מזה דיאטת הלחם שכולם מדברים עליה

טש טש

New member
מזה דיאטת הלחם שכולם מדברים עליה

זה נשמע מופלא אבל מחיפוש באינטרנט מצאתי כמה וכמה גירסות האם יש משהו שיוכל לתת לי את התפריט המדוייק לאישה כולל כמה פירות (ראיתי טווחים של 1-3) כמה פרוסות לחם אני מאוד אשמח לנסות דיאטה אשר מאפשרת לי אכילת פחממות כל כמה שעות אבל חשוב לי להקפיד על הכללים
 

אלי ו.

New member
לאכול לחם ולרזות

ראו בקישור http://www.ibooks.co.il/NS_GetProdInfo.asp?prodid=13620348
 
דיאטת הלחם

כפי שאת מבינה לא ניתן להעביר בתשובה קצרה בפורום שיטה שלמה, אלא רק העקרונות שלה. כפי שענה לך מישהו כבר, יש את 2 הספרים שמסבירים את השיטה בפרטי פרטים, ויש את הקבוצות להרזיה ותמיכה שפועלות על בסיס דיאטת הלחם. העקרונות הן: לאכול כל 3-4 שעות ארוחה קטנה שמכילה 2 פרוסות לחם קל עם שכבה דקה של ממרח או תחליף של הלחם (פסטה/אורז/גריסים/ קטניות וכו'), לאכול שפע של ירקות בכל צורת ההכנה, להגביל פירות בשלב ראשון ל-1 ביום, ובשלב השני ל-2-3, בהתאם להתקדמות, לאכול 3-4 פעמים בשבוע סוגי בשר רזה, 3 ביצים בשבוע בכל צורה, שמן זית או קנולה 2 כפות ביום - לסלט, טיגון, בישול, לאכול מוצרי חלב יד 5% שומן בהגבלה. מותר לאכול בשעות מאוחרות של הערב. אני מקווה שתצליחי ותיהני.
 

טש טש

New member
המון תודה לכ המגיבים ולאולגה

על הפירוט אני בהחלט ארכוש את הספר ואנסה את מזלי
 

אלי ו.

New member
אולגה, אם אפשר שאלה קטנה

מה הרעיון ב"שיטת השלבים"? למה מתחילים בדיאטה "קשה" יותר (פרי אחד ליום) ואח"כ מוסיפים? לכאורה ההגיון היה אומר לנסות 3 פירות ביום ואם אחרי שבוע-שבועיים המשקל לא יורד, לנסות להוריד בכמויות. הרעיון של להתחיל קשה נמצא בעוד דיאטות (לפעמים בצורה מאוד קיצונית כמו בדיאטת סאות' ביץ' ואטקינס) אף פעם לא הבנתי את ההגיון.
 
למעלה