (כל גלגול שלם שכפולו המושלם של קודמו כקודמיו וכך אותו המצב שוב ושוב על עצמו חוזר-חלילה, מצב שהיה ושיהיה לעולמים במרחבי האינסוף. אלוהים שהוא ההכל היודע הכל, נתן לאדם את את ""הברכה ואת הקללה"" וכך במי מהן האדם יבחר ולכן אמר לנו ""ובחרת בחיים. "" קללה לאדם שאין שום גן-עדן שהוא נצחי ברציפותו (אין גן-עדן של דתיים) בדיוק כמו שהנס הגדול מכולם לכולם שאין שום גהנום (אבדון)פעיל ברציפות-אין-קץ ללא אל ומושיע. וכי ולו והיה גן עדן שכזה, חלילה-וחס מנגדו חייב להתקיים גהנום כזה. גהנום ללא אל ומושיע, גהנום שבו היינו מתענים בייסורי-התופת האכזריים הנוראיים מכולם לכולם כאשר הם מכים בנו באכזריות ללא-רחם כלשהו בו אין לנו גם לא רגע דל כלשהו של הפוגה, וזה המצב הנורא שבנורא שבנורא, המציאות האיומה מכולן, מציאות של גורל- עיוור ללא אלוהים. כל הניגודים חיונים. את זה לעמת זה עשה אותם האלוהים. למרות שלא כל בני האדם מודעים לכך, האלוהים, בו וממנו החסד והרחמים הגדולים לכולם, עשה סדר בדברים ומאלה הניגודים החיוניים לחיים, להם שם חוקות-שמיים וכך את הסדר המופתי הסדר-הנצחי המובטח לעולמים דרכן מעגלי-המחזוריויות שבאינסוף, כאשר לכל אחת מהן ראשית ותכלית ומה שביניהן (עולם כמנהגו) כל עולם-חיים (כל מחזוריות, גלגול) הוא בעצם גן-עדן, גן-עדן שראשית ואחרית לו, כאשר לעומתו מציאות גיהינום שהיא בעולם-המוות שגם לו התחלה וסיום. אלוהים לעולמים לא איפשר ולא יאפשר להם להתקיים ברציפות, ז"א כחוקות-שמיים ציווה עליהם חוקות ראשית וחוקות-אחרית ומה שביניהן. - אהיה ברור יותר אם אומר שיש תקופת זמן שהנשמות שוהות בגיהינום (עולם המוות הוא עולם היסורים), ויש תקופת הזמן בו הנשמות שבאדם שוהות בעולם הכה מוכר לכל, עולם-החיים, שלעומת עולם-המוות (הגיהינום), בוודאי שעולם-החיים הוא גן-העדן.(ראו במאמרי "אור-חדש") האדם יבין שאלוהים ברא את העולם את עולם-החיים הוא גן-העדן, ושבו פיזר את רוב רובו של הטוב ושאת זאת עשה בכל עולם-חיים שברא וכך יעשה לעולמים בכל עולם-חיים ששוב יברא עבורנו כל הנשמה, האדם. גם מעט מהגיהנום (כתבלין)(את הרע) החדיר בעולם-החיים, כאשר את רוב-רובו של הרע, את עוצמתו של הרע הנורא, מיקם בגיהינום שמחוץ לחיים (בעולם המוות) וזאת בכדי שקודם-כל ייעשה הצדק עם כולם ולכולם,(יובהר לכל בקרוב). - הגיהינום בבוא המועד שוב יהיה פעיל ושוב ימלא תפקידו שזה למרק את עוונותינו בזה שנשלם את חובותינו למען ששוב נחייה. רוב התשלום מראש