מוט כיסא תקוע בשלדה

מוט כיסא תקוע בשלדה

המוט כסא של אופני העיר שלי תקוע בשלדה כבר הרבה זמן (עקב הזנחה, נוצרה חלודה שהדביקה את המוט לשלדה). ניסיתי מס' שמנים להמיס את החלודה, והמוט מסרב לזוז. האם יש אפשרות להוציא אותו בדרך אחרת?
 

blackstumpy

New member
פטיש, מספר..נדפוק מהר

הרי הזנחת אותן משמע לא חשובות לך. קח פטיש ונסה לדפוק מלמטה או מלמעלה, לצדדים. נסה להשתמש או במסיר חלודה או ב wd 40
 
המוט לא חשוב לי, אבל האופניים כן

ניסיתי לשים מסיר חלודה ו-WD 40 וזה לא עובד. ניסיתי לדפוק עליהם עם פטיש והמוט פשוט לא זז. האם כדאי לנסר את המוט ואז להוציא אותו איכשהו או שזה לא יעזור?
 

raficar

New member
נסה עם קרח יבש

להקפיא את מוט הכסא. הוא אמור להתכווץ בגלל הקור ואז לצאת די בקלות. בהצלחה.
 

chuku3

New member
hold the frame upside down...

and try to rotate the frame, not the seatpost. that way you will have more lavrage. another way is to put " shemen pishtan ", for some reason it works wonders... stinky, yet effective.
 

blackstumpy

New member
פטיש מסמר

נסה לדפוק גם מלמעלה..שהמוט ירד קצת ואז ביתר קלות יעלה למעלה. לנסר לא יעזור כי הוא פשוט ישאר לך שם, ואז פקקט-תגיד שלום לשילדה. עוד אפשרות זה לפרק הכיסא מהמוט ועל המוט לדפוק או לשמן יהיה לך יותר קל, יותר שטח דפיקה.
 

chuku3

New member
doing good...

how have you een doing? hot in l.a huh? alot of girls in tight bikinis?
 

nintense

New member
כמה שלבים ואזהרה...

אם המוט לא זז כלל, 1. פרק את המושב והגלגלים. 2. מצא מלחציים גדולים וחבר אליהם את המוט בחוזקה (בשלב זה המוט יהרס לעד) כך שיש לך אחיזה טובה לסיבוב ומשיכת האופניים. 3. סובב ומשוך בחוזקה, הסיבוב גורם לשבירת החלודה וחימום השלדה. 4. אם תתמיד זה בסוף יצא. 5. מקדחה עם מברשת פלדה לניקוי השלדה. *** אזהרה : נדיר אך קרא לי פעם, שלאחר ההוצאה נראו סמני התנפחות בשלדה כתוצאה מהחום הרב. שלדה כזו לעולם לא תהיה חזקה כשהיתה קודם ויש לשקול המשך שימוש בה במקרה כזה.***
 

timon1

New member
הייתי ממליץ על מפתח צינורות גדול

שים קצת WD40 על בסיס המוט בואכה השלדה, תפוס את מפתח הצינורות כס"מ שניים מעליה, גלגל אחורי בין הרגליים ותתחיל לסובב, אם הצלחת לסובב את המוט לשלוף אותו כבר לא תהיה בעיה כ"כ גדולה ואם לא הצלחת תן לדפי לנסות ותמסור לה כבר ד"ש בהזדמנות
 

קוב

New member
לדעתי חימום יכול לשחרר את הסורר

הבעיה היא שלמות השילדה והצבע. בשלב א הייתי משתמש בממיס חלודה (לא ה-WD40). חומר כזה מקובל במוסכי קיבוצים או כאלה המתקנים ציוד חקלאי. הוא אינו פוגע בצבע ומשחרר חלודה הרבה יותר טוב מ-WD40. כדי לאחוז במוט ולסובב כדי לשחרר הייתי מנסה להשתמש במפתח רצועה. במפתחות אלה רצועה מלופפת סביב המוט ולא ייגם לו נזק. יש מפתחות דומים עם שרשרת, מעט חזקים יותר אבל עלולים לשרוט. כפטיש הייתי מנסה פטיש גומי עם כדוריות. אפקט המכה גדול או דומה לפטיש רגיל אך לא משאיר צלקות. לחלופין פטיש רגיל ומתווח עץ. חימום, מפתח צינורות, מלחציים ושאר כלים אלימים כדאי לשמור לקרב האחרון באמת. בהצלחה!
 

NOS RACING

New member
בדיוק הבעייה שיש לי בביאמאקס. שמע

אבא שלי בא עם פתח ענק ועם היידיים שלו לא הייתה חושב פעמים המוט ברזל של הכסא כול כך התעקם והתעעוט ולא זז ממקומו אפילו ממ אחד קטן. חבל לך על הזמן הוא שם מסיר מאודד חזק ואני שמתי אכר כך אפילו יותר.. וחיכינו יום שלם ואפילו באותו יום ששמנו ניסינו עוד ועוד ועם מלחציים ומוטות ומה שאתה לא רוצה.. הוא אמר שיש רק דאך אחת להוציא אותו. בחום. יש איזה מוסכניק שיש לו כמו לוויור כזה שאפשר פשוט לחמם ולשלוף את זה. אין דרך אחרת זה תקוע.תיזהר שלא ישבר לך המוט כסא כי אז בחיים לא תצליח להוציא אותו..והלך כפוט.
 
למעלה