מה עמדתכם נגד תחנות פירטיות?

הידען

New member
יש דברים בגו ( בקוף ) ! ../images/Emo94.gif

אבל לפחות הצליחו ליצור קונטרה נגדם .
 

הידען

New member
תודה פלפל ! ../images/Emo13.gif

אני יודע שאני צודק ושהאמת תצא אל האור . כי בסוף לא יעזור לאף אחד שום דבר , כמה שינסו להשתיק וליסגור תחנות רדיו הם בסוף ימצאו את הזמן ואת המקום לשדר . בלי קשר אם זה דתי או חילוני .
 

פּלפּל

New member
על מה? ה../images/Emo45.gif היה לאגס 1

אבל אתה צודק, לא יעזור לאף אחד שום דבר. יש אנשים שבשבילם החוקים הם בגדר המלצה בלבד, ומסיבה זו בדיוק יש לנו משטרה ובתי משפט. תמיד יהיו פושעים ועבריינים ובסופו של דבר כולם ייתפסו. גם אם זה יקח 15 שנה.
 

הידען

New member
נכון אנחנו צודקים !../images/Emo13.gif../images/Emo98.gif../images/Emo45.gif

כי בסוף ישמעו את האמת ואת מה שכולם רוצים לומר והעם היהודי יגיד בסוף את המילה האחרונה ולא הפיתיון והשקרים שמנסים להאכיל את כולם בתקשורת ( סליחה ! צריך לומר : תישקורת = מהמילה " ש.ק.ר." ולא " תקשורת - שאמורה לקשר את העם )
 

avrir1

New member
אני מסתפק בשידורים שקיימים

אני מסתפק בשידורים ובתחנות שקיימים מה גם שכל הפיראטיים בד"כ לא מקצועיים, והשידורים נשמעים כמו רדיו "קול איראן" או משהו כזה, (אינני מתכוון לערוץ 7 לשעבר, אלא לכל התחנות המחפירות של שס)
 

הידען

New member
אתה בטח מיתכוון ל-.................

רדיו קול המזרח או אוליי רדיו אין עוד מלבדו . ורק שתידע שכמעט כל התחנות משדרות מ-ירושלים . מעניין לאן נעלמו כל התחנות הפיראטיות החילוניות כמו : רדיו חוף , רדיו גל , רדיו מיקס , רדיו קול המרכז , רדיו חופית , רדיו סטאר , רדיו הגל הירוק , רדיו לייט , רדיו סטייל , לפי מה שידוע לי , רדיו מיקס היה רדיו של פרסים ששידר מחולון .
 

פּלפּל

New member
מעניין לאן נעלמו?

התשובה בגוף השאלה, לא? אלה חילוניות (ז"א, החוק תקף לגביהן) ואלה של ש"ס.
 

הידען

New member
אז בוא ואגיד לך סאנשיין ../images/Emo98.gif

חלקם באמת נעלם אבל יש כאלה שפועלות באופן מחתרתי , בכל מקרה התחנות החרדיות לא מפחדות מהמשטרה ומשר התקשורת ותמיד יכולות לקנות משדר חדש מכסף של תרומות של אנשים שרוצים להשמיע את הדעות שלהם על התקשורת ועל המדינה בכלל . חוץ מזה - יש בארץ מעל 200 תחנות רדיו לא חוקיות וחלקם של חובבים גם . והמשטרה מנסה להילחם נגדם בחוסר אונים ובצדק כי אין להם אף קול על הסקאלה שיכול לשמוע אותם .
 

הידען

New member
מי אמר שצריך פירסומות מעצבנות !....

לפחות בתחנות רדיו חקיות חילוניות תמיד הם עושים את הטריק הזה שמישהו מיתקשר כדיי להגיד משהו אז הם פתאום אומרים :" ונעבור לפירסומות " כדיי להשתיק אותו . ברדיו פיראטי חילוני או חרדי זה לא היה קורה כי זה יותר מדבר אל העם ונותן יותר זכות דיבור . אני לדוגמא עליתי לפניי כמה חודשים לשידור ברדיו 2000 והשדרן בכבודו ובעצמו הרים את השפורפרת של הטלפון שאני היתקשרתי לאולפן ושאל אם אני מעוניין לעלות איתו לשידור ( דבר כזה בחיים לא היה קורה בתחנה חוקית !
)
 

avrir1

New member
ברור

מי יפרסם בתחנות שרמתן היא כשל גן ילדים ופחות בעע גם אני לא חובב פרסומות יותר מידי, אבל בזכותן יש לתחנות המסחריות את היכולת לשדר לך שידורים איכותיים ושדרנים מעולים
 

הידען

New member
נכון מאוד ! ../images/Emo36.gif../images/Emo26.gifאתה צודק !

הרדיו האזורי משדר כל מיני פירסומות מפגרות של ילדים בפעוטון . ובנוסף לזה גם התוכניות שלהם הם תוכניות מפגרות שבכלל אין להם כמעט רייטינג של האזנה . אפילו ל-רשת ב' יש כבר יותר תוכניות מעניינות עם כל הגועל של הרדיו הציבורי וגם הטלויזיה הציבורית . אבל עד עכשיו אני יודע ש-לא קם תחליף יותר טוב מהרדיו הפיראטי כי רק הוא באמת משקף ומראה וגם נותן את מה שהאנשים באמת רוצים .
 
למעלה