מה רציתם לדעת עלי והתביישתם לשאול?

מה רציתם לדעת עלי והתביישתם לשאול?

הרעיון לצאת לאויר העולם ולהיוולד,איננו מקורי שלי.אליבא דאמת הורי הם אלה שהגו,יזמו,הרו והוציאוני אל הפועל.כי על כן ,לאחר מלחמות ולפני אלה חדשות ,נמנו וגמרו כי הגיעה העת ליסד אותי,דור המשך לבוני המולדת.ובכן מן החזון למעשה! קמו ונקטו בכל הצעדים הנדרשים וביצעו כל הפעולות הנחוצות להגשמת רעיונם,על מנת שיקרום עור וגידים,בשר ועצמות ויהיה אני.. עד כאן הם,ומכאן ואילך אנוכי!!כי אנוכי הוא זה שנולדי,ומרצוני החופשי.אני הוא זה שקבעתי את העובדה הנחרצת: ה נ נ י !! ומאז שנולדתי אני חי וקיים ,מרצוני החופשי,ללא לחץ וכפייה ובהסכמה גמורה עם עצמי...נכון לעכשיו. טוב, זה בטח עדיין לא מספק אתכם ובוודאי תבקשו שאתערטל כאן קומפלט...אז מי שתרצה להפשיטני תצטרך להתאמץ קצת יותר, אך בכל מקרה אחשוף כמה פרטים אישיים. אני חיפאי נשוי בן 45, הנדסאי בנין מוסמך, עצמאי בענף הבנייה עם נסיון לא מועט בתחומים הבינ-אישיים כגרוש לשעבר וכשובב לא קטן כיום. בתחום הכתיבה הייתי שקוע דווקא בימי בחרותי-הייתי כתב צעיר בשבועוני ילדים ונוער עד הגיוס לצבא. לפני 7 חודשים הגעתי ל`תפוז` והמוזה השתלטה עלי בעוצמה ובקצב שכלל לא ידעתי כי טמונה בי.יצירותי בשיר ובפרוזה מקשטים פורומי חברה וסגנון חיים באתר ,תפוז`ואני מקווה שתעוררו את יצרי לכתיבה ,עוד ועוד.
 

ketty

New member
נעים מאוד...

קראתי אותך לא פעם וגם לא פעמים בפורומים אחרים...ומאוד התרשמתי.. אין לי את הכישרון שלך לא דוברת עיברית מלידה..ומצנצלת מראש על השפה לא כל כך רהוטה.. אז...גם תסלחו לי על השגיאות שמשתוללות מדי פעם. לא קל להתפשט ככה...אפילו באנונימיות.. אני מהמרכז...אישה עובדת ואמא לשלושה לא הכי טובה שיש...ואני מקווה לא הכי גרועה.. מלאה בתיסכולים מנסה ללא הצלחה רבה להיגמל מצ`טים כמו מעישון...וגם מסקס מחוץ ל... אני לא ממש נשואה ,אני ידועה בציבור...אבל סתם לא מחפשת תירוצים או הצדקה לבגידות. חלמתי שנים איך להגיע לזה..והנה זה בא יחד מגלישה לגלישה... זה מרגיע זה מהנה...זה נותן לי ביטחון של אשה נחשקת ואולי משכיח לי את הגיל את הקמטים ואת הורידים... מהעבודה לבית...ומהבית לעבודה...כמה שטוב שיש מישהו אחר לחשוב עליו...מישהו סודי שהוא רק שלי(לא בידיוק כי הוא גם שלה) אבל אני לא מקנאה!!! רק מאחלת לכולם סקס נעים...ולילה טוב..........
 
לא בדיוק מהבית לעבודה...... :cool:

כנראה כמו אצל מרביתנו....מקצצים משעות העבודה או שממציאים שעות נוספות, או שפתאם יש כאילו ללכת לתת הצעת מחיר, ועוד כל מיני תירוצים. אז הנה נושא ראשון שכדאי שיעלה לדיון, ואת קטי, עזרת לי בלהעלותו. תרשי לי לפתוח שרשור שבו כל אחד יסכם את התירוצים והסיפורים שהוא מוכר לבן הזוג. במחילה ממך אעלה זאת בהודעה ראשית. תודה.
 
למעלה