מוכר חוצפן בעלי אקספרס כתב לי עכשיו

trilliane

Well-known member
מנהל
למה לא? גם עמירם כותב כאן תגובות ארוכות, מושקעות ומנומקות

 

trilliane

Well-known member
מנהל


 

trilliane

Well-known member
מנהל
אין לי מושג, לא ראיתי (ולא ניסיתי). אין לי בעיה לשלם באשראי

מכיוון שתמיד קיבלתי את הכסף בחזרה (כשפתחתי מחלוקות) אני מרגישה מוגנת כך או כך וזה לא מטריד אותי.
 

eshak

New member
אני מדבר מצד שקונה מעלי כספק

זה כנראה שונה.
1. באיביי אפשר לפתוח קייס חצי שנה דרך פייפאל.
2. זיופיים כן משנים אם אתה עושה דרופ מעלי. באיביי מחמירים עם זה, בעלי בכלל לא.
3. כשאתה קונה 10 פעמים ביום מעלי אקספרס לכי תתחילי לעקוב מתי כל הגנה נגמרת, ממש לא נוח
4. בעלי לפעמים שולחים שבוע אחרי הקנייה, זה בדר"כ לא קורה באיביי.

שוב, כנראה זה שונה קצת לקנות בתור קונה "פשוט" ולא בתור סוחר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אתה קונה כספק מאתר קמעונאי, לכן הביקורת שלך אינה רלוונטית

האתר לא נועד לתת לך שירות כספק אלא למכור לאנשים פרטיים, ואלה מרבית לקוחותיו. אין שום סיבה שהוא יתאים לצרכיך. העובדה שאתה מנצל אותו לדרופ היא עניין שלך אבל לא בעיה של האתר. כסוחר אתה אמור לקנות מעלי באבא, זו הזירה הסיטונאית.
&nbsp
1. זה לא פיצ'ר של איביי אלא של פייפל.
&nbsp
2. שוב, בחירה שלך. לא באג באתר.
&nbsp
3. כאמור, מקבלים התראה. ואני אישית משתמשת בתוסף שמקל עליי בנוסף. לא ברור לי במה זה יותר קשה מלעקוב אחרי כל קנייה באיביי, הרי גם שם התאריך אינו אחיד...
&nbsp
4. קורה גם קורה, אתה פשוט לא בהכרח יודע כי הסינים מסמנים "נשלח" אף שלא שלחו כלום. כאמור, במקרים שבהם יש חותמת של דואר סין (על רוב החבילות אין) נדיר שהתאריך עליה תאם לתאריך השליחה. לרוב היה פער של כמה ימים, לפעמים גם שבוע ואף יותר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אגב, פתחתי אתמול מחלוקת על מוצר שאינו כמתואר

פריט לבוש שהזמנתי שלא מתאים במידות למה שנכתב (צירפתי תמונות עם סרט מדידה). ביקשתי החזר מלא (כ-$10) ולפני שהמוכר הספיק להגיב, עלי אקספרס שלחו לי היום דוא"ל שהם התערבו לטובתי והם מזכים אותי על מלוא הסכום (כבר פעם שנייה שזה קורה לי).
&nbsp
Regarding to your dispute about the order, considering that your account has always been in good standing, we have made the following mediation.
&nbsp
Result:
Final resolution: Full Refund (no need to return goods)​
&nbsp
אין לי פרוטקציות אצל הסינים ואני לא מכירה אף אחד בעלי אקספרס... הם פשוט מוכיחים את עצמם שוב ושוב, ולשמחתי עד כה לא התאכזבתי. פתחתי כבר לא מעט מחלוקות (כי סינים...
מוצרים שלא כמתואר או שלא מגיעים כלל זה דבר שקורה...) ועד היום ההגנה שהם סיפקו לי לא הייתה פחותה מזו של איביי, הליך פתיחת וניהול המחלוקת לא קשה או מסובך יותר מבאיביי.
 
למעלה