מה עם קצת צהריים?

מה עם קצת צהריים?


איפה כולם?

פיגוע בשומרון ואביתר בורובסקי נהרג, השאיר אחריו 5 יתומים.
פעיל סלפי חוסל מהאויר כתגובה לירי רקטות על אילת.
ומיודענו בוקי נאה מספר על חוויותיו עם המשטרה:
"לא כואבות לי הבעיטות שקיבלתי הערב בטיילת בתל אביב. גם לא ההשפלה שבהצלפה עם שרשרת ברזל בצוואר מחבורת ילדים שיכורים. כואב לי שאין משטרה בתל אביב. שהאזרח שמגיע לו קצת בטחון אישי כבר אין לו גם בטיילת בתל אביב. לא רק בתחנה המרכזית. בשבע בערב כי היא נשלטת על ידי קבוצות ילדים שיכורים.
כל הפירסומים השיקריים של המשטרה על הסגאווי שלה שנוסעים כל הזמן בטיילת ועל הקטנוע של השוטר ועל הניידת האזורית של אזור הטיילת ועל יחידת השוטרים על הסקטים/גלגליות בטיילת למען בטחון הציבור צצו לי בחלומות כשראיתי כוכבים כשנחתה לי שרשרת ברזל על הצוואר.
בשבת הופעתי עם השר איציק אהרונוביץ ב"שבת תרבות" בנס ציונה.
כשהוא סיפר על הישגי המשטרה בלוחמה בפשיעה ובהגברת הבטחון האישי של האזרחים הקהל צעק לו בוז, אז שני מאבטחים אישיים ואיש יחסי הציבור קפצו לבמה כדי לגונן על סיפורי הסבתא השיקריים שלו.
לצערי, בגיל 56, אני בוקי נאה שנולד בתל אביב, כותב כאן שאין בטחון אישי לתושבי תל אביב. אין משטרה ואין דין ואין דיין. רק שוטרים שרושמים דוחות חניה.
אהרון אקסול מפקד המחוז צריך להחזיר את המפתחות לשתי המכוניות שלו, להזדכות על 7 המזכירות ועל הלשכה ולעוף הביתה. להפסיק לקבל משכורת של 35 אלף שקלים נטו לבנק, כי הפסדנו את העיר במשמרת שלו.
הפסדנו את תל אביב לפשע בגלל שהמשטרה מבזבזת את הכסף על מאבטחים לשר ומבצעי יחסי ציבור על סגוואי ווספה וניידת שלא קיימים.
אני כבר רגיל לראות שבתחנה המרכזית הישנה, למרות שיש בה תחנת משטרה עם 100 מקבלי משכורות, אין אף שוטר ואף ניידת בלילה בין 11 ל12. אבל הטיילת!? כיכר האופרה?
התקשרתי למוקד 100 וביקשתי משטרה, אבל היא לא באה. התקשרתי אחרי זה שוב, וביקשתי שיודו בשמי לתת ניצב יורם אוחיון מפקד משטרת מרחב ירקון על ההצלפה עם שרשרת שקיבלתי בצוואר בגלל שבמשמרת שלו אסור להסתובב בטיילת בתל אביב כי זה מסוכן ואין משטרה שתגן על אזרח שבסך הכל ביקש מחבורת ילדים שיכורים להנמיך את הצעקות ולא להפריע למוטי אשכנזי שעמד וסיפר לקבוצת התיירים שלי איך הוא גנב תיק עם פצצה והציל את החוף מפיגוע.
לילה עצוב.
הלילה הפסקתי סופית ובצורה ומוחלטת להאמין שיש משטרה. לילה טוב"

לא נעים לפתוח עמודי חדשות היום. לא נעים לפתוח את דלת המרפסת. חם


http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=Q8Tiz6INF7I&NR=1
 
ידעתם שציפורי לילה עושות עניין?


