מה עושים עם אלימות?

dooklove

New member
מה עושים עם אלימות? ../images/Emo88.gif

אני מעוניין לקבל תגובות על מקרה שקרה לי הלילה. אני עובד בבית קפה\קיוסק שכונתי בלילה לבדי ובערבי החופש (סוכות) התכנסה בקפה קבוצת נערים כ-15 נערים בני 12-13 בשעות המאוחרות של הלילה (2-3 לפנות בוקר). חלק מהנערים קנו מספר מוצרים והשאר החלו להסתובב בקפה. לאט החלה המלה בנהם ושמתי (כפי שחשדתי התמול ושלשום) לב כי הם גונבים לי מוצרים. לא רציתי לעשות משה חומור לכן גירשתי אותם יפה. הפניה שלי שיעזבו את המקום רק שלהבה אותם יותר והחלה התפרעות במקום. מההתפרעות הזו נפגע חד הילדים בפנים, כנראה מאחד מחבריו או משהו כזה. היל הזה תוען שאני הכתי אותו ולכן הוא הזמין משטרה וגם אני. הילד להא הגיש תלונה בנתיים. לאחר שהמשטרה פיזרה בקושי את הילדים והלכה חלק מהם חזרו והצלחתי לתפוס אחד מהם ´במבצע התגנבות´ של הילד וגניבת מוצרים. חבר שהיה איתי שם לב למתרחש הזמין משטרה שעדיין התקשתה לפזר את הילדים.
 
מקרה מצער מאוד.

קראתי את ההודעה שלך וחשבתי זמן מה, מה לכתוב, איך להגיב. מסתבר שאין לי תשובות. הלוואי והיו לי. אני רק מקווה שאתה, כמו גם הילד שנפגע, תצאו מזה כמה שיותר מהר ושהדבר לא יפגע בכם בעתיד.
 
מה אומרים dooklove? ../images/Emo62.gif

אני רק מקווה שהכל יסתדר בסוף, ואתה תוכל לחזור לחנות ולהתפרנס ממנה בבטחון. אם את זה אי אפשר לעשות בארצנו ה...... אז מה כן? מקווה גם שזו פעם אחרונה שתיתקל בדבר כזה.
 
למעלה