אנחנו מדברים על אותו רחוב?
כבר היום מדקלמים בחדשות באופן יומיומי את המשפט "ציר ז'בוטינסקי עמוס לשני הכיוונים", התוספת היא של מגדלי משרדים בהם לכל עובד יש מכונית, מגיעים אורחים ומבקרים, ישנה תנועה ערה של משאיות וספקים לעשרות החנויות והעסקים במתחם, אני לא יודע מי הולך ברגל ב-8 חודשי הקיץ בישראל והאוטובוסים/מוניות שירות תקועים בפקקים בדיוק כמו הרכבים הפרטיים. לגבי הרכבת הקלה, אני מסכים שבעתיד אפשר לקחת אותה בחשבון כגורם מקל על עומסי התנועה באזור, אבל כרגע היא קיימת על הנייר בלבד (ובאתר הבנייה מול ביה"ח בלינסון בפתח-תקווה) ולא הייתי רוצה להיות דייר באחד המגדלים הללו בשנים שיעברו עד שתהפוך למציאות.
כבר היום מדקלמים בחדשות באופן יומיומי את המשפט "ציר ז'בוטינסקי עמוס לשני הכיוונים", התוספת היא של מגדלי משרדים בהם לכל עובד יש מכונית, מגיעים אורחים ומבקרים, ישנה תנועה ערה של משאיות וספקים לעשרות החנויות והעסקים במתחם, אני לא יודע מי הולך ברגל ב-8 חודשי הקיץ בישראל והאוטובוסים/מוניות שירות תקועים בפקקים בדיוק כמו הרכבים הפרטיים. לגבי הרכבת הקלה, אני מסכים שבעתיד אפשר לקחת אותה בחשבון כגורם מקל על עומסי התנועה באזור, אבל כרגע היא קיימת על הנייר בלבד (ובאתר הבנייה מול ביה"ח בלינסון בפתח-תקווה) ולא הייתי רוצה להיות דייר באחד המגדלים הללו בשנים שיעברו עד שתהפוך למציאות.