ובמזומן(בייסורים) התשלום הוא צודק מאין-כמוהו (איש בער לא ידע וכסיל לא יבין את זאת ) כשיתפכח לא ייחשב יותר הכסיל לכסיל. אז, בעת ההארה (התגלות האלוהים בעולם)יבינו כולם את הצדק האבסולוטי הצדק לכולם. יבינו כולם את הצדק ממנו המחיר היקר והנורא שעל כולם אותו לשלם עבור החיים הכל-כך יקרים, הכל-כך חיוניים לכל הנשמה, נשלם את מחיר חיינו ולחיינו לעולם הבא שבו לאחר פרעון חובותינו במצרים בבית-העבדים הנורא שהוא עולם-המוות, הגיהינום, שוב כולם נחייה את החיים, וזאת אך ורק לאחר התנסותנו בנוראות התופת שבגהיהינום שם מתבצע רוב התשלום האכזר והנורא היקר עבור החיים. לאחר שבמצרים =( בגיהינום) פרענו לפרעה את החוב שלנו, כאשר לאל הרוע האכזר הזה (אלוהים-אחרים בתנ"ך) בייסורינו שלנו שילמנו את המחיר הנורא היקר על זכותנו לחיות חיים בעולם-החיים, רק אז יושיע אותנו אלוהים משם כאשר מייד לאחר מכן כולנו נשכח את הנוראות שעברנו שם בתופת-הגיהינום וכך כאשר נחדש את ימינו כקדם בארץ-המובטחת הוא העולם החדש אותו שוב עבורנו כולם יברא אלוהים, ושעד אחרית הימים שלו שוב לא נזכור את עברנו, ושוב נלך כדרכנו ותמיד קדימה לעברנו שהוא בעצם עתידנו וכך מראשיתו לאחריתו בזה התסריט המעגלי הנצחי החוזר על עצמו באופן דטרמיניסטי לפי תוכניתו האלוהים , תוכנית-העל, התוכנית-הנצחית הצודקת מאין כמוה למען כולם, האחת-התוכנית לחיים ולהבטחתה לעד שממנו האלוהים התוכנית שמתמיד בו מתקיימת מאז תמיד וכך תמיד תמשיך להיות לנצח, לעולמי-עולמים. קהלת א. (ט) מה שהיה הוא שיהיה ומה שנעשה הוא שיעשה ואין כל חדש תחת השמש: (י) יש דבר שיאמר ראה זה חדש הוא כבר היה לעלמים אשר היה מלפננו: (יא) אין זכרון לראשנים וגם לאחרנים שיהיו לא יהיה להם זכרון עם שיהיו לאחרנה: קהלת ג. (יד) ידעתי כי כל אשר יעשה האלהים הוא יהיה לעולם עליו אין להוסיף וממנו אין לגרע והאלהים עשה שיראו מלפניו: (טו) מה שהיה כבר הוא ואשר להיות כבר היה והאלהים יבקש את נרדף: ומהבנת אלה הדברים, גם ניתן להבהיר את פשר הסבל בעולם. והעניין הוא זה כשהנשמה מתייסרת בגיהינום, יש לה שם גם מומנטים של הפוגה ומומנטים אלה הם הסיבה למומנטים הסבל בעולם החיים כי זה לעומת זה עשה אותם.
ביום טובה היה בטוב וביום רעה ראה גם את זה לעמת זה עשה האלהים(קהלת)
ל נ צ ח
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=69 http://communa.tapuz.co.il/llanetsaj blog.tapuz.co.il/llanetsaj http://forums.nana10.co.il/Forum/?ForumID=20
 

