מועדון ארוחת הקפת

קפת

New member
מועדון ארוחת הקפת

נפל דבר בישראל: מוסד ללא מטרות רווח (מלבד קלוריות עודפות, שזה יותר רחב מרווח) אבל עם הרבה כוונות, התווצר היום. אם חשתם רעידת אדמה קלה, בסביבות השעה 12:43 בדיוק, היה משום ששלושה ענקי רוח תקעו גרעפס קולני, ולאחר שהוקל להם, התפנו לעסוק בדברים ברומו של עולם, כלומר לריב בלי בושה מי זכאי לאכול את הדייניש הבודד שהוגש בחוסר טאקט על ידי מלצרית רזה וצעירה מדי. בקיצור, היה טעים לאללה.
 
לא זכור לי שום ריב!

זכור לי דייניש אחד בודד שלפתע נעלם בלועקפת כאילו בלעה אותו האדמה! לגבי המלצרית יש הסכמה: צעירה ורזה מדי! טעים? ובכן..... לא משו ... אממה.... החברה נעימה :)
 
הקשיבי לי והקשיבי לי טוב!

יו, אני מזכירה לי את אמא שלי, פיחס! צ'מעי, יופי, ככה יותר טוב... אומלט שנבלע לא יוחזר! (מלבד במצבים כאובים הזכורים לי לרע מלפני חודשים ספורים, וגם אז זה מוחזר מייד לאחר הארוחה ולא בדיעבד של יומיים !!!! ולא ממש במצב טוב...) אבל חזירות שאוכלות אומלט קישואים עם בייקון ולא מציעות אפילו טעימה לסובבים אותן... זה כבר עובר כל גבול! ולכלב שחווה רגעי שלווה נדירים, אני מצטערת, לא התכוונתי בכלל! אני אשתדל בפעם הבאה, אם ובמידה שתינתן לי השאנסה, להעביר אותך ביסורי גיהנום! או. קי? שששששבוע טוף.
 

קפת

New member
יצא המרשעת מהשק, והחזירה מהבייקון

כמה ביקשתי, התחננתי, הפצרתי, התרפסתי והתעניתי. את הביס הלפני אחרון הגשתי לך על מזלג של כסף (נו, זו היתה מטפורה לא הכי מוצלחת.לאלתרמן הצליח יותר, אבל נדמה לי שהוא השתמש באביזר מטבח אחר); את הביס האחרון כמעט לעסתי בשבילך. אבל את סירבת. לא יודעת אם זה היה אקט פולני שכשל, או שמא פוביית חיידקים מתקדמת. בקיצור, הפסדת את אומלט חייך. ושלא תעיזי להאשים אותי - כן, אני יודעת שבילית את הסופ"ש בהעלאת גירה רגשית של אירועי חמישי בבוקר, ואכלת את הלב, את כל השאריות במקרר, ואת הראש שלך כל הסובבים אותך מרוב תסכול על שלא שעית להפצרותי הכנות. לכי, לכי לבנדיקט, חפשי חוויה מתקנת.כפסע היה בינך ובין טעם גן העדן השמיימי של אומלט הקישואים והבייקון שלי, העטוף בשאריות רוק וריר שהגרתי עליו מרוב תאוות אומלטים ועונג פסאודו-אירוטי - אך את החמצת את ההזדמנות. את הנעשה אין להשיב, אמרה ליידי מקבת. ובכן, זה מאוד נכון כשיש לך דם על הידיים שלא יורד בכביסה, וגם כשאת רואה בעינים כלות איך שאריות אומלט עתיר כולסטרול וטעם יורד במעמקי גרונה של צרתך. לא תהיה לך ברירה, אלא להתגבר על הרתיעה הלא מובנת שלך, לסור למנטה-ריי ולנסות את האתגר הקולינרי בעצמך. כלבה.
 
יו, כמה שאת שופעת מחמאות על הבוקר!

אבל התבלבלת, הכלב ישב לצידי, אני הבחורה הענוגה, העדינה וטובת הלב שישבה ממול והביטה, בעיניים כלות, כיצד הדייניש האחד והיחיד שהוגש לשולחנינו נבלע במעמקי גרונך צמא הדם ומתיישב בנונשלנטיות על מצע אומלט קישואים ובייקון בקיבתך התוססת כשהוא מוקף בריבה סרת טעם מלאת תבלינים ישנים וריח הגיהנום נידף ממנה! ולא! לא אשוב לשם לעולם! כשריח הדגה עולה באפי בזיכרון עמום מן הארוחה התפלה הנ"ל אין בליבי אלא להקיא (!) ובוודאי שלא לחזור על אותה חוויה קולינרית בלתי מספקת בעליל שעברה עליי באותו הבוקר! אבל לא אחזיק זאת נגדך. לא לא, אני מעבר לזה... חוץ מזה שעברתי תיקון קטן אמש בבנדיקט, ושככה יהיה לי טוב, שם יודעים להגיש ארוחת בוקר! את מוזמנת לנסות :)
 

קפת

New member
תפלה? את טפלה!

