מה נראה לכם

Go Ricky!

דבר ראשון, תרשו לי לנצל במה זו בשביל להודות בדבר כואב - אני צופה נאמן של ריקי לייק. כן, זה שטוח, ונכון זה באמת "בעעעעע"... אבל אני לא מסוגל שלא צפות בתוכנית הזו!. רוב ימי השבוע אני בכלל לא נמצא בבית בשעות שהתוכנית משודרת, אבל בכמה ימים המעטים שאני כן בבית בשעות הצהריים... תהיו בטוחים שאני רואה ריקי לייק. פיווו! עכשיו שהורדתי את זה ממני... אני יכול להמשיך לפני מספר חודשים יצא לי לראות בערוץ 8 סדרה שמתאימה בדיוק לשרשור הזה. הציגו שם שני הומוסקסואלים בריטים, שרצו לגדל יחד ילד. הם פנו לאם פונדקאית אמריקאית, שנעתרה לבקשתם (ביצית מתורמת אנונימית, וזרע מאחד מבני הזוג). בין המשפחה האמריקאית לזוג ההומוסקסואלים נוצר קשר ממש הדוק. אחרי 9 חודשים של היריון תקין לחלוטין ילדה האמריקאית זוג תאומים... בן ובת למיטב זכרוני. כשהזוג הבריטי רצה לחזור הבייתה, הם נתקלו בבעיות עם משרד ההגירה הבריטי, שלא רצה לתת אזרחות בריטית לזוג התאומים הקטנים. אני לא זוכר בדיוק איך זה נגמר, אבל הפרשה הזו צברה הד תקשורתי גם בבריטניה וגם בארה"ב. אני מאמין שבסוף הכל נגמר בטוב... אם מישהו נזכר בסדרה, שיתקן אותי אם אני טועה. אני חושב שאין שום דבר רע במשפחות כאלה. אני מעריך שילדים שיוולדו למשפחות חד-מיניות יגדלו להיות סובלנים וסבלניים יותר כלפיי סביבתם, וזה דבר נפלא לדעתי. צריך לזכור שבריקי לייק הכל נורא מוגזם ומנופח. בסדרה שאני ראיתי בערוץ 8הכל כל כך הרבה יותר ריאליסטי... אולי לקראת מצעדי הגאווה יחליטו לשדר את זה שוב...? בשורה התחתונה... לדעתי ילד שיוולד למשפחה חד-מינית יכול לגדול בצורה בריאה לחלוטין, כל עוד יהיה לו בטחון עצמי גבוהה, ומספיק דמויות נשיות וגבריות מסביבו, שיעזרו לו לעצב את עצמו :)
 

LeeCooper69

New member
אוי אני זוכר את זה....

למרות שזה היה ממש לא מעניין
זה גרם לי לרצות להביא ילד
 

black buttercup

New member
בטח שכן...

טיבעי לגמרי... אני לא מבינה בכלל מה השאלה? כאילו שההורים שלו יעשו סקס פרוע לידו! הורים סטרייטים לא יעשו את זה, אז הומוסקסואלים כן? חוץ מזה שהומוסקסואליות זה לא משו שלומדים בבית אלא נולדים איתו! אני לא חושבת שההעדפות המיניות של ילד מושפעות מההורים שלו! כמו שאבא שלי סולדת מהומוסקסואלים, מזרחים, שחורים, וכל מה שהוא לא אשכנזי, סטרייט וחכם מאוד (גזען שכמותו, כן כן!), ואני ממש לא דומה לו בעיניין הזה! זה עיניין של אישיות...לא של חינוך! חוץ מזה שהילד לא גדל בעולם שבוא כולם מסביב רק הומואים או רק לסביות, יש עולם בחוץ, יש טלויזיה, יש חברים. כשהוא יהיה גדול מספיק כדי לשאול למה לכולם יש הורים בן ובת ורק לו יש שניים מאותו מין, לא תהיה ברירה אלא להתמודד עם זה!
 
תראו...

הדעות שלי חלוקות בנושא. מצד אחד, אני רוצה שיוויון זכויות מלא להומואים ולסביות. מצד שני, בינתיים אין את השיוויון הזה! נגיד והיתי לסבית,היתה לי בת זוג אני לא הייתי מגדלת ילד. למה? כי אין את השיווין. אנשים פה בארץ לא מבינים. אני אישית לא הייתי רוצה שהילד שלי יגדל בסבל מתמיד בגלל שיש פה אנשים שלא מקבלים את אמא שלו.
 
א. החתימה שלך מדליקה.

ב.ואם את מרוקאית, גם כן לא תביאי ילדים? כי יש כאלה שחושבים ש: הפולנים / תימנים /ייקים / אתיופים / - נחותים?
 

LeeCooper69

New member
אם אין שוויון- את צריכה ליצור אותו!

למחוץת נגד משהו
לעשות צעד ראשון
 
זה כבר באמת שטויות...

