דברי תודה נוספים.
הסיור במגדל הפיקוח בנתב"ג אינו סיור ככל הסיורים. מדובר באתר בעל רגישות מיוחדת שעתיד להפוך למבצעי בעוד כחודשיים. תיאום הסיור כרוך בעבודה מול גורמים רבים שאת חלקם מנה כבוד הרב בדברי תודתו. אדגיש, כי במקום כמו נתב"ג תיאום הסיור וסיקורו נמשך מול מספר גורמים גם לאחר שהסיור מסתיים.
זה המקום להודות לסמנכ"ל מנהל וארגון ברש"ת, מר מיכאל וידל, שטרח ודאג באופן אישי על קיום הסיור והעלאת הדיווח ממנו. לאלה שאינם יודעים, תרומתו של וידל לענייני התח"צ אינה מסתכמת רק בקיום סיור הפורום. לסמנכ"ל חלק חשוב בהקמתן של ההפרדות המפלסיות ברמלה ובהוספת עצירות לרכבת בעיר. את הנזקים שיצרה עיריית רמלה במאבקה נגד משרד התחבורה, הצליח וידל לשקם ולתקן בזכות קשריו הטובים עם המשרד.
תודה נוספת לדובר הרש"ת, עופר לפלר, על העבודה מולי בשעות בלתי שגרתיות.
לסיום, איני יכול שלא להעלות שוב תודה מעומק הלב לאינג' אריק הקטר, מנהל הפרויקט. במהלך 12 השנים בהן אני רודף אחרי פרויקטים, פגשתי מנהלי פרויקטים רבים. מנהל ואדם נפלא, כדוגמת אריק הקטר, ניתן לספור על כף יד אחת. אינג' הקטר הוא האיש למקומות בהן נולדת לאוויר העולם פנטזיה אדריכלית שנראית חסרת סיכוי לביצוע. אריק הוא זה שידאג להפוך את הפנטזיה למציאות. לא מאמינים? חכו לסקירה ההנדסית שתגיע ותבינו. אני עדיין מנסה להבין ואריק ממשיך לסגור עבורי פינות אחרונות גם בשעות אלו ממש.
דברי תודה נוספים.מוצ"ש תשתיות - מגדל הפיקוח החדש בנתב"ג
הקדמה
שבוע טוב לששת הקוראים הנאמנים.
הפעם המדור מגיע לשטח השיפוט של פורום חובבי תעופה (1151) השכן ועל-כן הטיל כבוד השר את משימת הכתיבה על כתפי עבדיכם הנאמן.
פרויקט הקמתו של מגדל הפיקוח החדש בנתב"ג הינו עוד שלב התפתחותי בהיסטוריה המרתקת ומלאת התהפוכות של שדה התעופה הראשי שלנו. זהו פרויקט הנדסי מרתק, מאתגר וטכנולוגי מאוד אשר יסייע רבות בשיפור בטיחות הטיסה במרחב האווירי הצפוף של נתב"ג ותחום פיקוח השדה. אך לפני שנסקור את הפרויקט עצמו, חשוב להבין את הרקע ההיסטורי והתנאים אשר העלו את הצורך הדחוף בהקמת מגדל פיקוח רביעי בשדה.
הסיור במגדל הפיקוח בנתב"ג אינו סיור ככל הסיורים. מדובר באתר בעל רגישות מיוחדת שעתיד להפוך למבצעי בעוד כחודשיים. תיאום הסיור כרוך בעבודה מול גורמים רבים שאת חלקם מנה כבוד הרב בדברי תודתו. אדגיש, כי במקום כמו נתב"ג תיאום הסיור וסיקורו נמשך מול מספר גורמים גם לאחר שהסיור מסתיים.
זה המקום להודות לסמנכ"ל מנהל וארגון ברש"ת, מר מיכאל וידל, שטרח ודאג באופן אישי על קיום הסיור והעלאת הדיווח ממנו. לאלה שאינם יודעים, תרומתו של וידל לענייני התח"צ אינה מסתכמת רק בקיום סיור הפורום. לסמנכ"ל חלק חשוב בהקמתן של ההפרדות המפלסיות ברמלה ובהוספת עצירות לרכבת בעיר. את הנזקים שיצרה עיריית רמלה במאבקה נגד משרד התחבורה, הצליח וידל לשקם ולתקן בזכות קשריו הטובים עם המשרד.
תודה נוספת לדובר הרש"ת, עופר לפלר, על העבודה מולי בשעות בלתי שגרתיות.
לסיום, איני יכול שלא להעלות שוב תודה מעומק הלב לאינג' אריק הקטר, מנהל הפרויקט. במהלך 12 השנים בהן אני רודף אחרי פרויקטים, פגשתי מנהלי פרויקטים רבים. מנהל ואדם נפלא, כדוגמת אריק הקטר, ניתן לספור על כף יד אחת. אינג' הקטר הוא האיש למקומות בהן נולדת לאוויר העולם פנטזיה אדריכלית שנראית חסרת סיכוי לביצוע. אריק הוא זה שידאג להפוך את הפנטזיה למציאות. לא מאמינים? חכו לסקירה ההנדסית שתגיע ותבינו. אני עדיין מנסה להבין ואריק ממשיך לסגור עבורי פינות אחרונות גם בשעות אלו ממש.