מה עם מרכז דן?

oren*

New member
אנחנו מדברים על אותו רחוב?

כבר היום מדקלמים בחדשות באופן יומיומי את המשפט "ציר ז'בוטינסקי עמוס לשני הכיוונים", התוספת היא של מגדלי משרדים בהם לכל עובד יש מכונית, מגיעים אורחים ומבקרים, ישנה תנועה ערה של משאיות וספקים לעשרות החנויות והעסקים במתחם, אני לא יודע מי הולך ברגל ב-8 חודשי הקיץ בישראל והאוטובוסים/מוניות שירות תקועים בפקקים בדיוק כמו הרכבים הפרטיים. לגבי הרכבת הקלה, אני מסכים שבעתיד אפשר לקחת אותה בחשבון כגורם מקל על עומסי התנועה באזור, אבל כרגע היא קיימת על הנייר בלבד (ובאתר הבנייה מול ביה"ח בלינסון בפתח-תקווה) ולא הייתי רוצה להיות דייר באחד המגדלים הללו בשנים שיעברו עד שתהפוך למציאות.
 

קובי לו

New member
מידע אישי, במגדלי הבורסה בר"ג המון

אנשים באים בתח"ץ (בעיקר רכבות, אוטובוסים ומוניות שירות). אותו דבר יקרה גם במגדלים של רח' מודיעין (בסדר, בסדר, בן גוריון. אני עוד זוכר היטב שלרחוב קראו מודיעין). בכל מגדל כזה יהיו הרבה פחות חניות מאשר כמות עובדים. למשל במגדל שער העיר (משה אביב) יש כ-5,000 עובדים אבל רק 1,300 מקומות חניה. זה אומר שהמון מגיעים ברכבת ובאוטובוסים/מוניות שירות/מוניות ספיישל לעבודה ו/או ביקורים במגדל הזה. כנ"ל בכל שני המגדלים הקיימים של עזריאלי. יש בהם, בשניהם יחד, מעל 5,000 עובדים. בכל החניון הענק (וחלק גדול ממנו זה מכוניות של מבקרי הקניון) יש 4,000 מקומות חניה. לאנשים פשוט לא תהיה ברירה והם יאלצו להגיע בתח"ץ לעבודתם.
 
../images/Emo73.gif צומת הרחובות בן גוריון - ז'בוטינסקי

בצומת הרחובות : " בן - גוריון ( מודיעין ) - ז'בוטינסקי " מתוכננת להיבנות " תחנת רכבת קלה "
 
../images/Emo46.gif 10 שנים זה כבר שלד בנייה ../images/Emo70.gif../images/Emo31.gif

הייתם מאמינים
......................
 

תוכון1

New member
הבנייה כבר הייתה אמורה להימשך

לפני יותר משנה. במדינה שלנו עד שלא רואים שם בחזרה מנוף אי אפשר להאמין לכלום.
 
למעלה