ל נ צ ח

New member
לאחר המוות חיים לכל הנשמה.

לאחר המוות חיים לכל הנשמה. מאת: ל נ צ ח ו 14/05/08 | 09:24 כל הדברים הם ההכל הוא האלוהים ממנו גם אתה כמו כולם גם אתה מופעל ע"י תוכנת-העל היא תוכנית האלוהים הקדושה לחיים למען כל הנשמה, תוכנית הבריאה לאדם שבלתי-ניתן לשנותה. ______________ זו תוכנית קדושה מאין כמוה. מעולמים, מתמיד ובכל פרטי-פרטיה הייתה ותהיה כך תמיד, לעולמים. כל הדברים הם ההכל שהוא האחד האינסוף הבורא כולם הנבראים את האדם (החומר) שהוא הכלי שבו זמנית שוכנת נשמתו הנצחית, כן, הנשמה נצחית כאלוהים (רוח-אלוהים) . היא נושמת חיים בגוף אדם, גוף נברא, גוף שהוא מאין כמוהו חיוני לחיים לכל הנשמה, גוף שאלוהים ברא אותו עבורה. לא כמוה הנשמה לגוף התחלה וגם סוף לו. לא כגוף, הנשמה היא רוח, רוח אלוהים שלא התחלה וגם לא סוף לה את הגוף, את האדם אלוהים ברא מהחומר שברא, כל נברא נולד ומת. גוף האדם הוא הכלי המחייה את הנשמה הנשמה היא רוח-חיים. כאשר שוכנת בגוף האדם היא בחיים. עד שהוא מת גופו של אדם מחייה אותה. לא כנשמה שהיא נצחית, גוף האדם זמני ולכן בבוא יומו הוא ימות. מייד לאחר שהגוף הזמני בו שכנה הנשמה שאת אוויר-החיים באמצעותו נשמה, היא באכזריות נשלפת (נזרקת) מהמציאות המבורכת של עולם-החיים למציאות האכזרית והנוראה של עולם-המוות הוא שאול תחתיות הגיהינום האיום-והנורא. שם היא במיצרים משועבדת לאלוהים אחרים, (שמו בתנ"ך פרעה), (פרעה, מפירעון חובתיה ל ה' ) וכך היא ועד ל "עת החישנה" = עת תחיית המתים הכללית שבעולם החומר החדש אותו ברא אלוהי ישראל שהוא האחד-האלוהים שאת העולם האדם ואת כל יציר נברא עבורה כל הנשמה אותם ברא. וכך התהליך בכל מחזוריות חדשה באינסוף אותו התהליך החוזר על עצמו כל פעם מחדש באמצעות הנס המופלא הגדול והמבורך ש הוא שכפול הדברים כולם, הם הבריאה אותה האלוהים עבור כל הנשמה ברא. כתת-ההכרה שלא נראית, כך הנשמה. הנשמה היא המהות שבנו, אך לא כתת-ההכרה שאינה חשה לא עונג או כאב, - המהות, ז"א הנשמה חשה גם וגם. גם את העונג (הטוב) וגם את הכאב (את הרע ) בדרגתם. בעולם-המוות הנשמה משועבדת לאלוהים-אחרים שהוא השטן בעצמו. (בתנ"ך שמו פרעה= מ פרעון החוב שלה עבור החיים). בעולם-החיים, הנשמה משוחררת מהשיעבוד לאותו אל האכזר השולט בעולם המוות. הבריאה תמיד היא נבראית מחדש לאחר שהגיע לקיצה. (סוף-העולם) תמיד לאחר קץ של כל בריאה, אלוהים משכפל (בורא) בריאה חדשה (מחזוריות שלמה חדשה) שבמקומה. בכל מחזוריות חדשה, כל החלקים שהיו (הדברים) מחדש הם משתכפלים (נבראים) בה. הם כל החלקים זהים בדיוק מושלם כשהיו כולם שהיו בכל מחזוריות שמקדם כבר הייתה באלוהים כל החלקים, המחזוריות בעצמה = שכפול מושלם לזו שמלפניה כבר הייתה וככל אחת ואחת שמלפניה הייתה. כל מחזוריות (גלגול חדש) שהייתה, זהה תהיה באופן-מושלם לקודמתה באחד האינסוף אחד-האלוהים. בכל מחזוריות חדשה שתהיה באינסוף, כל החלקים שכבר היו, בה במחזוריות החדשה שוב יהיו, חוזר חלילה... האינסוף אינו חלק, האינסוף הוא אחד-השלם. לחלק יש גבולות, החלק מתקיים באינסוף ולו התחלה וגם סוף לו. כמו שהחלק הוא חלק, גם מחזוריות היא חלק. חלק שבאינסוף. __________________________________________ האינסוף הוא האחד והיחיד שלעצמו אין לו גבולות האחד והיחיד שלא התחיל ולעולמים גם לא יגמר. לכל החלקים שבו תמיד היה ותמיד יהיה להם התחלה וסוף. מתמיד היה ויהיה להם גבול. מעולמים היה כך ושוב יהיה וכך כל פעם מחדש החוזר-חלילה לעולמי-עולמים. האינסוף מכיל את כל חלקיו הגבוליים וכמה שיותר פעמים הוא אותם מכיל תמיד ישאר בו אינסוף מקום. והאינסוף כאמור הוא האלוהים שלא ראשית לו וגם לא תכלית. ישעיה סה (יז) כי הנני בורא שמים חדשים וארץ חדשה ולא תזכרנה הראשנות ולא תעלינה על לב:
ל נ צ ח
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=69 http://communa.tapuz.co.il/llanetsaj blog.tapuz.co.il/llanetsaj http://forums.nana10.co.il/Forum/?ForumID=20
 

asmati

New member
רי

כל סיפורי התנך שבהם מתואר סבל עם ישראל ולאחר מכן גאולתו ע"י זה בעצם אנלוגיה לגיהנום וגן עדן? והנשמה שלנו עוברת אותו תהליך?
 

