מה קורה...אין פוסט מורטם של השלב?

Mont Ventoux

New member
הבדלים של יכולות ומטרות

נראה לי כך: בטיני - לא ספרינטר טהור אבל הרגליים שלו יודעות לקחת עליה. אם הקו היה במרחק קצר יותר והוא היה "מסיע" את מקיואן למעלה, מקיואן היה קורע אותו על הקו ואז בטיני היה מבטיח לעצמו כשלון במטרה; ניצחון אופורטוניסטי של קטע. אבל גם לבטיני יש גבול. הסיכוי היחיד - שת"פ - דהיינו גם לעייף קצת את המנוע של מקיואן. מקיואן - נמצא בתחרות על הירוקה. אם הוא מקבל טרמפ למעלה, בסדר - סיכון סביר. אבל אם הוא נדרש להסיע יש סכנה שישרפו לו המנועים הרבה לפני הקו (הוא כבר במאמץ גבוה להשאר במושב מאחורי הנהג) ואז הוא יצא קרח משני הצדדים, כלומר, גם לא ינצח וגם לא יקבל נקודות. מכיוון שיותר חשוב לו להשאר בתחרות על הירוקה הוא העדיף לחכות לחבורה ולהבטיח לעצמו לפחות כמה נקודות. זה רק מראה את הרצינות והפקחות שבה הבנדיט הזה פועל למען השגת מטרותיו.
 
מי שזוכר בג'ירו האחרון

היה קטע שמקיואן גילה מוקדם בספרינט שהוא בראש הטור. זה לא התאים לו אז הוא חיכה קצת ואז התיישב על איזה גלגל וניצח.
 

Mont Ventoux

New member
כן, וזה עוד בספרינט שנחשב

בקטגוריה של מישורי. על אחת כמה וכמה אם מדברים על ספרינט בעליה ממושכת. אבל אפשר גם לומר שלבטיני פשוט לא היה מזל. כי הוא לא הצליח למשוך אחריו רוכב שאינו בקטיגוריה של ספרינטר טהור. וספרינטרים הם הרי רוכבים שמתמחים בלשבת על הגלגל הנכון עד שמגיע המאני טיים.
 
בטיני לא רוצה למשוך את המתחרה של...

חברו לקבוצה, תום בונן. בונן מאיץ ומקיאוון מאיץ. ההפרש בניהם לפני קו הסיום היה 42 נקודות. ניצחון של מקיאוון היה מעניק לו את מלוא הנקודות של החולצה הירוקה. גם כך הגדיל מקיאוון את הפער מבונן ל- 49 נקודות. לא חושב שהיה שם יותר מזה.
 
למעלה