מזוודה שנשברה בטיסה

מזוודה שנשברה בטיסה

שלום לכולם.
הוריי קנו מזוודה חדשה. כשחזרו מחו"ל, ביציאה מאולם הנוסעים בדרך לאוטו הבחינו כי הגלגלים נשברו וכשהגיעו הביתה ראו כי בסיס המזוודה שבור.
המוכרת בחנות אמרה שאין אחריות על תיקון כזה, ובדיעבד (לאחר 3 חודשים) אמרה כי היו צריכים לקבל דוח נזיקין משדה התעופה ולקבל פיצוי. אולם עכשיו זה כבר מאוחר מידי.
מה החוק לגביי כבודה שנהרסה? אני בתהליך של לתבוע את החנות ולבקש בשביל הוריי פיצוי. בעיקר על עוגמת נפש.
(בלי להגיד שמות, החנות נמצאת ברחוב רוטשילד בראשון לציון, והבטחתי למוכרת כי אף אחד לא יכנס אליה אם זה היחס שהיא נותנת למי שכבר קנה ממנה)
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
המוכרת צודקת

כשמזוודה שמתקבלת בנמל תעופה נמצאת פגומה - פונים לדוכן מיוחד המייצג את חברת התעופה (בד"כ אותו דוכן מייצג חברות תעופה רבות), מקבלים אישור והפניה למקום שיתקן או יחליף את המזוודה
בנתב"ג השרות הזה ענייני , אדיב ומהיר.
לא ברור לי מה טענתך כלפי החנות, מדוע לדעתך הם צריכים לקחת אחריות על ציוד שמכרו לך ונחבל כתוצאה ממכה?
למה הדבר דומה? - תקנה טלוויזיה בחנות, תצא לרחוב ותתקל בעץ והטלביזיה תישבר - האם תבוא לחנות בטענות?
 

creth11

New member
מה את רוצה מהחנות ? מה היא אשמה ?

הבטיחו אחריות לכל החיים לכל נזק במיזוודה כולל נזקי סבלים ??
אולי את מנסה לסחוט את מי שניראה לך הכי קל ?
למה לא גם את נהג המונית? מוכר הכרטיסים? קופאית במכולת ? ואפילו את העיריה שיהיה .
נזק למיזוודה מטפלים בשדה התעופה מול החברה המובילה עם קבלת המיזוודה הניזוקה.
יש גם יצרנים של מיזוודות הנותנים אחריות לגלגלים ולמיבנה המיזוודה לתקופה מוגדרת ואז יש מקום לפנות לחנות כנציגת הייצרן לטיפול בנזק, לא נשמע לי שזה המיקרה.
 
למעלה