ל נ צ ח

New member
אמת. כך רצון הבורא בכדי שעולם כמנהגו ינהג

אנו חיים ונמות ונחייה שוב ושוב נמות, ונחייה וכך לנצח נחייה נמות ונחייה וחוזר-חלילה.. הודות תוכניתו הקדושה שלו הקב"ה הוא אחד-האלוהים. בברית שבועה נשבע אלוהים (ראה בתנ"ך) לקיים בריתו לכולם כל הנשמה. ז"א נשבע לתת לנו החיים לעולמים. וזאת למרות שהאדם מפר אותה (את אמות המוסר שציווה לאדם.( ראה למשל עשרת הדברות.) מאז צעדיי הראשונים בפורומים, מאד ראשית דרכי באינטרנט בכלל, כבר הבהרתי את זאת שאותי שאלת:
* עיקר הדברים בספר הוראות שימוש ייחודי! * 19/11/1999 13:46 לנצח ----------------------- ספר הוראות שימוש יצרן כולל סריקה על "המנוע" מנוע בריאת העולם הוא ספר התנ"ך המתייחס "בעיקרם של הדברים, ואפשר בחוכמה ודעת בינה לנתח בפרשנויות הכי קרובות לאמת האבסולוטית ולהשכיל בהארת-ההבנה לראשיתו ואחריתו של העולם. (הלפני,הקורה, בריאתו-וחורבנו ומה שאחרי...) נכון ששפת-הקודש בתנ"ך מוצפנת ולפעמים בלתי מובנת לאדם הלא-ירא את ה' היא נראית מובנת לפי אמת שלו שמעיניו ומניתוח כוזב של שכלו התועה בפשט המטעה אותו. גם ילדים מאמינים בפשט, רוב המורים, אנשי הבער, כסילים וסתם חכמים וחכמים בעיניהם שלמדו את שלימדו אותם אלה המטעים לאחרים במאמינם אותה כמלאה סתירות פה-ושם. זו גדולתה של שפת הקודש שבתנ"ך! רצון הבורא!!!, רצונו יתברך, שהעולם כמנהגו ינהג ושתהיה ההרגשה לאדם שהוא חכם ואפילו חכם מאחרים, וזה... עד הגיעו ל....... העצור!!! הגבול!. גבול הביקורת ! ביקורת חמורה ונוראה ביותר וללא שום פשרות! היא " השטח הגדול הנורא של התחנה האחרונה בשבילי החיים, היא התחנה המרכזית ".!!! אז יופרו הכללים וישברו הכלים וכל הקלפים יהיו גלויים וברורים. וביום ההוא משכיל ידם ויבין דברי אלוהים שיהיו ברורים וגלויים כשמש. יהיו דברים... ולאחר מזה: ה' יסגור את כפו ואת כל החוטאים כלפיו יזרוק לגהינם מפה! __________________ ל נ צ ח ___________________ וואלה! פורומים http://myforums.walla.co.il פורום: םיינוליח-םייתד תאריך: 2000-05-29 22:31:52.700 מאת: בן-עמי לנצח נושא: * גדולת התנ"ך * גדולת התנ"ך זה שהוא מתאים לכולם ז"א מהאדם הפשוט והחסר השכלה מינימלית לאדם המשכיל ביותר ועד למשיח-צדק שבין היתר, דרך אור פרשנותו הייחודית את הצפנים הנסתרים בטקסט שבספר יצירת האלוהים, יבשר לאנושות כולה את אמת האלוהים, ז"א הוא יבהיר לכולם איפה הם טעו גם בפרשנותם ומכאן אור ההבהרה המתפשט בעולם שממנה תהיה שגורה בפי כל "השפה הברורה" שדרכה כולם ידעו את השם כמים לים מכסים. |s| * _____ * ל נ צ ח * _____ * |s| סיפורי התנ"ך הם דברי חכמת-על שכתובים בסגנון הסטורי 19/1/2001 23:55 לנצח [email protected] ----------------------- בהם מוצפנת האמת הנסתרת אמת סוד החיים הלפני והאחרי ומאלה הסיפורים, כבר ברור ליודע הסוד שהם מתייחסים אך ורק לזמננו שמהמאה העשרים והלאה הדבר הנכתב נעשה כך כדי ולמען שהעולם כמנהגו הרגיל ינהג עד יום התגלותו במלך המשיח. |s| * _____ * ל נ צ ח * _____ * |s|
ל נ צ ח
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=69 http://communa.tapuz.co.il/llanetsaj blog.tapuz.co.il/llanetsaj http://forums.nana10.co.il/Forum/?ForumID=20
 

