קריסה של רשת היא אירוע די נדיר שקורה פעם–פעמיים בשנה
ולא כל המנויים נפגעים ממנו. אני, למשל, לא זוכרת מתי חוויתי קריסת רשת, לא בטוחה שזה קרה לי אי פעם.
 
במקרה כזה הייתי מצפה שבעירייה יתחשבו ויבטלו דוח שניתן, ואם לא, הייתי מבקשת להישפט ומבהירה את המצב (שהעירייה בחרה לסמוך רק על טכנולוגיה שקרסה בזמן האירוע).
 
על השאלה השנייה כבר עניתי – אם היישומון לא מתפקד, מתקשרים לכוכבית. אם פנגו קרסה, יש סלופארק. ואם הכול קרס, ראה תשובה קודמת.
 
כפי שכתבתי, אנחנו מלכתחילה לא משתמשים ביישומוני החניה, לא מוצאים בהם שום יתרון. עד היום עוד לא קרה שהייתי צריכה להתקשר לכוכבית ולא הצלחתי.