מה קורה...אין פוסט מורטם של השלב?

aFish

New member
מה קורה...אין פוסט מורטם של השלב?

ראיתי את ההקלטה ובאתי לקרוא קצת דברים. נאדה. הוזהובד ניצח בסדר....אבל מה לעזא**ל עבר שם על בטיני....
מישהו יכול להסביר למה עצר פתאום והתחיל בשיחה נעימה עם הצמוד אליו...?
לא ממש הצלחתי לקלוט את הסברי היורוספורט.
 
עלית על זה אריה....

איפשהו שם נמצא הסיפור הגדול של הקטע הזה. בטיני כבר פרץ, זו עלייה קלאסית בשבילו, הוא ניצח מספיק פעמים קטעים כאלו. ופתאום הוא מסתכל אחורה רואה את מקיואן, וטראח הוא נעצר. נחכה לתקציר ב-23:00 כדי להבין מה היה שם.
 

wheel

New member
הוא לא רצה לתת לו לשבת עליו

כי בכח מתפרץ, מקיואן ינצח אותו
 
זה בטיני זה לא סתם רוכב...

בק"מ וחצי האחרונים בעלייה מתונה מול מקיואן, מקיואן לא אמור להחזיק מעמד. הוא גם עצר בכעס בפתאומיות וסימן משהו, יש שם עוד משהו לפי דעתי. ליורוספורט יש צוות בקוויק סטפ אז אני מאמין שנקבל תשובה הלילה או מחר.
 
שניהם נעצרו

נשארו להם עוד איזה 600 מ'. בטיני ראה שמקיואן יושב לו על הגלגל ואמר לעצמו: אם אני ממשיך ככה, 100 מ' לפני הסוף מקיואן יעקוף אותי והלך לי הנצחון. ואז בטיני האט ונתן למקיואן לעבור אותו. מקיואן אמר לעצמו: אם אני מוביל עכשיו את בטיני הוא יעשה לי את אותו תרגיל שהתכוונתי לעשות לו, באתי לפה בשביל לנצח קטעים ולא בשביל 30 נק' לחולצה הירוקה, ואז גם מקיואן האט וחיכה לדבוקה שתשיג אותם וניסה לתת ספרינט יחד עם כולם. הכי מסכן היה קים קירכן שהיה בטוח שהנצחון כבר שלו. היה סיום דומה לפני כמה שנים בספרינט בעלייה כשפדרו הוריו (היום רוכב בקוויקסטפ ואולי גם אז) ברח לדבוקה במאות המטרים האחרונים. אבל הוא נגמר לפני קו הסיום וברד מקגי עבר אותו ממש על קו הסיום. בטיני נראה לי קצת חלש. גם בבריחה אתמול לא היה לו כח להשאר עם 3 הראשונים וגם היום הוא לא הצליח לברוח ממקיואן. כנראה שמקיואן צפה את הפריצה של בטיני ונצמד לו לגלגל מראש. אבל זה בסדר מבחינת בטיני, לדעתי, אם הוא רוצה להיות בשיא כושרו באוגוסט בשביל האולימפיאדה ובשביל המשך מירוצי הגביע העולמי אז הוא לא יכול להיות כבר עכשיו בשיא.
 
לגבי אתונה אני התחלתי לפנטז...

קרב חדש. 3 הילדים ראש בראש. קונאגו עם האזורי, ולוורדה בספרד ובונן בבלגיה. ברור לי שבגלל שהם צעירים הם לא יגיעו כמובילים. אבל גם קונאגו וגם ולוורדה הם מספיק חוצפנים, כדי לא לעשות מה שאומרים להם. אז אולי נראה אותם נאבקים אחד בשני כבר באוגוסט.
 

Mont Ventoux

New member
אולימפיאדה - הספרדים

אולי תשמח לדעת שגם ואלוורדה וגם אסטרלואה נכנסו בנתיים לנבחרת הספרדית לאתונה, יחד עם איוון גטירז המרשים מהבלאריים ואוסקר פריירה (הנוסע המתמיד) מראבובנק. ישנו מקום נוסף שלגביו יוחלט אחרי ה-ITT ה"מישורי" בטור - דהיינו רוכב שיוכל גם ל-ITT באתונה.
 
אני לא מבין את זה

לאולימפיאדה שולחים רק כוכבים? אין שם פועלים? מי בדיוק יעבוד שם בשביל מי?
 

Mont Ventoux

New member
יותר מובן כשחושבים על האליפות שהיתה

בהמילטון. פריירה שובץ כמוביל הנבחרת. לקראת הסוף אסטרלואה מגיע אליו, שואל אותו "מה העניינים?" פריירה עונה "לא משהו, לך על זה!" בסוף אסטרלואה לוקח את הקשת והילד לוקח את הפודיום הנמוך. אז אולי אצל הספרדים זה עובד.
 
אלוף ספרד, פרנסיסקו מנשבו...

לא הוזמן לסגל הספרדי לאתונה? בהמילטון הוא הגיע על תקן פועל, אבל באליפות העולם יש תשעה בנבחרת ובאולימפיאדה רק חמישה.
 
