מועדון "עדיף" של בנק פועלים

נימה, אף אחד לא כותב פה מתוך צרות עין

וגם לא כואב הלב אם יפוטרו הם לחלוטין מיותרות, יותר מכבידות מאשר מועילות מכיוון שאם נמאס להם לשבת ולהתקשקש בינהם הם דוחפות לך מוצרים אפילו שהמוצרים לא מתאימים ללקוח, אז די להיות יפת נפש להתבטא "עיני לא צרה בהם"
 

נימה3

New member
ניצת, מה חבל שהתחשבות בעובדות בסופרפארם

נחשב בעיניך "יפת נפש" אגב, אני לא רואה במושג "יפה נפש" מילת גנאי נהפוך הוא. ומלבד זאת תרשי לי להתבטא כמו שאני מרגישה. כבר שמתי לב שאת נוטה להקצנות, . כפי שהעדת על עצמך באחד הפוסטים הבאים. אז תנסי להירגע פה זה לא פרלמנט.
 
נראה לך שאשתנה פה לכבודך.....

טעית טעות מרה,מרשה לעצמי גם לכתוב כפי שאני מרגישה ולא צריכה הוראות ממך או ממישהו אחר איך להתבטא , ואם יפת נפש זה מקובל עלייך אז על מה יוצא קיצפך.....
 

arye9

New member
שתי שאלות

האם תעודת הנכה האירופאית ניתנים רק
לחברי בנק הפועלים?

האם תעודת קוצב לב נותנת זכות כל שהיא חוץ מעקיפת הכניסה
המגנטית?

תודה, אריה
 
ובכן

אמנם המועדון עובד מול בנק הפועלים, אולם לפי האתר לא נראה לי שחייבים להיות לקוחות הבנק, מי שלא אז יעלה לך הנושא 10 שקלים לחודש דמי חבר.
לדעתי מישנוסע לחו"ל זה כדאי על כל הכניסות חינם הנחות וחניה מותרת כמו לנכים בארץ.

תעודת קוצב הלב נותנת את הזכות שלא לעבור בשער המגנטי, אבל זו איננה זכות אלא חובה לא לעבור כי אז אתה מסכן את עצמך. אני גם לא מרשה שיתקרבו אלי עם מכשירי קשר ולא שיבדקו אותי עם מגנומטר ידני (בקניונים יודעים זאת).

פרט לכך יש מקומות רבים שיתנו לבעל התעודה קדימות, בנוסף לכן אני משתמש בשירותי ההסעה מביקורת הדרכונים לשער ברכב חשמלי, וכך גם בחזרה מהמטוס לביקורת דרכונים, במקום לכתת רגליים מה שמעייף מאוד.
 

יוליקה

Member
מנהל
להשתמש בשירותי ההסעה ברכב חשמלי

זו בשורה טובה... בעלי לא יכול ללכת הרבה וזו הקלה משמעותית.
היכן מסדירים זאת? איך מבקשים?
זה לתעודת הנכה או רק לתעודת קוצב הלב?
 
בשבילי ללכת את השרוול מהמטוס לבנין זה עם שתי מנוחות

לגבי הלוך, לפנות לסוכן שממנו רכשתם את הכרטיסים ולבקש להסדיר זאת ואז נכנסים לרשימה שבידי הדיילת בתחנה שאחרי ביקורת הדרכונים בין החלק הקרקעי לאוירי.
אני לא ידעתי והגעתי ישר לתחנה והייתי צריך להמתין עד שיתפנה רכב, הכניסה אותי לרשימה, ונסעתי.

בחזרה יש לבקש מהדיילת במטוס שאתם צריכים את הרכב החשמלי שיקח אתכם מהמטוס.
אחרי הנחיתה התבקשתי להישאר לשבת ואחרי שיצאו כולם, הגיע אדם עם כסא גלגלים, הסיע אותי בשרוול עד למכונית החשמלית והדיילת הניחה ברכב את הטרולי שלי, ונסענו לביקורת הדרכונים.

אני לא שאלתי איזו תעודה צריך, אני פשוט הולך עלי עם התעודה של קוצב הלב כל הזמן למנוע מצבים לא נעימים.
אני ראיתי את הזקנים שהוסעו ולא ראיתי תחת איזו תעודה נסעו, כנראה תעודות נכה.

