מה עושים עם חניה כאשר אין לך סלולרי או

k-don

Well-known member
מה עושים עם חניה כאשר אין לך סלולרי או

שהאפליקציה של החנייה לא מתפקדת?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
משלמים במדחן. אבל למי אין כיום סלולרי?

אנחנו לא משתמשים ביישומונים אלא מתקשרים. עד היום לא היו בעיות.
 

k-don

Well-known member
ומה הייתי אמור לעשות שלשום כשרשת WE לא עבדה כמה שעות?

או לפני כמה חודשים שאפליקציית פנגו לא תפקדה?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
קריסה של רשת היא אירוע די נדיר שקורה פעם–פעמיים בשנה

ולא כל המנויים נפגעים ממנו. אני, למשל, לא זוכרת מתי חוויתי קריסת רשת, לא בטוחה שזה קרה לי אי פעם.
&nbsp
במקרה כזה הייתי מצפה שבעירייה יתחשבו ויבטלו דוח שניתן, ואם לא, הייתי מבקשת להישפט ומבהירה את המצב (שהעירייה בחרה לסמוך רק על טכנולוגיה שקרסה בזמן האירוע).
&nbsp
על השאלה השנייה כבר עניתי – אם היישומון לא מתפקד, מתקשרים לכוכבית. אם פנגו קרסה, יש סלופארק. ואם הכול קרס, ראה תשובה קודמת.
&nbsp
כפי שכתבתי, אנחנו מלכתחילה לא משתמשים ביישומוני החניה, לא מוצאים בהם שום יתרון. עד היום עוד לא קרה שהייתי צריכה להתקשר לכוכבית ולא הצלחתי.
 

k-don

Well-known member
אין לך סלולרי הכוונה שהרשת הסלולרית שלך לא עובדת

והעיר שלך החליטה (מהיום) שמקבלים תשלומים על חניה רק
1. באפליקציה או בטלפון של פנגו וסלופארק
2. באיזיפארק
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שוב, זה מצב נדיר. כפי שכתבו לך בפורום השכן, אם אין לך מזומן?

תמיד יהיו מצבי קצה שבהם אתה עלול להיתקע, השאלה עד כמה הם נדירים.
&nbsp
בעבר הרחוק, להזכירך, לא היו מדחנים והיה צריך להשתמש בכרטיס חניה שנקנה מבעוד מועד או ללכת לחפש קיוסק שמוכר... קשה לומר שזה היה פתרון מושלם, נוח או נטול בעיות.
 
למעלה