אנחנו לא בשנות ה-50 שרק הוקמה המדינה, היום רוב האנשים כבר מדביקים סטיגמות כדי לצחוק עם אותם אנשים... אני לא חושבת שהקול שלי היה כ"כ משפיע, אלא אם כן היה ארגון או משו...ואני לא חושבת שהיה לי את הכוח המספיק הזה להילחם... ואני יודעת שזה היה נשמע אנוכי... וחוצמזה, יש לנו מדינה שלמרות שהראש ממשלה שלה לא דתי, היא עדיין מופעלת ע"י דתיים(ע"ע המקרה עם ערוצי הפורנו)...ואין מה לעשות, לא בקלות יקבלו הומואים/לסביות.
 

LeeCooper69

New member
אתלא יודעת חמה קול אחד יכול לעשות

הקול של תמיד יוצר הד. את מגדלת ילד, והשכן רואה ומספר לבן-דוד שלו שהוא הומו. והבן דוד שלו מחליט לגדל ילד. וכן הלאה וכן הלאה. זה יוצר גל תקשורתי. אולי אפילו כבר מההתחלה. אנשים מתחילים להבין שזה נורמלי
יצאתי מהארון, ואז גם יערית החליטה, ואז נתי מצהיר שהוא דו-מיני. ובפורים מתחפשים להומואים. ולמרות שיש הומופוביה פה ושם יש גם את אלה שמרגישים חופשי עם עצמם פתאום.
 
זה פחות קשור ליציאה מהארון...

בהנחה שאני לסבית ואני כן מחוץ לארון. בינתיים, אנחנו עוד איכשהו מתקדמים...זו עובדה-יש חבר כנסת שהוא הומו. אבל זה עדיין לא מספיק...הדתיים עוצמים את העיניים שהם רואים שיש מצעדי גאווה ואגודות והם אלה שמושכים את החוטים של המדינה. גם במדינות יותר פתוחות, כמו ארה"ב ובריטניה(תקנו אותי אם אני טועה)יש עדיין בעיות בגידול.
 

miss tamborin

New member
אבל מה עם כולם יחשבו כמוך?

אז כל אחד ייחכה עד שזה ייתקדם אבל זה לא ייתקדם מעצמו! מישהו צריך לקדם את זה! ועם כולם ייחכו לשני שייעשה את הצעד, זה לעולם לא ייקרה.
 
אוי סיבכתם אותי...

(שלא לדבר על זה שאני בכלל לא לסבית) אז לא יודעת! צריך לעשות משהו...אבל צריכים תמיכה של הרבה אנשים ולאגד את כולם כדי להשפיע. שום דבר פה באמת לא יזוז מעצמו...צריך להראות לאנשים שבעצם מנהלים את המדינה, שרוצים את השינוי הזה. הקטע הוא,שהמפלגה השולטת פה היא הליכוד והם לא ממש מפותחים מהבחינה הזאת... *ומעיין נעלתי היקרה-אם!
 

dannnnnna

New member
הצעד הראשון הזה לא צריך לבוא

על חשבון הילד שלי..או כל ילד לצורך העניין.. אני לא חושבת שזה פייר לשים ילד במצב כזה ובטח לא בשביל לנסות לשנות משהו בחברה..
 

kawa

New member
האם הורה מדחיק ומכחיש זה כן בריא?

הי מבחינת הגיל אני לא שייכת ל'גאווה צעירה' אבל ההודעה הופעי בשער והייתי חייבת לענות.הורה שמקבל את עצמו משדר לילד שלו 'קבל את עצמך' זו הדרך הכי בריאה לחיות הורה שמדחיק את נטייתו וחי בכוח עם בן המין הנגדי ישדר לילד תדחיק את נטייתך, תתכחש לעצמך וכו' יש בכלל שאלה מה יותר בריא?
 

BabyGirl 4 Ever

New member
אוקי, עכשיו תורי...../images/Emo110.gif../images/Emo95.gif

*שטויות*
שמעתי הרבה דברים חסרי כל תכלית וטעם בחיים שלי, אבל לדעתי זה ממש שטויות שילד שגדל במשפחה של *לא סטרייטים* ויצא לא נורמלי או מושפע לרעה עקב זה
אם למשל באותה משפחה של *לא סטרייטים* (אין לי כוח לפרט) אותה משפחה הייתה מתנהגת כלפי אותה הילד בצורה לא ראויה הוא היה גודל ומושפע מזה לרעה, אבל אם מדובר במפשחה רגילה שאוהבת את הילד ונותנת לו לחיות חיים של שיתוף ואהבה הדדית בין ההורים לילדים, אותו הילד (או אותם הילדים) היו גודלים כמו במשפחות "נורמליות" אחרות!!!!
*אני מרגישה חכמה*
הבעתי את דעתי
תודה על ההאזנה
 

resputin

New member
לאוו דווקא דיברנו על "לא סטרייטיות"

[למרות שזה חלק די אינטגרלי מהנושא]- אלא ממשפחות חד מיניות. לא דיברנו על מצב של לסבית והומו שמגדלים ילד יחד מול שני גברים או שתי נשים המגדלות ילד.
 
למעלה