מה הופך, סליחה.
S Stickshaker New member 9/3/05 #27 הוא אכן התכוון ל-V1 . מהירות החלטה האם לבלום את המטוס או להמשיך המראה. היות שהיה אחרי V1 הרי שחייב בהמשך המראה. V2 - מוגדר כמצב שהמטוס באויר, 35 רגל מעל קצה מסלול.
הוא אכן התכוון ל-V1 . מהירות החלטה האם לבלום את המטוס או להמשיך המראה. היות שהיה אחרי V1 הרי שחייב בהמשך המראה. V2 - מוגדר כמצב שהמטוס באויר, 35 רגל מעל קצה מסלול.
S Stickshaker New member 9/3/05 #29 ואתה יודע זאת כי : א.היית בקוקפיט ? ב.שמעת את הטייס מדווח ? ג.קראת את ה-Incident Report ? ד.ראית את הציפור פוגעת במטוס בדיוק ב-Rotate ? ה.כל תשובה אחרת, מהימנה ?
ואתה יודע זאת כי : א.היית בקוקפיט ? ב.שמעת את הטייס מדווח ? ג.קראת את ה-Incident Report ? ד.ראית את הציפור פוגעת במטוס בדיוק ב-Rotate ? ה.כל תשובה אחרת, מהימנה ?
נ נועם04 New member 10/3/05 #30 כי א. לא הייתי בקוקפיט אבל דיברתי עם הטייס לאחר הנחיתה ב. קראתי את התקלה אותה פתח הטייס לאחר נחיתה ג. עבדתי על המטוס בנ"ל לאחר התקרית והורדתי את נתוני הקופסא השחורה מספק ?
כי א. לא הייתי בקוקפיט אבל דיברתי עם הטייס לאחר הנחיתה ב. קראתי את התקלה אותה פתח הטייס לאחר נחיתה ג. עבדתי על המטוס בנ"ל לאחר התקרית והורדתי את נתוני הקופסא השחורה מספק ?
ד דור ארליך New member 10/3/05 #31 אז אולי אתה יודע (או מישהו אחר) מה הרישום של ה-767 שנחת חירום ומה הייתה הסיבה אצלו ? תודה!
נ נועם04 New member 10/3/05 #32 לא אני לא יודע על 767 שנחת חירום באותו יום (לפחות לא של אלעל) , הדבר הקרוב שהיה באותו יום זה ש 767 חזר לשרוול לפני המראה עקב תקלה
לא אני לא יודע על 767 שנחת חירום באותו יום (לפחות לא של אלעל) , הדבר הקרוב שהיה באותו יום זה ש 767 חזר לשרוול לפני המראה עקב תקלה
ד דור ארליך New member 10/3/05 #33 וואלה ? אשמח לדעת איזה ולמה בכל זאת ותודה על המידע, נחמד להיות מעודכן