מה עושה פה גבר??

עופר 123

New member
מה עושה פה גבר?? ../images/Emo8.gif

שלומות לכולן... ברכות מנציג המין הגברי לרגל פתיחת הפרום המלבב הזה. סוף סוף רואים נשים גדולות ומלאות שאוהבות את עצמן, לא מתביישות במי שהן ואומרות לכל העולם שגם הן רוצות בגדים נורמליים ולא "שמיכות" או "אוהלים". אני חייב לציין שראיתי כאן קודם כמה תגובות על כך שאף גבר לא רוצה אישה גדולה, וש"אישה שמנה לא כל כך מהר מתים להשכיב", כפי שאמרה "אורלי41". אתן לא יודעות כמה התאכזבתי לדעת שעדיין לא מצאתן גברים ש"יצאו מן הארון" בעניין הנשים השמנות. אנשים כמותי, שאוהבים נשים גדולות, יש למכביר ורבים אוהבים "בחורות שיש מה לתפוס". וכן, כן, אני לא מדבר רק על חזה גדול או אגן מעט רחב, אני מדבר על אישה שכולה גדולה, מכף רגל ועד ראש, אישה שלובשת בגאון מידה 48, וזו המידה הנמוכה ביותר, כאשר ההעדפה היא כלפי מעלה. נשים גדולות הן הרבה יותר מושכות וסקסיות מאשר דוגמניות ו"סתם רזות" למינהן. יצויין, כי אופנה מלאה בפרט ועניין הנשים הגדולות בכלל, מאוד מפותח בארה"ב – נסו לחפש את המושג (BBW (Big Beautiful woman במנוע חיפוש ותמצאו כמה מאות אלפי תוצאות, חלק לא קטן מהן עוסק באופנה מלאה. עם קצת מזל, המודעות לכל הנושא בארצנו הקטנטונת רק תצמח בעתיד. שוב,
ברכות ואיחולי הצלחה לפורום החדש, מי יתן ויהיו חנויות למידות גדולות כמספר ההודעות בפורום, ואל תתנו לכל המלעיזים להפיל רוחכן.
שלכן, עופר נ.ב – באופן מפתיע כתבתי לפני כשבועיים הודעה בעניין הזה בפורום אוניברסיטאי. אתן מוזמנות לבקר ולראות את התגובות.
 
למעלה