בשום מקום בדבריי לא טענתי
ש"מכיוון שכולם ממילא נוהגים כך אין בהתנהגות זו כל פסול" (להיפך - טענתי שאני מתנגדת לעקרון "העדר". קיראי שוב). בהחלט טענתי שבהתנהגות הסרבנות אכן אין כל פסול, ואני עדיין טוענת כך. אך לא מהסיבה שציינת, אלא מסיבות נכונות לגמרי, ולא כי "כולם עושים". ניסית להוציא את דבריי מהקשרם, ולהציגם הפוך-על-הפוך. (אגב, כל העיקרון שעומד מאחורי הסרבנות הוא הסירוב למלא פקודות שלטענת הסרבנים הינן בלתי חוקיות בעליל, אך לא ניכנס לזה כאן... אבל זו הסיבה שציינתי דוגמת אייכמן, אפקט העדר, ו"רק מילאתי פקודה" שמאוד רלבנטי לעניין זה). לגבי פעילותי או אי-פעילותי - איני חשה צורך לבוא בפנייך בדין וחשבון. את תעשי מה שאת חושבת לנכון, ואני אעשה מה שאני חושבת לנכון. גם בלי לדווח לך על כך. למגינת ליבך - אני בהחלט אמשיך לשכנע אנשים בצידקת אמונתי. כזו אני. גם בלי להשתתף במפגשי פורום, להתראיין בעיתונות, או להצתבע באדום...
ש"מכיוון שכולם ממילא נוהגים כך אין בהתנהגות זו כל פסול" (להיפך - טענתי שאני מתנגדת לעקרון "העדר". קיראי שוב). בהחלט טענתי שבהתנהגות הסרבנות אכן אין כל פסול, ואני עדיין טוענת כך. אך לא מהסיבה שציינת, אלא מסיבות נכונות לגמרי, ולא כי "כולם עושים". ניסית להוציא את דבריי מהקשרם, ולהציגם הפוך-על-הפוך. (אגב, כל העיקרון שעומד מאחורי הסרבנות הוא הסירוב למלא פקודות שלטענת הסרבנים הינן בלתי חוקיות בעליל, אך לא ניכנס לזה כאן... אבל זו הסיבה שציינתי דוגמת אייכמן, אפקט העדר, ו"רק מילאתי פקודה" שמאוד רלבנטי לעניין זה). לגבי פעילותי או אי-פעילותי - איני חשה צורך לבוא בפנייך בדין וחשבון. את תעשי מה שאת חושבת לנכון, ואני אעשה מה שאני חושבת לנכון. גם בלי לדווח לך על כך. למגינת ליבך - אני בהחלט אמשיך לשכנע אנשים בצידקת אמונתי. כזו אני. גם בלי להשתתף במפגשי פורום, להתראיין בעיתונות, או להצתבע באדום...