מה קורה?

missB

New member
בתחום שלי זה קורה הרבה

כנראה שהתחום מלא בחובבנים או בסתם אנשים שלא מעריכים את זמנו של האחר. כבר קרו לי מקרים שהגעתי לפגישה והאדם לא היה או שנדרשתי לחכות זמן ארוך במיוחד. כדי לצמצם נזקים אני עושה כמה דברים- - מתקשרת יום קודם או אפילו בבוקר אותו יום, לוודא שזוכרים את קיומה של הפגישה. - נמנעת מלקבוע פגישות בימי ראשון בבוקר כי בין התזכורת ביום חמישי ועד הפגישה יש יותר מדי זמן שמאפשר לאנשים 'לשכוח' שוב. אבל אם למרות אמצעי הזהירות מתבטלת לי פגישה, זה די מרגיז אותי. בעיני זה זלזול בוטה בזמני. אבל מה אפשר לעשות כשענף שלם עובד ככה ואף אחד לא חושב שיש משהו דפוק בזה?
 

ariel10

New member
ביטול פגישות למתכנת

שלום רב א חבל על העצבים והאנרגיות השליליות קורא מביטול פגישות. אני עובד כמתכנת וקובע פגישות עם מנכלים מנהלים וגם עם מזכירות ולפחות פעם בבוע מבטלים לי פגישה או שהפגישה נראית כמו תור ל קופת חולים שהצד השני מדבר בפלאפון או עונה לשיחות רגילות או אי מיילים וכל שאר מרעין בישין. לרוב בנושא ביטול הפגישה אני יכול להבין את הצד השני שפתאום נכנס משהוא יותר דחוף אבל אני מחלק את זה לשניים לפני שהעבודה שלי ולאחריה. לפני שהיא שלי אז אין מה לעשות וצריך ליות עם הקיים וללכת לבית קפה לשתות מהוא . לאחר שכבר הלקוח מעוניין בי אני לרוב מצליח להכתיב את צורת הפגישה שבה אין טלפונים ואין שום דבר חוץ מהפגישה נטו כי רק בצורה כזו אני יכול להעביר את החומר שרציתי. ואולי לא תאמינו אבל הלקוחות לאחר הפעם הראשונה שאני עושה להם את זה אוהבים את זה כי אז בפחות זמן הם קולטים הרבה יותר חומר ומצליחים להיות מרוכזים בדבר אחד. אבל גם לפעמים החוכמה להחליט באיזה שעה תהיה הפגישה לדוגמה שעות הבוקר קשה מאוד לתפוס אדם שיהיה מרוכז כי יש לו או דברים על הראש . רצוי בצהורים לאחר האוכל אז זה הזמן שהכי טוב למכור לאנשים זו דעתי
 
מסכימה, גם אני חושבת שיותר קל

לסגור עיסקה על בטן מלאה. לא הבנתי מה הלקוחות אוהבים שאתה עושה אריאל? אתה מוכן להסביר?
 

ariel10

New member
צורת הפגישה

למען ההסבר המלא הלקוחות לאחר ניסיון בפגישה שבה הם מנותקים לגמרי מהעולם החיצון ויושבים מרוכזים בחומר הם מבינים שזו הדרך הטובה היעילה והמהירה בשבילם לקבל את המוצר בצורה שהם רצו כי הם יכולים לתת לו את כל הזמן והמחשבה ללא הפרעות חיצוניות. לפעמים יש לי הרהורי כפירה האם הקידמה זה דבר טוב או רע כי מצד אחד בגלל הקידמה אני עובד מהבית דרך דואר אלקטרוני. ומצד שני שאני מדבר עם לקוח והנייד גם מצלצל או שיש ממתינה או שמגיעה 2 הודעות מייל במקביל אני פתאום במקום לתת ללקוח את כל היחס המגיע יליו מנסה לרצות את כל הלקוחות במקביל וזה רע.
 
ווואווו, כשקראתי את זה...

"בפגישה שבה הם מנותקים לגמרי מהעולם החיצון ויושבים מרוכזים בחומר הם מבינים שזו הדרך הטובה היעילה והמהירה בשבילם לקבל את המוצר בצורה ..." מיד חשבתי שאני רוצה להיות בפגישה כזאת. איך אתה יוצר סביבה מנותקת מהעולם החיצון? קידמה היא דבר נהדר, פנטסטי, מצוין חשוב... וגם לא! אני חושבת שהדבר הכי חשוב שהפסדנו לטובת הקידמה זה המבט בעיניים... חבל... כשאני בוחרת ועונה ללקוח נוסף באמצע פגישה עם לקוח אחר... לא חושבת שזה רע. אם הייתי חושבת שזה רע, לא הייתי עונה מראש.
 
למעלה