מווספה ועד להארלי

101

New member
ביטוחי-אופנועים

שמחתי לראות כי קיים פורום כזה, איחולינו כולנו. אז מלבד הלחיצה על הגז,מה קורה עם החברות ביטוח ,גזלני הכסף הארורים? מאיפה תחסכו לביטוח? לא תחליפו צמיגים ותיסעו עד לחוטים,ברקסים עד למתכת,קסדות עם משקפים סרוטים ומודבקים,שלא לדבר על לבוש הגנה . כל הדברים הללו יחסרו לרובכם במידה זאת או אחרת. הריי אתם תרכבו אף עם תצטרכו לשכפל מיספרים לאופנועים כדי לקנות ביטוח בחצי מחיר או שליש.הרי אתם תרכבו אולי לא מוגנים אבל תרכבו. אולי לא בצורה חוקית אבל תרכבו. כופפו את המספר,כסו בנינגות,ותנו בגז מוגנים מאובזרים וצמיגים טובים לאשכבות. אני מקווה שאתה, כן אתה, אתה הנבלה שהשפעת על יקור הביטוחים, תבין את ההשלכות על נשמתנו. אותי ושכמותי לא תוריד מהכביש...!!!!!!! שתיתקע בפקקים ויתקלקל לך המזגן והדיסק תזיע ותדע:בגללך!!! אנחנו נחלוף בין במכוניות נבריז לכל הניידות וניסע... כן כן אתה...קנאי רוכב רכב אוכל כביש...אנחנו נישבור לך את הראי:)
 

evan

New member
אני מזדהה ..

מה שעשו לנו עם הביטוח זה פשע . פשע . פשע. אין לזה מילה אחרת. מה שלא פחות מעצבן זה השתיקה של כולם. מאיפה אני יקריץ 3000 וזה עוד במקרה הטוב. זה לא ייאמן כאילו מישהו הכריז מלחמה .
 

101

New member
הלוואי עלי 3000

אתה רק 3000 אני 3600 לחובה אין מה לדבר על צד שלישי שם השיקול הוא עם קרה ואני חיי אז מרימים את האופנוע ומבריזים מהר
 

stilgur

New member
תראה ........

אתה צודק לחלוטין, עשיתי ביטוח חובה לפני יומיים עלה לי 3400 ש``ח טבין ותקילין, על הפנים. נורא, אין מה להגיד שישרפו ללא ספק. אבל ...... מכאן ועד לסע ללא ביטוח (אם הבנתי נכון אתה מרמז על זה), תראה זה כבר לא ממש חכם למען האמת, אני לא אומר חלילה לוותר על ציוד בטיחות כזה או אחר ונכלל בזה גם צמיגים וכו` אבל חלילה תהיה תאונה אתה לא מכוסה, הוצאות כספיות אדירות ובלאגן מהתחת, אז באמת צריך למחות ולהתנגד אבל לא להזניח את עצמנו. כל עניין ההתייקרות הרי קרה משום שחברות הביטוח החליטו שאופנוענים הם לא רווחיים הם משלמים X ו``מרוויחים`` בתביעות ביטוח 2X אז.... הם החליטו להעביר הכל לפול שאמר... `` אין בעיה ביטוח עלינו אבל תוסיפו 25%``. אז אמנם נסחפתי קצת בתגובתי וכל מה שרציתי לומר לך זה שהמצב חרבנה אהל בוא לא נסכן את עצמנו כדי להראות להם שהם טועים. אני מאחל לך הרבה בטיחות ושתעשה הכל עם האופנוע ותהנה מכל רגע . אז.... סליחה על ההפרעה והאריכות. יום טוב לך .
 
למעלה