מה עם קצת תמונות?

thegreengo

New member
מאכזב אין תמונות של הרכש החדש שלי

ווספה 200 תרכב תבין... נבלות לא טכנולוגיה...
 

Dr XR

New member
../images/Emo6.gif

וואללה לא ראיתי שבאת עם וספה... בפעם הבאה תקבל בוק עלי...
 

45degrees

New member
לא כולם.... אני עדיין לא מספיק

מהיר
אבל זה עומד להשתנות ממש בקרוב. על הפרק : 1. מערכת בלימה עוד יותר היסטרית ממה שיש היום 2. מיתלי סופרמוטו אמיתיים בשני הכיוונים!!! אבל יש עוד שיפור שאני מחפש בנרות - העניין הזה עם הכדורים מנירוסטה - עוד לא מצאתי....
 

הרושמת

New member
מה אמרתי לך?? עזוב ת'שיפורים

ותגיע למגרש כבר!!! סופ"ש הזה אתה איתנו, תזכור!
 

medwow

New member
דוקטור, צדקת באבחנה...

זוכר ששאלתי אותך בסופ"ש על התגובה של הקרבורטור? אז החזרתי את השנורקל\רסטריקטור לתיבת אוויר וזה עובד בנ"ז. תודה על העצה!
 

45degrees

New member
../images/Emo45.gif ה KTM הגדול אוהב שיש התנגדות

של האויר. אבל - כ-ו-ו-ו-ל-ם מורידים בקופסת האויר את המכסה וכן את השנורקל. המהדרין אף מבטלים את 2 ה"צינורות" בקצה האחורי של התיבה. מה שכן - תריך לתאם את הקרבורטור לזה. MEDWOW - איזה רכיבים מותקנים לך בקרבורטור? מה המספרים של החליל, המחט, הדיזה הראשית? מה שקורה הוא שהמנוע מקבל המון אויר (כי יש פחות התנגדות), התערובת נהיית מאוד עניה, ואז המנוע משתנק. התאמה של ה JETTING של הקרבורטור היא פשוטה וקלה וזולה, והאופנוע של ךינשום הרבה יותר טוב ויפיק יותר כוח.
 

medwow

New member
ובאמת החזרתי את השנורקל והכל הסתדר

לגבי הקרבורטור זה הדלאורטו המקורי. אני לא ביצעתי בו שינויים וככל הנראה גם הבעלים הקודם. בהזדמנות אני אבדוק את המספרים שאמרת ואדווח.
 
למעלה