מה מבשלים לשבת???

מה מבשלים לשבת???

אני מבשלת מרק עדשים אדומים קציצות עם הרבה פטרוזיליה ונענע ברוטב שיש בו כרובית ועלי חסה........ סלט גזר חריף חמוץ
 
איזה כיף..כבר הכנתי...מה הכנתי:

מרק עגבניות סמיך ובתוכו בושלו כדורי בשר עוף והודו. כלומר, יש מרק ויש חלק מהמנה העיקרית. תוספות: פרפעל'ך. אורז לבן למי שרוצה למרק.(או כתוספת לכדורי הבשר). וזהו. כמו שזה נראה עכשיו, לא יהיה מי שיאכל. ולכן- סלטים ברגע האחרון.
 

Sודית

New member
גם לי יש כבר משו בתוכנית

להיום או למחר, אצלי זה ממש לא משנה. מאחר ועונת האספרגוס קצרה מאוד, אני משתדלת לאכול בעונה כמה שיותר.....אז קניתי לי אתמול צרור שפרגלה כזה. זה אוכל כמו שאני אוהבת - אין הרבה עבודה
שמים אותם במים עם שתי כפות אבקת מרק, מבשלים כשעה או יותר, תלוי, והם כבר מוכנים.....הקילוף שלהם זה סיפור. אז זהו - לזה מוסיפים תפוחי-אדמה חצי מבושלים (במלח), כמה פרוסות נקניק - בטח שלא שינקן כי זה לא כשר
מיונז עבודת בית ויש לך אחלה ארוחה - אני מתה על זה. אההה.....וקניתי מלאן תות שדה טריים ושווים, אז יש לי גם דזרט.
 
בשביל מה אבקת מרק?

חיים כהן טוען ש:"אספרגוס יהיה נפלא אם יבושל בפשטות ויוגש עם מיונז ביתי מתובל בפרמזן; או בסלט עם חסה טרייה ופריכה; או צלוי על גריל או מנגל; ואפילו מטוגן/מוקפץ בשמן זית (את שני האחרונים מתבלים במעט שמן זית ומיץ לימון מסונן). אבל יש גם מתכונים" . יש אחד שלטענתו קלי קלות, 8 דקות ויש לך מנה מוכנה. בתאבון!!
 

Sודית

New member
מ'כפת לי מה אומר חיים כהן - לא מכירה אותו


ברור שאפשר לבשל רק במים. עם קצת אבקת מרק וכפית סוכר הם מקבלים טעם פיקנטי יותר. כמובן שישנן הרבה אפשרויות - אבל זו הדרך שאני הכי אוהבת אותם. ובעיני זה הכי מתאים עם תפוחי אדמה ושינקן, כמובן בתוספת מיונז "ביתי". כאן יש גם רטבים מיוחדים לזה כמו למשל רוטב הולנדייז - מכירה?
 

Sודית

New member
כי באבקת מרק יש את התבלינים הכי מתאימים

לא מתאים למלשל לשים פלפל שחור או קארי וכו'. חוץ מזה החיים הזה, הוא גם כותב בפורום?
 

שוש אור

New member
היום בישול בקטנה

מאחר וזו רק אני, אז עוף בתנור עם תפוחי אדמה הרוטב משודרג ועשוי מ: טבעות בצל, שום קצוץ, פרוסות עגבניה, מלח, פלפל לבן, מרק עוף, פפריקה אדומה, כמון, בהרט, כורכום, 1 כף דבש, 1/2 כף חרדל וקמצוץ קינמון. והבית עטוף בניחוחות משכרים...
 

seelinewoman

New member
אלתרתי עוגה שרק נשים יבינו למה היא חיונית

אני קוראת לה עוגת PMS: המסתי חמאה עם הרבה שוקולד לבן, הוספתי אגוזים, שקדים וקשיו, סוכר דמררה, אוכמניות, קמח, אבקת אפייה, תמצית וניל, ולתנור. לא ייאמן כמה טוב לי עכשיו
 
'צטערת לקלקל לך. למיטב ידיעתי, אני אשה בכל

רמ"ח אברי ושס"ה גידי ואין לי מושג למה העוגה הזו חיונית. (גם לא בתקופת ה PMS). וחוצמזה, איך אפשר לכנות את המאכל הזה שאין בו אפילו אחוז אחד של מוצקי קקאו, אין לו טעם של שוקולד, וכמובן שאין לו צבע של שוקולד- שוקולד???? הה? אבל הכי חשוב- שטוב לך...תיהני !!!
 

seelinewoman

New member
מצטערת לקלקל לך אבל ההודעות הלא סובלניות

והמאד שיפוטיות שלך כבר עוברות מעט את הגבול. מה זה אכפת לך למה מישהי בוחרת באבקת מרק, אןם טוב לה? את מי מעניין חיים כהן? והאם נראה לך שאתת יכולה ללמד אותי מהו שוקולד אמיתי או לא? ולמה מההודעה שלך נודף ניחוח התנשאות של מישהי שהיא כנראה יותר אישה ממני אם היא לא זקוקה למתוק בזמן PMS, או שהיא מעדיפה תמיד רק את הדבר ה"אמיתי". ההודעה שלי נכתבה בתום לב, בהנחה שאנשים סובלניים גם לטעמים אחרים משלהם, מבלי לדרג את איכותם או את דרגתם. מה כל כך דחוף לך להיכנס בי מבלי להכיר אותי עם כל הכמובנים שלך, שרק את יודעת, כמובן. אני חלילה לא יודעת מהו שוקולד אמיתי. את צריכה ללמד אותי, וגם מה זה מרק בלי אבקת מרק, כמובן. בקיצור, זה לא רק ה-PMS שגורם לי לכתוב לך הודעה חריפה כזאת שלא כהרגלי, אלא הנטייה שלך להיות שיפוטית כלפי אחרים ולמתוח ביקורת על אורח חייהם. אין לך PMS? אשרייך. לי יש גם יש, ושוקולד מכל הצבעים, כל המינים, כל הגזעים וכל העדות עושה לי את זה, כאישה כמובן, נוסף לגברים, כמובן.
 
Y Y Y ה ת נ צ ל ו ת

מכיון שדברי נאמרו בחיוך, מכיון שלא היה בכוונתי להשתלח באיש ואף לא באשה, מכיון שכפי הנראה עשיתי טעות, אני מתנצלת. נ.ב: לפעמים יש כאו דו- שיח. לא כולם מסכימים. בין השתלחות להבעת דעה, יש הבדל גדול. זו אחת הבעיות של המדיה הזו, כשלא מכירים וחלק מהדברים מתקבלים לא ברוח בה נאמרו. (בטח לא בהתנשאות- מזה אני רחוקה לחלוטין). ואני שבה וחוזרת - אבל הכי חשוב- שטוב לך...תיהני !!! קבלי התנצלותי. ושתהיה שבת שלום.
 

Sודית

New member
כל הכבוד סופי


אני מקווה שגם סלינה תקבל את זה כך. ככה זה במדיה הזו, כשלא שומעים ולא רואים, הכל נשמע לפעמים אחרת לגמרי......במיוחד כשלא מכירים את האדם ממול.
 

TJ

New member
כן שוקולד, לא שוקולד [סופי צודקת כרגיל]

העיקר שבזכותך למדתי מה זה PMS - הלכתי לחפש. אז שיהיה לך בתיאבון ו-PMS קל. ד"א א', איך עוגה מחזיקה בלי ביצים? ד"א ב', אני הייתי מוסיף שפריץ הגון של אלכוהול - קואנטרו למשל.
 
למעלה