מה נבחרת האוללסטאר שלכם?

yuvallavin

New member
מה נבחרת האוללסטאר שלכם? ../images/Emo58.gif../images/Emo58.gif

בהנחה שעונה 16 תהיה אוללסטאר 2, מי לדעכתם צריך להשתתף בה? חוקים: המשתתפים הם מעונות 9-15. בחרו 16 משתתפים. לעונה 15 - תשאירו 2-3 מקומות פנויים (אז תבחרו רק 16). אסור לבחור את סטף/בובי ג'ון (קיבלו כבר 2 הזדמנויות). מותר לבחור 1-3 משתתפים מכל עונה. יחס הבנים/בנות חייב להיות שווה.
 

yuvallavin

New member
איאן היה אדיר

ולראותו אותו נגד אוזי באוללסטאר בתחרויות מים יהיה אדיר! (בתאוריה בינתיים כמובן)
 

NamelessGirl

New member
אה כן ו

חסרה לי בת אחת כי הבנות גורועות ובקושי את אלה ששמתי הצלחתי למצוא.. לא נורא, זה כאילו אני משאירה מקום ל3 מעונה 15...2 בנות ובן
 

Edge51

New member
../images/Emo6.gifבחרת את בריאנה מעונה 11?! חחח את רצינית?

זאת נראה לי הבחורה הכי לא קשורה להישרדות
 

NamelessGirl

New member
כן כי

א. אמרתי כבר שהיה לי קשה עם הבנות ב. מהעונה הזאת היה לי רק את בריאן, ומכל הבנות שם היא הייתה היחידה שגם לא שנאתי (סטפני, לידיה, סינדי), גם לא ניצחה (כי אני לא חושבת שהמנצחים צריכים לקבל עוד הזדמנות), וגם לא הייתה לגמרי חסרת תועלת ומשעממת (כל השאר הבנות)
 

Volldemort

New member
מה עם:

איימי, דאני, לידיה וסינדי? הן האולסטאריות האמיתיות
 

NamelessGirl

New member
אז ככה

את לידיה וסינדי לא סבלתי. האישיות שלהן פשוט עשתה לי רע. בכלל כל הקבוצה הזאת שהייתם להם בסוף לא אהבתי- ג'אד, סטפני, לידיה, רייף, סינדי ואממ נראה לי שזהו ואיימי הייתה חמודה..אבל אני חושבת שהיא די מיצתה את עצמה. כאילו..אין לה יותר מה להביא מעבר למה שהיא הביאה. האנשים שאני חושבת שצריכים להיות באולסטאר זה לא בהכרח האנשים ששיחקו הכי טוב, כאילו גם, אבל גם האנשים שלדעתי לא קיבלו את ההזדמנות שלהם, שנקלעו למצב של חוסר מזל ובגלל זה עפו ולא מיצו את עצמם בתוכנית בצורה מלאה וכמו שהם יודעים ויכולים. אני לא חושבת שאיימי היא אחת כזאת..אבל בריאן מהעונה הזאת לדוגמה הוא כן.
 

NamelessGirl

New member
אה כן ודאני..

הייתה מותק ומאוד אהבתי אותה. אבל היא ניצחה. וכמו שכבר אמרתי פה איפשהו- אני לא חושבת שמנצחים צריכים לקבל הזדמנות לעוד מיליון.
 
מצטערת

כי קודם כל סטף ובובי ג'ון אחר כך כל השאר. עד היום שיא ההערצה שהציבה סטף לא נוצח (97%) ע"פ הסקר שרץ באתר הרישמי. מה גם שבטורניר ההישרדות שהתקיים בשבועות האחרונים באתר הרישמי סטף ניצחה. בניגוד לטורניר שלנו פה, שנראה שהיא תעוף ברבע גמר.
 

yuvallavin

New member
שכחתי...

לפי השמועות לא יחזירו חזרה מנצחים! אז אני מוסיף את זה כ"חוק" למשחק
 

NamelessGirl

New member
אני בכל מקרה לא שמתי

כי גם באולסטאר הראשון כבר חשבתי שזה ממש מטומטם. כאילו...הם כבר זכו במליון. אני ממש לא חושבת שמגיעה להם הזדמנות לזכות במליון שני. (שלא לדבר על זה שאין להם כמעט שום סיכוי כי חבר המושבעים בחיים לא יבחר במנצח שינצח שוב)
 
למעלה