מה עמדתכם נגד תחנות פירטיות?

מה עמדתכם נגד תחנות פירטיות?

כמו ערוץ 7 שמפריע לשידורי של נתב"ג? . זה יגמר לא יפה לדעתי צריך להוריד אותם מהתדרים של השדה תעופה מה אתם חושבים?
 

הידען

New member
חחחחחחחח../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

ובטח גם קולט במקלט הרדיו את שידורי ערוץ 7 וכל השידורים של הרדיו האזורי וגלגל"צ
 
סליחה טעיתי חחח(טוב שלא הרגתםאותי.9

אני מדבר על תחנת רדיו פירטית שמפריעה לקליטה של אל על
 
אני לא מבין בתחום.

אבל אני יספר לך מה אמר אחד שמבין מספר 1 בתחום וקוראים לו מיקי גורדוס (קשב קול ישראל) והוא אמר שאף תחנה פיראטית לא משבשת את נתב"ג ההיפך הוא הנכון תחנות חוקיות (איזוריות) מערבלות באיזור נתב"ג את השידורים של התחנות הפיראטיות וזה גורם לכל שיבושי נתב"ג. מסקנה- המשטרה צריכה להחרים למר בן בסט את המשדרים ולא לתחנות הפיראטיות.
 

הידען

New member
ידידנו שוטר יקר !

בוא ספר קצת לכל הג'מעה כאן מה ידוע לך על תחנות רדיו פיראטיות ובמיוחד על ערוץ 7 שמשדר בכלל מאונייה בים ובכלל לא מגיע למגדל הפיקוח של נתב"ג .
 

האגס 1

New member
שפיראטי זה לא חוקי

ואין שום הצדקה לנסיונות להסביר לנו למה הן כן צריכות להתקיים, אפילו בלי קשר להפרעות לנתב"ג. בד בבד, צריך לדעת מה בכלל הביא להקמתן (חוץ מהזלזול בחוק במדינה חזקה וריבונית כמו שלנו), ועל איזה חוסר הן באות לכסות. את החוסר הזה צריך למלא באמצעות הרדיו החוקי.
 
מסכים מאה אחוז!

עם כל הכמיהה לתחנות הפיראטיות ולרומנטיות שמאחרי זה מדובר בשוד לא חוקי של תדרים. זה כמובן לא נוגד את הכעס וההתמרמרות הרבה נגד המחוקק והרשויות שלא מתקינים את התקנות הדרושות לפריחה של רדיו חוקי, הן מסחרי והן ציבורי.
 

הידען

New member
לא נכון ! ../images/Emo31.gif

כל השנים המחוקק הישראלי רצה שהתחנות רדיו החוקיות יפעלו רק לפי מה שהוא חשב לכן לא קמה אף תחנה דתית או תחנה שתביע את דעותיו של הימין . ואם אין שום ברירה אז כניראה שצריך לרדת אל המחתרת , כדברי המשורר : שנותנים לך תיקח ! , שמרביצים לך תיברח ! .
 

פּלפּל

New member
הלו? אתה קורא בכלל מה אתה כותב?

"כל השנים המחוקק הישראלי רצה שתחנות הרדיו החוקיות יפעלו רק לפי מה שהוא חשב לכן לא קמה אף תחנה דתית או תחנה שתביע את דעותיו של הימין"? הפתיח נכון. ראה מקרה אורי דן ויתר שידורי האקטואליה של רשות השידור וקול ישראל. אבל ההמשך? הרי חוץ מממשלת רבין כל הממשלות פינקו את ערוץ 7! וממש בזכות אותו מחוקק ערוץ 7 החזיק מעמד משנת 1988 עד לשנה האחרונה. רק ב 1995 (31 ביולי), כשהאונייה עגנה בנמל אשדוד לרגל שיפוצים, החרימו לראשונה פקחי משרד התקשורת את המשדרים, באישורה של שולמית אלוני, בטענה של היעדר רשיון. תוך שבוע הם חזרו לשדר עם משדרים חדשים. וכשהיועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין, החליט להגיש כתבי אישום נגד בכירי הערוץ, תוך שבוע מתחילת המשפט (23 בפברואר 1999) הצליח צבי הנדל להכניס לחוק ההסדרים את ההכשר לערוץ שקבע ש: "מי שקיים או הפעיל במשך 5 שנים רצופות לפני 1 בינואר 1999 תחנה לשידורי רדיו המיועדים בעיקר לציבור בישראלף באופן ששידורים אלה נקלטו במרבית שטחי ישראל, והמשיך לעשות זאת כן גם לאחר 1 בינואר 1999 - יראו אותו כמי שקיבל רישיון וזיכיון". במקרה של ערוץ 7, הם הצליחו לשדר 15 שנה באופן לא חוקי, למרות שחלק מהשידורים היו שידורי הסתה, שידורים לא מאוזנים, שגם הפריעו לנתב"ג ועלו על תדרים שהם משאב של המדינה. 15 שנה של הפקרות. אתה רוצה לרדת למחתרת? תרד ותהיה פושע. רק אל תתלונן כשיתפסו אותך.
 

הידען

New member
בגלל זה ממשלת המערך ירדה מהשילטון !

הריי הם ניסו להראות ש-רק הם יכולים לשדר באופן חוקי אבל לפי הרצונות שלהם , כלומר שזה יפעל לפי הדעות שלהם . כל השדרנים כמעט ברדיו האזורי הם שמאלנים ( עיין ערך : נתן זהבי , שלי יחימוביץ' , כרמלה מנשה , ושאר חבריהם ברשות השידור גם ב-רדיו וגם טלויזיה )
 
אל תסחף...

לא כל השדרנים ברדיו האזורי הם שמאלניים... בכל מקרה, שלי יחימוביץ' משדרת בגלי צה"ל, כרמלה מנשה היא כתבת צבאית בקול-ישראל... מול נתן זהבי ה"שמאלני" לטענתך, אתה יכול למצוא את אראל סגל הימני. ויש את פלאטו שרון הימני מאוד ב- 91FM, בגלי צה"ל יש גם פה-ושם כתבים ושדרנים עם אופי ימני (אורי אורבך, ג'קי לוי, שאול מייזליש ועוד...) וקול ישראל גם מלאה בשדרנים ימניים (אורי דן. אף מילה נוספת.)
 

הידען

New member
טוב אוליי באמת ניסחפתי קצת . אבל...

אבל ..........עדיין רוב שדרני ועובדי התקשורת הם שייכים למערך והשמאל והם גם אלה שהקימו את רשות השידור . לפי מה שידוע לי גם חיים יבין , חיים סוקניק , עמנואל רוזן , אברי גלעד , הם גם כן שמאלנים ! .
 

הידען

New member
נו ?.............הרי זה ברור !

תמיד שהם מראיינים מישהו מהפוליטיקה או שזה קשור לפוליטיקה הם מצדיקים את השמאל ושונאים את החרדים והמיתנחלים .
 
אין ספק - תאוריה חדשה נחשפה בפורום!

המערך הפסידו את השילטון בגלל שרק הם רצו לשדר את מה שהם רצו לשדר. בקרוב הספר!
 
למעלה