מוהל רבני או רופא?

מוהל רבני או רופא?

אני עומדת ללדת ומאד מתלבטת בין מוהל רבני למוהל רופא. הייתי לפני שבוע אצל רופא העיניים שלי והוא אמר לי שהוא קבל תעודת מוהל ממרכז דניאל בתל אביב על ידי הרב מזור. זו ברית חדשנית ונטולת כאב אך גם חשוב לי הצד המסורתי. מה אתה אומר?
 
מוהל רבני או רופא ?

שלום לך יקירה,
לדעתי, את מערבת מין בשאינו מינו. דעתי האישית היא שמוהל אמור למול ולא רופא. מדוע ? כי הוא עשה בחייו אלפי מילות והוא עובד בפרקטיקה הנכונה.
אסביר את גברי ואשתדל לעשות זו בקצרה. נניח שאת צריכה לעשות בדיקת דם.. ונני שאת מאד מפוחדת.. עצם הכניסה לחדר האחות, הריח, האוירה, בגדי האחות גורמים לך לתחושת עילפון.. ואז יבוא מאן דהוא וילחש על אוזנך שבאופן מיוחד וחד פעמי, ירד מלשכתו מנהל בית החולים, הפרופסור הגדול, הוא יהיה זה שיקח דם ממך.. האם יהיה זה נכון ? לא. פחות כואב ? גם לא. יותר ארוך וכואב ? כן. מדוע ? כי הפרופ' לא עוסק בזה ולא אמור לעסוק בפעלה כה פשוטה.
כעת הביטי, הלך אדםולמד שבע שנים ונהיה רופא.. אח"כ עשה עוד שבע שנים בו התמחה בתחומו המיוחד.. לאחר מכן למד והשתלם עוד שבע שנים על מנת לקבל תואר של "מומחה ברפואת עיניים".. מה הקשר בינו לבין ברית מילה ? ברור לך ש"הקשר" נוצר במוחך שלך וכל זאת על מנת לתת לך תחושת רוגע.. אין לכך שום הצדקה.
איני אומר שאין רופאים מוהלים טובים. ישנו בבני ברק את המוהל הדגול, ענק הענקים, מורי ורבי הרב ד"ר פ. גונן שליט"א שהוא גם כירורג וגם מוהל. כל זאת דווקא משום שלמד אצל המוהל הוותיק הרב שלמה מילר זצ"ל והוא עובד בשיטה משולבת שאותה למד גם אותי בשעתו.
לסיכום: לא התואר עושה את הפעולה כי אם הפרקטיקה. את יכולה לשלוח לנו לכאן סרטון או קישור לאתר של רופא העיניים המוהל או אז נחליט יחדיו לאיזו קטגוריה לשבץ אותו.
מתי את שולחת את הסרטון או הקישור ? אני לרשותך
 
למעלה