מה תינוק בן 3 שבועות רואה ?

tamshl

New member
מה תינוק בן 3 שבועות רואה ?

מה טווח הראייה שלו ? האם זה רק צבעים ? או פרצופים ?
 

tamshl

New member
ועוד שאלה ? איך מרגילים למוצץ ?

תינוק בן 3 שבועות .
 
לגבי מוצץ - להציע כל הזמן

השאלה שלי האם את מניקה? בכל מקרה יש תינוקות שלוקחים מוצץ מיד ואחרים מסרבים בכל תוקף. מה הוא רואה? לא ממש יודעת להגיד, אבל נדמה לי שהוא עדיין רואה מטושטש אבל מזהה פרצופים מוכרים.
 

shalhevet2

New member
נצל"ש תינוקת בת חודש

נועם בת חודש ובשעות הערות שלה מוכנה להיות רק על הידיים או במנשא (היינו הך לא?). היא די כבדה (כבר מעל 4 ק"ג) והידיים והגב שלי זועקים. על הבטן היא מוכנה להיות או עלי (בטן לבטן כמו שיעצתם לי כאן) או ערומה לגמרי-בד"כ אחרי אמבטיה בזמן עיסוי היא נשארת כמעט 10 דקות על הבטן ומרימה ראש יפה מאוד. והשאלות: 1. האם אוניברסיטה כבר מתאימה לה?-משטח עם קשתות ופעלולונים תלויים. 2. האם אפשר לשים אותה בטרמפולינה? (לפחות במקום שתבכה בעגלה כשאני חייבת לעשות משהו בבית או אפילו לרוץ לשרותים...) יש עצות דרך אגב לגבי הבכי ההיסטרי הזה כשהיא לא על הידיים והרגעות תוך שניה כשהיא כן? (כלומר לא מציק לה כלום). תודה
 
אוניברסיטה -אפשר, זה בטח לא מזיק...

טרמפולינה - בהחלט אפשר רק לקשור אותה. לגבי הבכי - תינוק מביע הכל דרך בכי. לדעתי הריחוק ממך מפריע לה-זה מה ש*מציק* לה. היא פצפונה וזקוקה לקרבה (רק לא מזמן היתה בתוכך 24 שעות). נכון שזה קשה, אבל הרבה תינוקות הם כאלה. המדדים שלנו למה מפריע לתינוקות הם לאו דווקא נכונים. לדעתינו אם חם לה היא שבעה ונקיה אז אין סיבה לבכות, אבל הרבה דברים יכולים להפריע, ואין כל ספק שקרבת הורה בכלל ואם בפרט מרגיעה אותם. יכול להיות שרעשים / אורות / טלוויזיה או גירויים חזקים אחרים ממש מציקים לה ולך אין מושג שזה כך. הפתרון האישי שלי הוא לקשור למנשא גם בבית, כך לפחות שתי הידיים חופשיות.
 
התינוק בגיל זה מתמקד

עם המבט לשניות בודדות למרחק של 20-25 ס"מ, ומסתכל בעיקר על פנים, לקראת גיל 12 שבועות מעדיף צורות עם ניגודיות של שחור-לבן ומבחין בצבעים עזים.
 
תינוק נולד רואה הכל,רק טווח המיקוד

משתנה. המיקוד מצומצם בהתחלה (בסביבות 20-30 ס"מ-המרחק בין פני התינוק לפני האם בהנקה) ולאט לאט גדל. הוא נוטה יותר להמשך לקווי מתאר בין שני צבעים עזים, ואוהב מאד פרצופים.
 
למעלה