מה משך אותכם?

LightbuIb sun

New member
מה משך אותכם?

מה משך אותכם לראשונה למוזיקה של בלאקפילד? הקריירה של סטיבן ופורקיופיין טרי, או שאולי הקריירה של אביב גפן? תמיד תהיתי אם הקהל בארץ מכיר את בלאקפילד מהשיוך לאביב גפן, או לסטיבן ווילסון. ועוד שאלה- מתי שנודע לכם על בלאקפילד, ושמעתם את השירים הראשונים יוצאים לרדיו וכו'....האם בכלל ידעתם מי זה סטיבן וילסון?
 

handlessman

New member
אאמממ

שמעתי ברדיו את הסינגל בלאקפילד ואז ניסיתי לשמוע עוד שירים שלהם ואז קניתי את האלבום, והשאר היסטוריה (היסטוריה קצרה, אבל בכל זאת היסטוריה). מה שמשך אותי זה הקריירה של אביב גפן ששמעתי אותו מפה לשם, ולא הכרתי את סטיבן ווילסון... עכשיו אני שומע כבר יותר שירים של אביב. אחרי שהתחלתי לשמוע בלאקפילד ובדקתי קצת על סטיבן ווילסון אז התחלתי לשמוע פורקיופיין...
 

עדן גפן

New member
למען האמת,../images/Emo190.gif|פיס|

לא ידעתי מי זה סטיבן ולא מי אלה פורקיופיין טרי.. הקריירה של אביב ללא ספק משכה אותי. אני שומעת את אביב משאני בת שנה או שנה וחצי בערך.. מתי שהוא התחיל [אמא שלי מעריצה גדולה שלו.. והיא הייתה לוקחת אותי להופעות וכאלה משהייתי קטנה.. כולם נדהמו לראות ילדה קטנה יודעת את המילים לשירים שלו]. אל תהרגו אותי, אבל ניסיתי לשמוע כמה שירים של פורקיופיין טרי [אחרי ההכרות עם סטיבן בבלאקפילד] ולא כ"כ התחברתי. לא עשה לי את זה..
 

handlessman

New member
למה שנהרוג אותך?

זה פורום של בלאקפילד ונמצא פה מי ששומע אותם ולא חייבים לאהוב "פרויקטים" אחרים של האמנים שבלהקה (שמתי בגרשיים כי בלאקפילד בעצמו הוא בעצם פרויקט צד של אביב ושל סטיבן, כל אחד מחוץ לקריירה הגדולה שלו)
 

עדן גפן

New member
תודה על ההבנה.../images/Emo190.gif|פיס|

פשוט בפורומים אחרים היו הורגים אותי אם הייתי אומרת משהו לא לרוחם.
 

עדן גפן

New member
אין אייקון של הסמל peace../images/Emo190.gif|פיס|

ואני רוצה שיהיה.. [למה לא? לא מספיק חשוב?:)] כבר מתישהו ביקשתי מתפוז.. אבל עדיין אין.. אז אני בינתיים עושה |פיס|..
 
אני דרך פורקיופיין טרי.

בתקופה של Signify... אני זוכר ששמעתי את השם Porcupine Tree באיזה פורום, והשם עיניין אותי. אז הורדתי בנאפסטר (כן, אז עוד היו משתמשים בנאפסטר) את השיר Waiting, והתאהבתי. ואז הייתה את התקופה שהייתי עובד בדיסקלאב, אז קניתי את כל הדיסקים של פורקיופיין, ובדיוק יצא גם בלאקפילד. הייתי מקשיב לאביב כשהייתי בכיתה ד', אבל מאז די ירד לי ממנו, עד שיצא בלאקפילד. ככה שאת אביב אני מן הסתם מכיר יותר, אבל נכנסתי לבלאקפילד בגלל פורקיופיין.
 

LightbuIb sun

New member
נאפסטר../images/Emo6.gif

אה, אממ...אין דרך טובה יותר להכיר אומן מלעבוד בחנות דיסקים בן כמה הית שעבדת שם?
 

התעוט

New member
אני לא הכרתי את וילסון

אבל פעם ראשונה ששמעתי את הלו ברדיו ישר זיהיתי שזה קשור לאביב.
 
אני...

שייכתי אותם לאביב גפן, אבל סטיבן ווילסון התחיל לעניין אותי ואז קניתי דיסקים של פורקיופיין
 

Apoca1ypse

New member
בקשר לנושא בלבד, אתה xD

סתם,,אמ ברור שPT, למרות שיצא לי לשמוע בלאקפילד לפני כן כשHELLO היה חרוש בכל מקום אפשרי לא התייחסתי אפילו למוזיקה שעושה 'האוהב ערבים ההוא' :) זה עדיין השיר החלש שלהם מבחינתי, סטיבן ווילסון מוזיקאי ענק ואי אפשר להתעלם גם מהפרויקטים שהוא עושה אביב גפן נשמע הרבה יותר טוב איתו, למרות שאני עדיין חושב שקריירת הסולו שלו שווה ל...
 

נר2

New member
אוטובוס החלומות

את אביב גפן אף פעם לא אהבתי כזמר אבל כן חלק מהשירים שלו. לא היה לי מושג מי זה סטיבן ווילסון או פורקיופיין טרי עד בלקפילד. רק אחרי שידור הסרט של מוטי קירשנבאום עם קטעים מההופעות באירופה וראיונות עם גפן ווילסון קניתי את הדיסק הראשון שנשמע יותר כמו יצירת אומנות מוזיקלית והדבר הכי טוב ששמעתי מזה הרבה מאוד זמן. ביחד לדעתי הם מצליחים ליצור שילוב מיוחד ואיכותי ומושלם שכבר לא קיים בתעשיית המוזיקה לצערי. מזכיר לי לפעמים את הביטלס או פינק פלויד. בנוסף די הסכמתי עם מה ששניהם אמרו בסרט על תעשיית המוזיקה של היום.
 
למעלה