מוות לשישורי ה
!

e-shfiyut

New member
אמממ... אז מה ככה?

לפי הסקר אני אמורה לעשות שרשורי
, אז אני עושה בינתיים, מי שיש לו עדיין התנגדות או משהו כזה, מוזמן להמשיך להגיד את כל מה שיש לו להגיד ולהצביע בסקר... בינתיים אני משרשרת... עד להודעה חדשה. אין לי מושג למה ההודעה הזאת נועדה למעשה. לירן, קן חולון.
 

דוס

New member
האוף הלך.. והכאוס?

בס"ד נכון לפי הסקר "הרוב בפורום" (9 איש) רוצה להמשיך את שירשורי האוף. האמת שגם אני הצבעתי בעד השירשור, כי למרות מה שהבינו רוב אלו שקראו את ההודעה שלי, אני לא מתנגד לשירשור לגמרי, צריך להיות מקום אליו ייכנסו הודעות אשר תוכנם אינו חשוב לכלל הפורום. למרות זאת, יומיים ללא שירשור האוף (לפי מה שראיתי לא היו בשירשור הודעות מה-3) והפורום אינו משתגע!!! תדהמה! מה? איפה אלפי ההודעות בסגנון "פומפיץ אימפריה" שהבטיחו לי? איפה הודעות זדון של אנשי הצופים? איפה חוסר הסדר המוחלט? כן, ניחשתם נכון, אני ציני... לפי דעתי לירן, אפשר לנסות עוד קצת להיפרד לכמה ימים מהאוף, גמילות זה דבר טוב... בכל זאת יהיה מעניין לראות את התוצאה. שנה טובה אנשים, שנת אחווה ושמחה, שלום ובטחון לא יהיו פה בשנים הקרובות...
 
מוהאהאאהא!! ../images/Emo123.gif

כן כן חפי"צ, זה הזמן להתחיל להשחיט. אפילו שאני לא ממש הבנתי למה לירן מפסיקה לשרשר בכלל. (?!) הקיצר, תתחילו לדבר שטויות, להעליב, לפגוע, ולדבר ממש לא לעניין. הלאה וונדליזם!!! ערן, חפי"צ,קן חולון, גרעין כדאי.
 
למעלה