באליפות העולם יש 12 רוכבים

למדינות החזקות כמו ספרד ואיטליה. לדעתי, הלגמרי לא מקצועית, במסלול שטוח, או גבעי נמוך, יש חשיבות גדולה יותר לפועלים. אם פטאקי נלקח בחשבון לאתונה, אז כנראה הרים גבוהים אין שם. הספרדים צריכים ללכת על רוכב כמו נוזאל. גם פועל שחור בעברו, גם שען טוב וגם יכול להיות בכושר לא רע אם הוא מתכונן לוואלטה. אז מה? זה שהוא לא רוכב בטור זה פוסל אותו?
 

Mont Ventoux

New member
מנסבו הוא לא בדיוק אלוף בספרינטים

וצריך לקחת בחשבון ששניים מתוך החמישה צריכים להיות גם שענים טובים. יש להניח שהשענים יתפקדו כפועלים במרוץ הכביש, מה שככל הנראה ישאיר את ספרדי הפודיום מהמילטון + פריירה כאופציות לניצחון. העניין הוא שבאתונה, בניגוד למקרה באליפות העולם, המרוץ נגד השעון בא אחרי מרוץ הכביש.
 
דווקא המסלול אמור להיות ממש...

לא שטוח. עדיין לא מצאתי פרופיל נורמאלי שאפשר להבין ממנו איך יראה המסלול. אבל מייקל רוג'רס אמר בראיון, שהוא מאוד אוהב את המסלול בגלל שהוא מאוד לא שטוח, ובמסלול כזה יש לו יתרון על שענים אחרים. טוב בסופו של דבר היוונים יחליטו לחשוף ולהראות לנו את הפרופיל של המרוץ האולימפי. ואם המסלול באמת לא שטוח, אז אולי יש מקום למנשבו.
 
גם פטאקי יראה את אתונה בטלויזיה

התברר ששבר צלע בנפילה שלו בטור. מושבת לחודש.
 

Mont Ventoux

New member
המסלולים באתונה

גם אני טרם מצאתי פרופיל. אבל הבנתי שמדובר בשני מסלולים נפרדים - כל מירוץ והמסלול שלו. ה-ITT הוא ככל הנראה באיזור יותר פרברי של אתונה, בעוד שמרוץ הכביש הוא במרכז אתונה באזור העיר העתיקה. את איזורי התחרות ניתן לראות במפה סכמטית זו (צריך לעמוד על האייקון של האופניים בשביל לקבל הבלטה): http://www.athens2004.com/athens2004/page/venues?lang=en&cid=fa1a470429149f00VgnVCMServer28130b0aRCRD לגבי פרופיל מרוץ הכביש - כמו שאודי אמר, אם פטאקי חישב לרכב את זה, אז כנראה שזה לא בדיוק LBL. בקיצור לא עולים על האקרופוליס 20 פעם, אלא מקיפים אותו. זה כמובן לא הופך את זה למסלול נוסח זולדר. אבל גם שנה שעברה היו הרבה דיבורים על המסלול ה'גבעי' בהמילטון ובסוף מה יצא מזה... אז מצאתי רק את המפה הדי גרועה הזאת (בטח יש לך אותה) - האליפסה הקטנה שבתחתית האזור המוקף היא מרום האקרופוליס, ובצד ימין-עליון-יותר של המסלול (האיזור המעוגל שם) זו הקפה של גבעה נוספת (ליקביטוס) : http://www.olympic.ru/ru/athens2004/olymp_objects.asp?obj=n32 ופה יש כמה תמונות מבדיקת המסלול שנה שעברה (שים לב לעלאק פאבה בסגנון יווני שיש באחת התמונות. אגב, היו דיבורים על איזה טיילת שבנו שם באיזור שתהווה גם חלק ממסלול המרוץ.) : מקיפים את האקרופוליס
 

טיראן מ

New member
לפי מיטב הבנתי, די קלעת ...

בטיני רצה לקחת את השלב, הוא פרץ, הסתכל אחורה ומן הסתם ציפה למצוא מטפס שנצמד אליו אבל ... מקיואן דבוק לו לגלגל. חישוב מהיר של בטיני, 200 מטר לקו מקיואן מראה לו עשן .... אז למה להתאמץ ? מצד שני, מקיואן, בונה על בטיני שימשוך אותו על לספרינט אבל ברגע שבטיני מאט כבר אין לו מה לחפש... שניהם מחליפים מילה, מחליטים להשאיר את השלב ל"ילדים" וממשיכים באיזי עד לסיום. במבט ראשון זה באמת היה מוזר. יש למישהו הסבר חלופי ?
 

eliavt

New member
בתקציר אתמול ביורוספורט

בטיני התיחס לארוע. הוא אמר שהוא ציפה שרובי יעבוד יחד איתו ויעזור בבריחה ואפילו סימן לו לעבור אותו אבל רובי אמר לו (האמת שזה היה ממש קטע גדול - 500 מטר לסוף, עליה - והשניים מנהלים שיחת חולין
) שהניצחון בקטע פחות חשוב הוא רק רוצה לצבור נקודות בקרב על הירוקה - וממש ראו איך בטיני מתעצבן עליו ומוריד הילוך.
 
בצפיה חוזרת בתקציר בלילה

נראה לי שהשניים גם הבינו שיהיה להם קשה להחזיק מעמד עד הסוף, כי נשארו כמה מאות מטרים והפער שלהם לא היה גדול. אתר cycling4all מפרסם היום שמתוך 188 רוכבים שהתחילו את הטור 102 כבר טעמו את טעם האספלט.
 
למעלה