מה עושים לשכן - מאת dinad

אירילה

New member
מה עושים לשכן - מאת dinad

שכן מבוגר (מעל גיל 70) המכהן, לרוע המזל, בוועד הבית ומטפל בגינה על דעת עצמו יחד עם אשתו, התקיף אותי בגלל שגזמתי כמה ענפים בגינה, ניסה לחטוף ממני את המספריים בכוח ונאבק בי, ואח"כ שיקר במשטרה שאני דקרתי אותו ואת אשתו באותם מספריים. מאוחר יותר הוא כתב מכתב או שניים לעו"ד שלי וגם אליי, שהיו מלאים שקרים, סילופים של העובדות, בלבול ודיווחים לא מדוייקים על האירועים, והאשים אותי בכל מיני דברים שלא היו ולא נבראו. אני מכירה אותו גם כמי שמחטט בתיבות הדואר של כל הדיירים ואולי גם בפחי הזבל, הוא פנסיונר שאין לו תעסוקה כל היום פרט לגינה. אחרי המכתבים הללו התחלתי לחשוב, שאולי מדובר פה באלצהיימר... איך אני יכולה לדעת? אשתו צעירה יותר (בת 60 פלוס), ואני מניחה שלא תספר לי, כי אחרי מה שהם עשו לי אין תקשורת בינינו, ואולי היא לא מודעת או שלא תודה בכך בגלל הבושה. אבל הבעיה היא, שהמשטרה התייחסה לשקרים שלו יותר מדי ברצינות, וכך גם השכנים האחרים, כי הוא מעורר אמון ונראה מכובד. מה עושים????????? האיש השמיץ אותי בכל הבניין והוציא דיבתי רעה, ואיש מהשכנים אינו נמדבר איתי עכשיו!
 

אירילה

New member
מה לעשות לשכן??????

יכול להיות שהוא חולה אלצהיימר ואינו יודע , מבחינת חוקית לא תוכלי לדעת . עיצה! פני לאישתו בדרכי נועם כמובן ,נסי לדובב אותה ,אולי את כן צודקת. ואם כן ,גשי לתחנת המשטרה ועדכני אותם.
 

קרלי

New member
מה עושים לשכן

מנסיוני הרב בעבודה עם זקנים וחולי אלצהיימר לא כדאי למהר ולקבוע כי אדם זקן אשר מתנהג בעקשנות אולי בתוקפנות אינו מבין את מעשיו.לפי התאור של אירילה האיש עקבי, תכנן את צעדיו עד כדי פניה למשטרה. באימות עם שכנים כמו עם אנשים הדינמיקה לרב קשה ורצוי להוריד פרופיל. בהצלחה.
 

dinad

New member
תודה לשתיכן...

על התגובות ההפוכות! גם אני "הפוכה", כי מחד נראה שהשכן נבזה להחריד, חסר מעצורים מוסריים, חוקיים (הוא השתלט על החצר האחורית), חברתיים או אחרים כלשהם. מאידך, אם מי שמכיר את העובדות לאשורן וקורא את המכתבים שלו, רואה עד כמה הם מבולבלים, מלאים גיבובי שטויות ומעשיות מצוצות מהאצבע, שפשוט בא לצחוק, אם זה לא היה כ"כ עצוב... אז למרות כל הזעם שלי כלפיו, יש לי בכל זאת הרושם שמשהו כאן לא בסדר. האם אין תוקפנות, אלימות, בלבול, פנטזיות - סימפטומים של אלצהיימר? או של דמנטיה בכלל?
 
למעלה