בחיי, עד שקראתי את הידיעה הבאה, לא ידעתי שיש תוכנית כזאת

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4373967,00.html

וזה הביא אותי לחשוב על תוכניות רדיו ועל איך פעם היינו מאזינים אך ורק לתוכניות רדיו ולא דבוקים כמו כוסות רוח לתוכניות הטלויזיה, לכל הסדרות האין סופיות, לריאליטי הממכר והמעצבן המכניס אותנו לדיסוננס בין מה שאנחנו היינו רוצים לעשות לבין מה שאנחנו עושים בפועל, ובכלל היינו נשכבים במיטה כשהרדיו ממש ליד האוזן, שומעים מוזיקה, מאזינים לתסכיתים ולתוכניות אולפן, ראיונות, שירים, מאזינים עולים לשידור ומספרים על לבטיהם וייסורי אהבתם לפלונית אלמונית, והייתה תוכנית ציפורי לילה עם גדעון רייכר ועלו בה מאזינים עם הסיפורים הכי הזויים והכי כואבים והכי מרתקים על בגידות ועל אהבות, ואני לא הייתי מפספסת אף תוכנית שכזאת, והנה אני מוצאת את עצמי דבוקה למרקע, ממתינה שהאח הגדול יתחיל וכבר לא זוכרת את ימי הרדיו בכלל


http://www.youtube.com/watch?v=xioICtn1a4I

מכאן שלוחה ברכת החלמה מהירה לאודיה קורן. את אחלה מצחיקה
 

שרוני68

New member
לפי התגובות, מסתבר שהתוכנית הזו היא להיט.

האמת היא, שלמרות שאני לא מקשיבה בכלל לרדיו
בלילה, אני לא יכולה בלעדיו במהלך היום בעבודה,
ובנסיעה הביתה . בבית, אם אין תכנית טלויזה מיוחדת
אנחנו עם גלגל"צ.
 
אז זהו

שבלילה אני כבר לא מקשיבה לרדיו ואני מעדיפה להירדם לאורה הכחלחל והמהבהב של הטלויזיה עם איזה סרט מטופש או כבד, ואילו במשך היום אני על 88 או גלגל"צ תלוי במצב רוחי באותו היום. ואני בטוחה שאני מפסידה שאני לא מאזינה לתוכניות כמו פעם. לא יודעת, פעם התוכניות האלה העשירו אותי מאוד. אולי היום אנחנו גם שקועים עם הפייסבוק ועם פורום כזה או אחר... לא יודעת
 

הדסהש1

New member
אני שומעת את 103 FM גם בלילה

איריס קול.יוסי סאיס ועם לא נרדמת יש שידורים חוזרים
של רפי קרסו .ודידי הררי .נרדמת קמה בין לבין כך כל הלילה.
 
הייי חומד


זהו, אני יודעת שהוא בחו"ל אבל לא ידעתי שהוא משדר משם... אני זוכרת את תור הזהב שלו. אפילו היה לי את הספר שלו על המשדרים האלה ברדיו בבוקר על אהבה, קראו לה 'אהבה יומיומית' והייתי מכורה לתוכנית הזאת. לאט לאט ההתעניינות דעכה ועם הזמן שכחתי ממנו בכלל
 

Anna begins cc

New member
היי יקירה :)

גם אני זוכרת את תקופתו הזוהרת,
אבל זה בעיקר כי אנחנו משפחה וכי היו לילות בתור ילדה קטנה שהייתי מעבירה איתו באולפן
 

קטניפ

New member
התוכנית מצחיקה לאללה

לא אחת אני מוצאת את עצמי בימי חמישי בלילה עובדת עמוק אל תוך הלילה כשהרדיו דלוק ברקע.
התוכמית הזו פשוט מטיסה את הזמן.
 
הייי קטניפ


זאת סיבה טובה לאחל לאודיה החלמה מהירה ושתחזור לרדיו כדי שגם אני אוכל לשמוע

בחיי שלא ידעתי שיש עדיין אנשים שמאזינים לרדיו
 
הצחיקה אותי המילה הזאת


פתיתונים אצלי אוכלים לצהריים

לא סתם. אני מסכימה איתך שקונפטי הרבה יותר מרשים. אבל את המילה סבב היכרתי עוד קודם, אז מה חדש כאן?
 
למעלה