אייני

New member
יש כמה גישות

1 - הגישה החילונית. לפיה, אחרי המוות אין כלום. הגופה שלך תדשן את האדמה ותאפשר לדור חדש של צמחים לצמוח (בני האדם דיי הרסו את הרעיון עם בתי הקברות, אבל לא נוראXD ) ולמחזור חיים חדש להימשך. 2 - הגישות הדתיות, שנחלקות לארבע קבוצות. א: גן עדן וגהנום (וחלק מהגישות - גן עדן, כור המצרף, והגהנום. הנוצרים מאמינים שאם עברת על חטאים קשים - אתה נשלח לגהנום ללא אפשרות מחילה. אם עברת על חטאים קלים - אתה נשלח לכור המצרף לכמה שנים של עונש ואז לגן עדן. ככה לפחות הבנתי - לא התרכזתי בזה במיוחד ואם טעיתי אשמח לתיקונים). שאר המאמינים מאמינים פשוט בגן עדן וגהנום - היית נחמד - גן עדן, היית מניאק - גהנום. בחלק מהאמונות הגהנום זה עונש זמני ואז עולים לגן עדן. בחלק - זה עונש קבוע. ב: גלגול נשמות. גם כאן זה מתחלק לשתי גישות (כלליות, שגם הן מתחלקות). הגישה הראשונה טוענת לגלגול נשמות בין אנשים בלבד. השניה טוענת שאתה יכול להופיע בתור כל חיה שהיא בגלגול הבא שלך. ג - גישה משולבת. הנשמה שלך מתגלגלת כמה פעמים עד שקורה X (למשל - עד שאתה מכפר על כל החטאים שלך בגלגולים הקודמים) ואז אתה עולה לגן עדן. ד - גישות שונות שכבר יחסית זניחות מבחינת מספר המאמינים, יש דיי הרבה דתות קטנות בעולם עם כל מיני אמונות משלהן לגבי המוות. הגישות שהזכרתי למעלה הן פשוט הגישות הכי שכיחות בעולם. (אם שכחתי גישה, אתם מוזמנים בהחלט להוסיף). מה נכון? רק המתים יודעים. לנו נשאר לבחור את הגישה שהכי נראית לנו ולהאמין בה, לא יותר:)
 

SoFibar

New member
...

בקשר לזה שאנחנו הולכים לגן עדן או גיהנום..מה הולך??..הנשמה שלנו?..
 

antreprize

New member
לא קורה כלום.

את מפסיקה לחיות, זה אומר שכל התהליכים בגוף שלך נפסקים.
 
העולם הזה

הוא תחנת מעבר שלנו כשבעצם העולם האמיתי מתרחש לאחריו. וכל דבר שאנחנו עושים יש מישהו למעלה שרואה ובסופו של דבר אנו נשלם את המחיר- לטוב ולרע.
 

alkai

New member
אז זהו ש..

היא לא יודעת את זה, היא מאמינה בזה. וההבדל גדול. איש באמונתו יחיה.(המשפט הזה יכול לחסל כל שרשור בנושא, אבל עדיף שכך. אנשים לא מבינים שמיותר להתווכח על עניינים של אמונה.)
 
זה כמו

לשאול איך אנחנו יודעים שהמוח שלנו קיים. אי אפשר לראות אותו. אי אפשר לחוש בו. אז הוא קיים? כן הוא קיים. ואי אפשר להתקיים בלעדיו. ככה גם אלוקים קיים ובלעדיו אי אפשר להתקיים.
 

antreprize

New member
אי אפשר לראות את המוח?

אני בטוח שיש הרבה מאוד מנתחי מוח שיחלקו על הקביעה הזאת. אני מתקיים טוב מאוד בלי אלוהים.
 
למעלה