מזל טוב טליה!!!

קרניני K

New member
מזל טוב טליה!!!

קודם כל הרגשתי צורך עז היום לכתוב לך ולדבר איתך אחרי שהמון זמן לא דיברנו, אז נכנסתי במיוחד כדי לנסות לתפוס אותך... ואני רואה שמישהי היום כתבה לך מזל טוב..! אז יש לך יומולדת היום? כי אם כן אז לא סתם הרגשתי בצורך הזה של לשלוח לך הודעה, ובכל אופן שיהיה לך המון מזל טוב, הרבה בריאות, אושר, הצלחה ואהבה! אוהבת, קרן ב.
 

טליה Talya

New member
היי קרן../images/Emo24.gifטוב לראות אותך כאן!!!

איזה כייף שהרגשת את הצורך לדבר איתי ולכתוב.... כבר למדנו שתינו שדברים לא מתרחשים להם סתם.... תודה על הברכות והאיחולים
גדלתי בשנה.... ואפילו החלפתי קידומת...מי היה מאמין?.... מה חדש בחיי הרוח
? אשמח לקרוא חוויות.
 

קרניני K

New member
איזה כיף לחזור לדבר איתך

אמממ חדש בחיי הרוח... - האמת שבדיוק בימים שהתחלתי את הלימודים, קראתי מחצית של ספר של תקשור. תקשור במובן של להתחבר למדריך האישי שלי, ולראות דברים מעבר... אז כשהמרצה דיברה ביום הראשון ללימודים, ראיתי סביב כל הגוף שלה משהו זוהר צמוד לגוף. לא ראיתי הילה עגולה ברדיוס שסביבה, אלא רק זוהר שתוחם את הגוף שלה. זה היה מוזר, אין לי מושג אם זה תעתוע של העין או באמת שראיתי הילה... כי אף פעם זה לא קרה לי .. כמה ימים אחרי כן ראיתי גם מעט זוהר לעוד מרצה.. אבל מאז לא ראיתי יותר. מה את אומרת? תעתוע או אמת?
 

טליה Talya

New member
היי קרן../images/Emo204.gif../images/Emo230.gif

איזה ספר את קוראת על תקשור?
ולגבי המרצה... האם ראית את הזוהר הזה סביב גופה כשמאחוריה לוח לבן או קיר בהיר? אם כן, אז ראית את ההילה שלה!!! אני זוכרת שמגיל מאוד צעיר ראיתי מסביב אבא שלי, שהיה ישוב על הספה וחלק מגופו נשען על הקיר, משהו זוהר בהיר סביבו. תמיד חשבתי שזה לקות ראיה כלשהי עד שבגרתי והתחלתי לקרוא חומר על מיסטיקה וכיו"ב והבנתי שזו ההילה שלו.
ועכשיו אתגר... תנסי לראות בצבע או גוון כלשהו שההילה מקרינה
 

קרניני K

New member
כןןן!

זה היה מאחורי קיר או לוח לבן! אבל חשבתי שדווקא בגלל זה זה תעתוע של העין, אך אם זה לא ממשיך לקרות לי ייתכן שזה היה באמת הילה.. חח איזה קטעים, כנראה שמגיל ממש צעיר היית מאוד רוחנית! יש לך יכולת תקשור מלידה, אני לא.. רק כשאני קוראת ספר או משהו אני מתחברת אוטומטית לתדר שלו. הספר נקרא "תקשור" של ד"ר קתרין רידל - איך ליצור קשר עם המדריך הרוחני שלך, הקשר הסמוי עם הבריאה
 

טליה Talya

New member
היי קרן,

אני חושבת שלכל אחד יש יכולת תקשור מרגע הלידה.... לפעמים יש ארועים מסויימים או מצבים או תגובות של עולם המבוגרים שגורם ליכולת הזו להחסם ואז צריך ללמוד הכל מחדש ויש מדי פעם ניצנים של זיכרונות או הצלחות של תקשור.
האם יצרת קשר עם המדריך הרוחני שלך?
 
למעלה