איך את יכולה להתלונן על הדניש, על האומלט השמיימי, ועל הריבה - את והכלב, שני מאותגרי אנינות, לא יכולתם להתחיל להבין את גאוניותה של ריבת התבלינים המענגת, אבל ניחא, אני סולחת לכם - וביחד עם זאת להתלונן על תפלות? טיפשה, את בעצמך בחרת בארוחת הבוקר הכי משעממת שהיתה שם - אפילו המלצרית יותר מרמזה לך שזו בחירה כושלת - מה שכמובן לא מנע ממך לבלוס אותה בחמדנות. ואז להתבכיין ולקבל דייניש וגם עוגיות לקינוח, אני מוזמנת לנסות את בנדיקט? שמעי, חביבתי, אני חתולת ארוחות בוקר מנוסה ולמודת כולסטרול ולחמי שאור, ואני אומרת לך, שבנדיקט זה העתק חיוור לדבר האמיתי. וגם כן יש להם חרא של מזגן בסניף ברוטשילד. אבל אני מוכנה לסלוח לך על הכל, ואני אואיל בטובי להתלוות אליך לארוחה בינונית בבנדיקט. אבל כשאת מזמינה מקום תוודאי שהמזגן שלהם פועל, אלא אם יורד גשם בחוץ, שאז אני דורשת חימום. אחרת אני מקטרת לך כל הארוחה, ותאמיני לי, שזה יקלקל את התיאבון אפילו לך. מי מצטרף?
 

Kelevra

New member
דיכאון

למה תמיד ארוחות בוקר? מה רע בבירה בערב? סטייק? קערה של שרימפס וצ'יפס? בעקבות אירועי ליל אמש - טרגדיה אמיתית שבה נגנבו מתא המטען שלי המחשב הנייד ותיק חשבונות ספקים, אני רואה את עצמי טובע בעבודה במשך הבוקר והצהרים בשבוע הקרוב. היום בבוקר הגעתי לעבודה ונדמה היה כי סוף סוף שביב של תקווה ואנרגיה חיובית נח עלי. יחד איתי הגיעו למקום העבודה שלי 3 ניידות משטרה. ברם, חרף הפצרותי הם סירבו לקחת את קבלן השלד שלי והתמקדו בחקירת רכב חשוד. הא! לך תבנה על מערכת החוק.
 

קפת

New member
צריך להחליף לך את המרשם?

גם לי יש בעיות עם קבלן השלד שלי. החרא גנב ממני סידן, ובמקום מגנזיום ממקור טבעי הוא השתמש בתחליף זול וסינטטי. אז מה הפלא שאני אוסטיאופורוטית? למה, לכל הרוחות, אתה מחזיק בתא המטען את הלפטופ? הלא כשמו כן הוא - מקומו על הברכיים. בתא המטען מחזיקים רק גופות. וג'ק. אולי לום, למקרים מיוחדים. ואיפה היית אתה כשכל הדרמה הזו קרתה? ומי או מה היה או היתה על הבירכיים שלך באותה השעה? אל תענה לי אפילו....
 

Kelevra

New member
התרופה שלי

היא פתרון פשוט למחלה: אני מרעיל אותו לאט לאט. כל יום אני דוחף לו 4 כוסות קפה ו-20 סיגריות אקסטרה, ושכנעתי אותו שהפתרון האידיאלי לכאבי ראש זו תרופת סבתא בדוקה - כפית מלח בכוס מים פושרים. "בלי כל מיני תרופות וכימיקלים, אח שלי, משהו טבעי, בלי כל הרעלים שדוחפים לך לגוף". עוד כמה ימים נעלה לדיון את נושא החשבון ואני אעלה לו את לחץ הדם לרמה הדרושה. לפעמים המזל רק צריך "פוש" קטן. בתא המטען אני מחזיק ארגז של בגדים להחלפה, סלים לסופרמרקט, שמיכה, לום, סכין רזרבי, חבל סנפלינג, כפפות ושרשרת. התיק עם הלפטופ התארח באופן נדיר במחיצתם בעקבות טעות מהותית (לא חוכמה לאבחן בדיעבד) בשיקול הדעת. אירוע מטעם החברה בחוף, לא היה איפה להשאיר את התיק. ג'ק זה לא שם של מישהו שמבלה בתאי מטען. אולי אברהים, או חוסיין, אבל בטח שלא בתא המטען *שלי*. בשביל זה המציאו קבלני משנה. באותה שעה ישבה מסג'יסטית על הגב שלי ועשתה עבודה גרועה להפליא. הלוואי שזה לפחות היה מגונה, אבל אפילו זה לא היה.
 

Kelevra

New member
מאוחר מדי

יום החשבון הגיע. הוא מושבת בבית, אני מחזיק אצבעות שזה ארוע מוחי. לצערי, תנאי בסיסי הכרחי לסיטואציה הזו לא מתקיים. היום החזקתי קבלן משנה סיני בחגורה שלו מעל מעקה של מרפסת בגובה 10 מטר. החוויה משחררת. הכח האמיתי שגורם לאנשים לעשות שטויות הוא לא כסף. כסף זה מונח שמתאר ערך חיובי. הכח האמיתי הוא בצד השלילי, הצד האפל של השוורץ: חוב.
 

קפת

New member
נראה לי

שזה היה הרבה יותר משחרר אם איית משחרר. סיני לעמל יולד, ולכינור גדול... יש בעיה אקוטית עם שרימפסים.
 

Kelevra

New member
חוויה משחרר את

יש הרבה תחליפים. בינתיים ההוא החלים. רק שפעת. "ואם בתחילה לא תצליח"...
 

Kelevra

New member
מפיתום צעירה ורזה מדי?

רגעי שלווה נדירים. בחזירתו מצא את ביתו נעול. (כן, בתוך החזירה. השגיאה במקור). בחזרתי מצאתי שעדר בבונים השתלט לי על העסק. בדיקה מדוקדקת העלתה שהם עובדים שם כבר כמה חודשים.
 
למעלה