צריך הפנייה בביקרו ראשון אצל האנדו'.
בביקורים חוזרים לא מבקשים ממני הפנייה.
אני מבקר אותה מידי שלושה חודשים והתבקשתי להביא הפנייה רק בפגישה הראשונה.
לגבי רופא המשפחה ותשובת "לא צריך": אדם כזה לא צריך להיות רופא משפחה!
אם הרופא(ה) יודעים מה הם עושים עם תרופות הסכרת שלך - שייעשו הסבה מקצועית לאנדוקרינולוג.
כל עוד הם לא כאלה - אין להם שום זכות וסיבה לא לאפשר לך לגשת לאנדו' עם הפנייה.
מסרבים - תרימי טלפון לקופה.
אין קל מיזה, 3555* ותבקשי לדבר עם מנהל שירות כי יש לך בעיה עם רופא משפחה.
הדברים יזוזו מהר.
בביקורים חוזרים לא מבקשים ממני הפנייה.
אני מבקר אותה מידי שלושה חודשים והתבקשתי להביא הפנייה רק בפגישה הראשונה.
לגבי רופא המשפחה ותשובת "לא צריך": אדם כזה לא צריך להיות רופא משפחה!
אם הרופא(ה) יודעים מה הם עושים עם תרופות הסכרת שלך - שייעשו הסבה מקצועית לאנדוקרינולוג.
כל עוד הם לא כאלה - אין להם שום זכות וסיבה לא לאפשר לך לגשת לאנדו' עם הפנייה.
מסרבים - תרימי טלפון לקופה.
אין קל מיזה, 3555* ותבקשי לדבר עם מנהל שירות כי יש לך בעיה עם רופא משפחה.
הדברים יזוזו מהר.