שנים לא היה נעים לי לבקש סיוע, התגברתי....
 

nurii

New member
אפרופו נתב"ג


 

יוליקה

Member
מנהל
תודה מאיר. אבל...שנים שאיננו קונים כרטיסים מסוכן

הכל דרך האינטרנט.
 
לדעתי הפרטית זו טעות

אין לי שום בעיה לרכוש באינטרנט כרטיסי טיסה, למשל בחברת אגאין איתם אני טס ובלי העמלה של הסוכן.

אבל מה שהיה טוב לא היה בעצם כל כך הטוב, וזה השתנה מאז נכנס לתוקף חוק שירותי טיסה ("חוק טיבי") . כעת המצב הוא ההגיוני.

כאשר את קונה אצל גורמים שונים (חברת השכרת רכב, השכרת מלון, כרטיסי טיסה) הרי אם יש לך בעיה, את מתחילה להתמודד מול כל חברה בנפרד, וככל שהבעיה גדולה יותר, הרצון של החברות להיענות הולך ונמוך.

התיקון לחוק קובע, שכל בעיה שיש אם רכשת אצל סוכן, עליו לפתור את הבעיה ולא להפנות אותך לאף אחד.
מה שאני עושה ?
1. מחפש באתר של אגאין את הטיסה המתאימה לי ביותר (טיסה ישירה מסחרית ולשבועיים)
2. מדפיס את הממצא ומביא אותו לסוכן שיכרטס לי אותו + ביטוח.
3. רכב ומלון אני מזמין באמצעות סוכן בחו"ל.
פעם הייתי נוסע כל שנה לחודש (בעצם גם היום, פעמיים לשבועיים...) אבל אז הייתי עדיין במצב שרציתי להכיר את בתי המלון ומה יש סביבם וכו כדי שאוכל להמליץ (כמובן שרק טיפה בים מתוך מעל 10.000 בתי מלון בכרתים), ובכל נסיעה לנתי ב-20-25 בתי מלון שזה די מתיש, אבל הסוכן המקומי דאג ללא בעיה, ובכל פעם שצצה איזו שהיא בעיה, זה היה נפתר מייד.

אז אמנם צריך לשלם לסוכן עמלה (כמדומני 30 שקלים, וזה ממש זניח לעומת התועלת) אבל יש מי שיקח אחריות למקרה של בעיה, כולל ביטוח מה שמתאים לי, וכך אני יכול לטוס רגוע.

אבל כמובן שכל אחד פועל לפי מה שנראה לו הטוב ביותר.
 

משתפרת

New member
צודק. ודוגמא מהחיים:

הזמנו דרך סוכן טיסות ורכב סטיישן שכור. הובטח רכב מסויים או דומה לו. כשהגענו לחברה הציעו לנו רכב סטיישן קטן בהרבה (פיאט 500 סטיישן) שממש לא היה דומה למובטח. לא הסכמנו. כצ'ופר הציעו לנו רכב בדרגה גבוהה יותר במחיר יחסית אטרקטיבי לעומת המחירון הרגיל, עדיין היינו צריכים להוסיף סכום מכובד.
כשחזרנו ארצה כתבתי לסוכן, כדי שידע לא לעבוד עם החברה הזו אלא לבחור בחברות אמינות יותר. חשבתי שבזה סיימתי, אך הסוכן פנה לחברה וחזר עם סיפור ששידרוג הרכב היה בחינם, ושילמנו עבור ביטוח מקומי. זה, כמובן, היה שקר, כי רכשנו דרך הסוכן ביטוח (כולל ביטול השתתפות עצמית) בארץ, עם ההזמנה. כתבתי לסוכן על התרמית. כעבור שבועיים הגיעה המחאה עם זיכוי של כמאתיים יורו. הכל עשה הסוכן אפילו בלי שביקשנו החזר, רק רצינו ליידע אותו על אי האמינות של החברה. בהתנהלותו מול החברה יש לו הרבה יותר השפעה מאשר לנו- כלקוח בודד.
 
למעלה